Ik kijk en schrijf ook nog gewoon mee hoor toekan, vind het hier nog steeds gezellig fijn dat alles goed groeit, wanneer moet je weer voor fm? Masami fijn dat alles ok was!
Masami: fijn dat je een goede echo had! En gek dat je vooruit bent gezet. Met de iui weet je toch perfect wanneer je ei sprong? Bw: kak meid! Hopelijk geen voorbode voor de ongi. Las ik niet dat jij zaterdag ging testen? Heb je dat gedaan? Eki: morgen weer eens kijken aar de eitjes en dan waarschijnlijk vrijdag terug. Weten jullie of ze ook een iui doen op zondag? Want vermoed dat mijn eisprong zondag gaat vallen...
Hier slecht! Mijn cyclus heeft besloten even op vakantie te gaan en alles lam te leggen, bloed toonde geen activiteit nadat mijn follikel ook niet gegroeid was! Ik ben dus fameus om te rotten!
ver#$#(!% toekan!! hoe kan dat dan, hebben ze daar in het zh een verklaring voor? en nu? weet trouwens niet of ze op zondag ook iui doen, bij ons wel maar dat is in ieder zh anders... en wat betreft vooruit zetten, was bij mij ook werd 2 dagen ooruit gezet, vond het zelf ook vreemd, maar gyn zei dat ze kijken naar de grootte van het vruchtje en dat dat alles 'overruled', ookal weet je precies de dag van bevruchting... inderdaad spannend bambe!! is het nog vol te houden? en bw? heeft het doorgezet of niet?
Bij mij was de laatste ongi 15 sept en daaruit gerekend kwam ik op 22 juni uit, maar de fa zei nog voor de echo dat ik 20 juni was uitgerekend (rekenen denk ik net anders?) en dat klopte daarna met de echo ook. Balen dat je cyclus aan het kloten is zeg, pfff zit je echt niet op te wachten. BW hoe is het met jou nu? Bambe spannend hoor.
masami dan is het wel logisch, je moet namelijk bij iui uitgaan van de dag van de iui+38 weken. je krijgt namelijk 2 weken extra en vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie mag je alleen maar rekenen met een cyclus van 28 dagen, elke dag dat je cyclus langer is, is een dag later uitgerekend. had t opgezocht op zoek naar mn uitgerekende datum
Vandaag weer begonnen met Clomid. 6 november 1e follikelmeting, denk dan 8 november iui. En NOD is op 22-11-2012. Pff, worden weer 3 vreselijke weken nu. Gelukkig heb ik best snel m'n ei (op dag 11 eisprong)
Ze hebben me geen verklaring gegeven. Was ook via de telefoon nadat ze bloed hadden getrokken. Zal het dinsdag wel vragen. Het blijft kak natuurlijk... Bw: balen dat het Eer niet lukte! Maar inderdaad een snelle eisprong! Als ik een goede cyclus heb, heb ik mijn ei op dag 19.... En zal nu dus nog wel een pak later zijn.... Tegen de tijd dat ik 2 iui's heb gehad, heb jij er drie gedaan.... Meer kansen dus!
Maarja, zo'n snelle eisprong heeft ook nadelen. Mijn bms is dun, dus als mijn ei op dag 10 is heeft mijn bms geen kans meer om dikker te worden
Hallo meiden, ben weer terug van vakantie! Helaas geen positieve test maar dat had ik ook niet verwacht. Ik begin maandag weer met spuiten, maandag heb ik ook een second opinion gesprek. We gaan weer door! Ik zie dat er nog geen nieuwe zwangeren zijn, Bambe wanneer ga jij testen? Succes!
Hey dames, Nog geen bloed te bekennen.. Wel last van buikgriep sinds gisteren niet normaal alleen wc rennen en buikkrampen.. Beroerd en misselijk.. Vandaag gaat wel..me borsten doen niet meer veel pijn..denk het niet helaas.. Vraagje maar alsje pregnyl heb gekregen komt de eisprong echt binnen 48 uur? Alvast bedankt allemAal.. Nog iemand zoals mij ? Veel succes allemaal..
Bambe, toevallig, ik had de avond voor nod onwijs buikgriep, volgende dag zwanger getest weet niet of het met elkaar te maken had, maar wie weet, ik duim voor je hoor!!