IUI september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door muk, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Toekan volgens mij is het raak hoor :D Super!! Veel succes de komende dagen en alvast een voorzichtige gefeliciteerd

2. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Balen meid :( Op naar numer 5 en ik hoop dat het een succesvolle ronde wordt

3. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Ik ben trouwens gisteren begonnen met puregon, vrijdag weer een follikelmeting. Hopelijk zit er dan al een (of twee) follikeltjes klaar en dan hebben we zondag de iui. Anders na het weekend

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Balen Jolin.

WoW succes en hopelijk deze keer raak.

Toekan al opnieuw getest?

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Jolin. Ik begrijp je goed meid! Ik was ook even alle hoop kwijt... Zag ons ook zo al met ivf starten ( we hadden alles ook al opgestart)..... Knuffel meid! Weet dat het ontzettend rot gevoel is!

Wow heel veel succes

Masaim: jup opnieuw getest en iets donkerder!!:)

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Toekan goed nieuws zeg, eindelijk meid.

7. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hallo meiden, alles goed hier?

Ik heb vandaag mijn tweede follikelmeting gehad, recht 19mm en links 14mm, bms 9mm. Heel netjes dus! Misschien dat de kleinere follikel ook een kans heeft?

Zondag is de inseminatie. Ik ben best zenuwachtig dit keer, weet eigenlijk niet waarom! Misschien ben ik een beetje bang voor de hoeveelheid zaad want de laatste keer was het onder de miljoen. Mijn man is sinds drie maanden vitaminen aan het slikken en ik hoop zo dat we een verbetering zullen zien. We hebben nooit een iui in het weekend gehad, ik vind het wel fijn, dan kunnen we ook lekker samen gaan en daarna een relaxed middagje, lekker lunchen, filmpje pakken :)

8. jolin

jolin Niet meer actief

Hier vandaag eerste acupunctuur gehad, viel me reuze mee wilde het al eerder proberen maar zag op tegen de naalden maar prik mezelf nu al een tijdje dus ben over de angst heen.

Dinsdag eerste fm.

@wow wij hebben ook 2x slechte aantallen gehad 1 x ook onder de miljoen toen was vriendlief alleen het kamertje in met een rothumeur, ow wat heeft hij daar een hekel aan. Maar de keren erop ben ik mee gegaan en heb een beetje geholpen nou aantallen waren een stuk meer dus misschien een tip.

9. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Ik heb ook een tijdje acupunctuur gehad. De ene keer was het gevoeliger dan de andere keer en soms vond ik de naalden niet prettig! Over het algemeen is het goed te doen. Ik kreeg ook altijd een tuina (chinese) massage daarna, dat was echt heerlijk.

De aantallen waren dit keer voldoende, 1,8 mlj. Ik had gehoopt op meer maar we zijn wel tevreden. We wonen dicht bij het ziekenhuis dus hij hoeft nooit naar het kamertje gelukkig :)

10. jolin

jolin Niet meer actief

Vanochtend fm gehad links aantal kleintjes en rechts 1. Maar viel nog weinig te meten zoals altijd op dag 10 vrijdag weer.

Vanmiddag 2e ap gehad, vrijdag weer en dan krijg ik ook kruiden.

Wij zitten als het mee zit een half uur bij het ziekenhuis vandaan, dus wij moeten helaas naar het kamertje.

Voel me boos en verdrietig gaat het ooit een keer lukken en al niet wat dan....

11. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Goedemorgen! Over een paar dagen zit er vast een mooi rijp eitje :)

Kop op, je hoeft daar nog niet over na denken. Het gaat echt lukken! Als niet dmv iui, dan wel met ivf. Dat zeg ik ook tegen mezelf en ik probeer positief te blijven, elke keer weer.

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Jolin en WOW hoe gaat het nu met jullie? Al verder nieuws?

13. jolin

jolin Niet meer actief

Ik ben weer wat positiever, voor zover dat kan.
    Vandaag cd19 morgen 4e fm deze ronde. Gister niet veel groei ten opzichte van vrijdag. Dosis gonal verhoogd van 75 naar 100. Hopelijk zit er morgen een mooi eitje.

14. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hoi Toekan! Alles goed hier, ik heb dit weekend mijn nod en ik ben van plan om vrijdag een test te doen. Als het negatief is dan kan ik stoppen met de utro.

Ik denk trouwens dat het wel positief kan zijn want ik heb weer symptomen zoals vorige maand, vooral de duizeligheid geeft de doorslag. Alleen, het is nu al zo vaak misgegaan tijdens de innesteling dat ik nergens op mag hopen

Hoe is het met jouw zwangerschap? Hoe voel je je?

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Jolin: blij dat je het weer wat positiever ziet... Het kan er echt inhakken e! Hopelijk heeft de verhoogde dosis je morgen een.prachtei opgelevert en kan de iui dan snel plaatsvinden!

WOW: spannende tijd dus! Dan weet ik dat ik in het weekend nog eens moet komen kijken! En ik duim dat het dan een keertje blijft goed gaan!!

Hier verloopt alles heel goed hoor! Voor vandaag vandaag voelde ik me helemaal niet zwanger... Vandaag toch wel wat misselijkheid en zuuroprispingen, maar niets dat ik er niet voor lief bij neem :)

16. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Dank je :)

Wat fijn dat het bij jou goed gaat, het wordt tijd voor de kwaaltjes ;) En fijn dat je ze hebt, dat geeft je weer een bevestiging dat er iets gebeurt daarbinnen

Ik kon me niet bedwingen vanochtend en heb een test gedaan, licht tweede streepje. Ik ben er nog nuchter onder. Morgen ga ik weer testen om te kijken of het streepje donkerder wordt of (hopelijk niet!) verdwijnt. Het kan beide kanten opgaan bij mij vanwege mijn eerdere ervaringen!

Jolin, succes met de follikelmeting vandaag!

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Spannend wow!! Hoeplijk mag het nu een keer goed gaan!

18. jolin

jolin Niet meer actief

Morgen iui straks nog even acupunctuur en morgen middag ook nog een keer en dan maar hopen dat het na deze iui raak is. Anders word het na 6 lange jaren toch nog IVF of icsi.

Hoest met jullie?

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Veel succes jolin!!!! Ik duim dat jullie op het nippertje aan ivf/icsi ontsnappen!!

20. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    succes morgen jolin! dit moet m gewoon worden hoor!!

wow, heb je nog getest??

Deel Deze Pagina