Gewoon hier. Alleen hier gebeurt niks, dus Heb ook niet veel te melden. Zit 3 dpo nu, dus nog minstens 7 dagen wachten. Wie zit nog meer in de wachtweken ?
Ik ben er nog Ik zit ook op het wachtbankje, nu 4 DPO. Ik verwacht niet veel van deze ronde want het aantal zaadcellen was onder de miljoen dit keer Hoe voel jij je BabyWish?
Helaas eerste 1e iui is niet gelukt, op naar iui nr2. Ik neem nu wel even afscheid van het forum, wil er niet teveel mee bezig zijn voor zover dat kan.
Wat balen zeg Jolin! Heel begrijpelijk, ik had ook een tijdje afstand genomen. Succes met de volgende ronde meid
Voel nog niks. Maar weet wel dat mijn dames door de pregnyl groter zijn dan m'n bh haha. Ik zal einde van deze week een testje kunnen wagen. Vorige maand kropen de dagen zo langzaam voorbij en was ik er ook teveel mee bezig. Nu ben ik er gelukkig niet zo mee bezig. Relax, voor je het weet zijn de wachtweken voorbij.
Ik hoop het zooooo erg. Heb 2 pendels staan voor November, eigenlijks 3 maar bij de 3e pendel was het niet zeker of het dan een jongetje of meisje zou worden. En heb ook nog dubbel kans in November, want als het deze ronde niet lukt heb ik eind November weer m'n nod. Dus 3 pendels voor November en 3e iui, 3 keer scheepsrecht. Duim voor me meiden, dan mag ik me ook bij jullie voegen in het zwanger topic.
Wachtenopwonder, welkom terug. Hoop dat het snel raak is en ook blijft plakken!!!!! Jolin, balen...... vind zwaar K voor je dat niet gelukt is. Babywish, hoop dat je tieten enorm mogen blijven....en dat ze vol melk komen te zitten, hihi Vandaag echo gehad, ziet er goed uit. ben 6 weken en 4 dagen zwanger, de baby is 6 mm en het hartje klopt. Ik voel me met de dag beroerder en vermoeider, alsof ik een kater heb. Hoort er allemaal bij dus ik onderga het met liefde.....
Hey dames, Zit ook op het wachtbankje.. Heb pregnyl woensdag ingespoten en vrijdag iui,, Welke dag zit ik nu dan? Alvast bedankt dames..
Jolin verdorie meid wat kut kan me voorstellen dat je even wat afstand nodig hebt. Meiden, vind het toch lastig hier over zwangerscahpsdingetjes te kletsen voor degenen die het toch leuk vinden heb ik een topic aangemaakt om toch ook over het zwanger zijn te kunnen kletsen zonder anderen onnodig daarmee te confromteren: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/394680-zwangere-meiden-iui-september-cluppie.html#post13777361 En nu hebben we een mooi doel: dit topic over een tijdje sluiten en iedereen in het nieuwe topic erbij En wat mij betreft worden het er 2, vind het hier net zo gezellig!!
Fijn idee eki, ik zit ook al in het16-30 juni forum, maar dit is fijn. Hier weten we van elkaar wat we mee hebben gemaakt. En idd ik merk ook dat ik hier minder kom, is best moeilijk want je wil de anderen geen verdriet doen met je geluk.
Ik ga ook maar over naar zwanger topic ...ik probeer altijd op berichtjes van anderen hier te reageren en mee te leven. erg jammer dat er nu niemand even kan zeggen dat het fijn is dat mn echo goed was....
Stewardess, wat geweldig nieuws, heel fijn dat je echo goed was! Dat is al een mijlpaal, een kloppend hartje Jammer dat het wat rustiger is hier en dat jullie voelen dat je hier niet meer kan komen kletsen. Zoals ik al eerder zei, ik ben heel blij voor jullie allemaal die zwanger zijn geraakt in september. Ik hoop dat ik en de anderen ons binnenkort bij jullie kunnen toevoegen
Stew daar had ik juist op gereageerd in het andere topic Wow ik heb nog steeds het idee dat ik hier kan komen kletsen en dat zal ik ook zeker doen, das ook niet de gedachte erachter!
Dat is fijn Eki! Wel interessant om te vermelden, ik heb net mijn dosis utro bollen ingebracht met een inbrenghuls en er zat wat rozige afscheiding aan
Wachtenopwonder: bij mij is het ook mislukt in sep oktober 2e poging wie weet is het onze wondermaand!!
@Wachtenopwonder: Heb jij een inbrenghuls daarvoor. Ik heb er een hekel aan om die rotballen in te brengen Voor mijn gevoel zitten ze er nooit goed in. Hoe kom je aan zo'n inbrenghuls ??
Laten we het hopen Bambe! Ik heb er zelf niet zoveel vertrouwen in omdat we deze maand minder dan 1 miljoen zaadcellen hadden. Dus ik ben met mijn hoofd al bij IUI #3 BW, ik heb deze van de apotheek gekregen, je kan het aan je apotheek vragen waar je de bollen haalt. Meestal kunnen ze je een voorraad meegeven