IUI september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door muk, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    en hoe is het met jou toekan?

2. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hier gaat het nu wel ok! Gisteren wel even paniek toen ik bruine klodders verloor, maar is ondertussen weer gestopt... Voel me sinds de 6 weken ook behoorlijk beroerd, maar dat neem ik er voor lief bij... Ik voel me het beste als ik aan het eten ben, al is dat natuurlijk geen hele zwangerschap vol te houden :p

Hoe gaat het bij jou nu?

3. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Ik heb helaas negatief getest :( mijn kwaaltjes zijn ook bijna weg. Jammer en hopelijk de volgende keer meer geluk

Fijn weekend allemaal

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    He wow, wat k*t weer!!! Hele dikke knuffel meid!!

5. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hallo dames,

Kwam even spieken hoe het hier gaat met iedereen.
    Voor zover ik heb gelezen zijn de meesten zwanger geworden.

@wachtenopwonder: nog heel veel succes met de volgende ronde. Jammer dat het nog niet gelukt is.

@jolin: Hoop dat de ivf niet nodig is. Veel succes in deze ronde nog, hoop op een positieve test.

@Toekan: Ook zwanger, gefeliciteerd :D
    Ik heb je test gezien in het test topic.
    Hoop op een goede zwangerschap en een gezond kindje

6. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @wow: rot meis, verdorie!

@toekan: haha ja 24/7 eten is ook zoiets he :D gaat vanzelf over hoor, nog even geduld ;) zie trouwens dat je over 3 dagen de eerste echo hebt, spannend!! ben benieuwd hoe de kleine het doet!
    hier alles goed, kleine man is flink actief en 20 weken echo was helemaal in orde!

7. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Dank je wel, het is inderdaad k*T :( Het wachten op mijn menstruatie is erg, hopelijk breekt het snel door en kunnen we door

@Jolin, hoe is je IUI gegaan?

@babywish gefelicteerd en een tweeling ook nog :D geweldig

8. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Succes met de echo vandaag toekan! hoe laat mag je, of ben je al geweest?

9. jolin

jolin Niet meer actief

Nou ik ga er vanuit dat die duivel weer komt van het weekend, ben flink sjaggie en de Boobs beginnen zeer te doen. Dus helaas maandag naar de informatiemiddag voor IVF/icsi. Dames die nog iui pogingen hebben succes, hoop dat het bij jullie wel lukt.

10. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hi Jolin, balen dat je je zo voelt, maar het kan nog allemaal, het kunnen ook zwangerschapskwaaltjes zijn!

Ik hoop voor je dat het goed komt

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Jolin wat jammer meid!! Ik ga niet zeggen dag het nog kan, want je kent je eigen lichaam het beste... ( al heeft het mijne me ook weten te verrassen). Dus ik duim nog even verder en moest het toch niet baten, dan krijg je mijn dikste duimen voor jullie volgende stap!!!

WOW hoe gaat het bij jullie nu?

Babywish: een tweeling! Proficiat!!

Eki: fijn dat je kleine man zijn actieve zelf is! Lijkt me heel fijn dat schoppen enzo! Hier een goede echo gehad, we vonden het hartje meteen en hij zat perfect op schema!

12. jolin

jolin Niet meer actief

Ik heb de voorlichtingsmiddag IVF/icsi af gezegd.
    Had vanochtend een positieve zwangerschapstest!!!! Helemaal blij morgen voord de zekerheid nog ff een cb test en dan maar een afspraak maken voor echo!!! Spannende weer, hopelijk blijft ukkie nu wel plakken.

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Woehoew!!!! Jihaa!! Bij ons was het ook zo! De ronde met de minste hoop en patat, zwanger!! Proficiat lieverd!!

14. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Woohooooo!!!!! Gefeliciteerd meis!!!

15. jolin

jolin Niet meer actief

Dank jullie wel meiden!!!

Geloof het nog steeds niet, ben blij als het morgen is en er nog een digitale test tegen aan kan gooien.

Ik was er donderdag echt heilig van overtuigd dat het niet ging lukken, zat er zelfs bij een vriendin om te huilen(wat ik altijd voor me zelf hou).

Beide heel blij dat we vandaag niet richting voorlichtingsmiddag hoefde,ow wat zagen we daar tegen op.

Heb een afspraak nog staan bij de gynacoloog op 13 maart, maar denk dat die een week verschoven moet worden.

Hadden jullie al wat klachtjes toen jullie net teste???

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hier geen klachten voor 6 weken.. Vanaf 6 weken zijn ze wel fameus begonnen.. Het enige dat ik er na het pos. Testje aan kon linken was dat ik al een paar dagen een appelflauwte had rond 16uur en iets moest eten.... Dat had ik voordien nooit...

17. jolin

jolin Niet meer actief

Hier zere borsten als ik er op druk(dus niet op drukken haha)
    Gisteravond aldoor het zuur in bed, na een heerlijke tuk op de bank vanaf kwart over 9, kon ze om kwart over 8 al dicht doen.

En had rond de innestelling het idee dat ik een soort schimmeltje had, wit korrelig afscheiding en een JEUK!!! 2 jaar geleden had ik ook al klachten van onder toen ik zwanger bleek te zijn dus denk dat dat ook wel als symptoom gezien mag worden.
    En volgens mij ook wel wat meer trek ja maar waarin???

18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek heropend.

19. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    ha dames!

even verzocht ons goede oude topic weer te openen, toch leuk om elkaar nog eens op de hoogte te kunnen houden :)

Jolin wat zie ik nou in je banner, wat ongeloofelijk kut :x:x wat is nu de volgende stap?

en hoe is het met de andere meiden? Toekan nog zo misselijk of is het ondertussen gezakt? en wow?? en de anderen natuurlijk?

hier alles zn gangetje, lekker op verlof en 'wachten' tot de kleine man zich aankondigt!

20. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hoi, dat is een tijdje geleden! Hier helaas (nog) geen goed nieuws. Ik heb nog wel een paar positieve testen gehad voor mijn nod maar het is niet blijven zitten. We gaan nog drie keer iui proberen en dan de stap naar IVF. We weten natuurlijk niet of dat wel gaat lukken en of ik zwanger kan blijven, maar dat zien we dan weer. Anders moeten we in het buitenland advies vragen, ik hoor dat ze daar gerichter onderzoek doen.

Wat rot, ik zag Jolin's handtekening :( sterkte

Ben blij dat het met de rest goed gaat en dat jullie nog op en top zwanger zijn!

Deel Deze Pagina