Toekan, hoe staat het er met jou voor nu? Jolin, balen zeg weer een stap verder, hopelijk brengt het jullie een mooi kindje.
Alles op rij was het bij ons tot nu toe Iui 1: mislukt Iui2: afgelast Iui2b: mislukt Iui3: morgen dag 14 en eerste fm.... We zullen zien...al begin je op de duur je hoop wel goed te verliezen in die iui... Hoe gaat het met jou nu meid?
Met mij gaat het goed verder, de zwangerschap verloopt goed. Alleen erge pijn in bm, ze zijn nu aan het onderzoeken wat het kan zijn. Misschien een verstopte blaasontsteking. Ik kan me voorstellen dat je met vlagen de moed verliest, eerst al het proces dat je de mmm in moet en dat het dan ook nog niet lukt is zwaar. Schrijf je ondertussen ook in een ander clubje?
Hallo meiden, ik zie dat jullie hier soms nog kletsen Ik ben weer wat meer online, we hebben een second opinion gehad en het advies was om door te gaan met iui. Alle onderzoeken waren goed, ze hebben niets afwijkend gevonden. Mijn man geeft gemiddeld zaad dus vandaar dat iui wel goed is. Ik heb ondertussen een pauze gehad, tweemaal een ovulatie/menstruatie gehad (ondanks de PCOS!) en ik heb ongeveer een week geleden weer geovuleerd en verwacht over een week mijn menstruatie en dan ga ik weer een afspraak maken voor IUI nummer 3. We hebben wel geklust dus er is misschien een kans....het zou geweldig zijn!! Maar mentaal bereid ik me al voor op de volgende behandeling Toekan en Jolin, ik hoop echt dat jullie volgende pogingen succesvol zijn. Als we nou allemaal snel zwanger worden dan kunnen we deze topic gaan sluiten!! Ik zag dat Babywish ook zwanger is geworden. Masami, wat vliegt de tijd en je bent al 17 weken! Heb je al meerdere echo's gehad? Weet je al wat het gaat worden?
Hoi WoW, hopelijk heb je de derde iui niet meer nodig en zijn jullie spontaan zwanger. Ik heb al een paar echo's gehad, de echoscopiste dacht dat het een jongen zou zijn maar was met 14 weken dus nog niet erg duidelijk en de nub experts hier op het forum zeggen allemaal een meisje dus afwachten tot 31-1 dan heb ik de 20 weken echo en hopelijk kunnen ze het dan goed zien.
@toekan: Hoe was de fm?? Hopelijk weer mooie eitjes en een nog beter eindresultaat deze keer. 'Gelukkig' zijn er ook veel meiden die ook na meerdere iui behandelingen zonder resultaat bij een latere poging alsnog zwanger worden met iui. Geef de hoop niet op! @jolin: Succes met de icsi, hopelijk is dit net het zetje wat jullie nodig hebben! @wow: Wat goed dat je ovuleert met pcos!! Dat is een goed teken toch? Hopen dat de volgende iui helemaal niet meer nodig is!
Masami, spannend hoor als het nog niet duidelijk is. Je zal het gauw weten over 3 weken He Eki, hoe is het met jou en hoe gaat de zwangerschap? Ik zie dat het een jongen is, wat leuk!
Ojee, hopelijk inden ze het snel en wordt het opgelost! Schrijven is een groot woord.... Ik post soms is een post in 1 van mijn oude clubjes, maar daar stopt het ook... Ik heb het er even mee gehad. Kom wel dagelijks nog eens piepen, maar meestal blijft het daarbij..
Wow, wat goed! Ik duim mee dat je de iui niet nodig is! Vandaag een goede fm gehad, ik loop wat voor op mijn schema! Normaal vandaag maar eitje van 11 en nu was ie al 15! Maandag terug op fm en waarschijnlijk dinsdag iui!
Was geen blaasontsteking en moet maandag aan de vk vragen of zij misschien een idee heeft wat het evt. zou kunnen zijn. Wat goed toekan, en hopelijk is 3x nu ook scheepsrecht.
Hopelijk inden zij de oorzaak!! Ja het mag nu wel eens mijn beurt zijn vind ik! Ik ga ook voor derde keer goede keer..... Al moet ik wel eerlijk zeggen dat, doordat het zo lang duurt, mijn hoop altijd kleiner wordt en ik denk dat ik er daardoor ook iets rustiger onder ben.... Op de duur sop je volgens mij echt met hopen dat het ooit een keer mag lukken.. Nu zo ver ben ik natuurlijk niet! Maar ik begrijp mensen wel die echt de hoop verloren zijn om ooit een kleintje te krijgen
Wat goed toekan!! Ik duim weer voor je hoor! @wow: hier alles goed, het wordt inderdaad een jongen! a.s. Vrijdag 20 weken echo, toch wel spannend...
Nog geen icsi vandaag 4e iui gehad, hierna ws nog 2. We moeten in maart naar het AMC voorlichtingsmiddag. Hopelijk is het voor die tijd raak!!!
Wat goed! Bij ons was het ook goed! Mannetje had er 9.4 miljoen, wat prima was! Slangetje was deze keer wat ongemakkelijk om in te brengen en had ook wat beuinverlies in de avond .... Misschien een wondje ofzo? In de avond felle pijn gehad, echt even dubbel van gestaan, toch nog een klusje gedaan dan en toen was de pijn voorbij... Zal dus mijn ei geweest zijn....hier dus op de wachtbankt tot 29/01 voor een bn!