IUI september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door muk, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Sterwardess, dat loslaten ja hoe vaak ik dat al niet heb gehoord. Word er onderhand gewoon kriegel van.
    Ten eerste mijn gedachten zitten niet aan mijn ei gebonden lijkt me en ten tweede, als je zo graag wil is loslaten moeilijk. Helemaal als je elke dag moet spuiten of weer eens naar het zh moet.

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ben gewoon nu wat kwaad, verdrietig enzo, gister zei mijn moeder, dat ze er niet achter staat en dat als ik wel zwanger zou raken ze niet zo blij zou kunnen reageren en zijn, omdat zij het liever niet had.

3. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    Ik heb het gewoon niemand verteld, want bij de eerste hebben wij er 5 jaar over gedaan en toen wist mijn familie het wel, maar werd gewoon gek , als ze iedere keer vroegen of ik overtijd was....... Kan ik op dat moment gewoon niet hebben.. Ze bedoelen het wel goed maar het komt gewoon naar over. Vooral toen mijn zus vertelde dat ze zwanger was, en een week later belde mijn andere zus en zei Sorry het spijt mij maar ik ben ook zwanger!!!!!! Ik was echt niet jaloers maar toen had ik wel grote tranen in mijn ogen van waarom ik niet................
    En toen 2 weken later was ik ook gewoon zwangerrrr..Toen heb ik mijn zussen gebeld en verteld dat ik ook zwanger was....Wij zijn alle drie bevallen met 3 weken ertussen onze ma wist het gewoon niet meer:)))))))))hahhah was wel effe leuk nu ik er weer aan denk..
    En nu hopen voor een tweede , nu zijn we ook alweer 5 jaar bezig helaas

4. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Masami, ik heb het er ook steeds minder over. Zeker nu ik in de IUI riedel zit, heb echt geen zin in smsjes en telefoontjes rond mn nod met de vraag of t raak is.
    En ja, jammer dat mensen denken mee te moeten beslissen over jouw leven.
    En weten wat beter voor je is, of nog erger, beter voor je gezin. Die heb ik ook al gehad, " weet je wel wat je je zoontje aandoet, met zo' n zwaar traject?" En dat van iemand die zelf 3 koters in 4 jaar uitpoepte en nog steeds fulltime werkt......

Dus ik volg je voorbeeld en hou hierover de info zeer beperkt tegenwoordig.

Enne...als je pendels uitkomen wordt druk voor je...een tweeling?!? hahahaha

5. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    nog 7 dagen wachten ppffff

6. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Masami, lees net je berichtje dat je moeder er niet achter staat. Voel ff met je mee....dat is ook verdrietig!!!!

Knuffel

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, mee eens hoor! Mensen beseffen niet wat het inhoud en hoe zenuwslopend dit is. Juist door de hele MMM ben je ook continu bezig met het zwanger worden, waardoor het op dat moment onderdeel is van je leven, of een groot deel uitmaakt van je leven. En juist dan, op die momenten, is het lastig dat mensen je niet begrijpen en van die botte, dooddoeners planten.

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Mag ik vragen waarom ze er niet achter staat? Wat erg voor je meis, dikke knuffel!!

9. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    @ vlinder wordt steeds spannender he voor jou ook? voel je al iets

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb altijd al een moeizaam contact gehad met mijn moeder, dit doordat ik bij mijn vader ben blijven wonen na de scheiding van mijn ouders. Ik was 9 toen de rechter bepaalde dat dat moest, mijn moeder heeft letterlijk in mijn gezicht gezegd dat ze me dat kwalijk nam, want mijn broer is wel bij mijn moeder gaan wonen. Tja hij was 12 en mocht kiezen, ik met 9 nog niet.
    Eigenlijk is het altijd al zo geweest dat ik niks goed kan doen in haar ogen, al heeft ze dan eindelijk eens gezegd dat ik het heel goed deed met mijn kids.
    Maar nu ik dus heb aangegeven nog graag een kindje erbij wil staat ze daar dus niet achter.

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Masami... Wat een lastige situatie lijkt me dat! Respect! Nogmaals dikke knuff!! :)

12. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    @masami wat vervelend meid , maar laat je niet gek maken meid je hebt tenslotte nu je eigen gezin en kids.

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik had gister echte ongi krampen de hele dag door, met vlagen. Vandaag veel minder, maar nog wel iets aanwezig. Verder voel ik niks. Ben benieuwd!!!

14. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    @vlinder ik heb ook af en toe wat ongi krampen maar moet veel vaker plassen jij niet??

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Alleen 's morgens moet ik heel vaak. Ben ik net geweest, moet ik een tijdje daarna alweer... ;) verder overdag wel normaal zoals anders. Heb jij verder nog klachten? En wanneer ga je testen?

16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dank jullie, en wij gaan er met ons gezin mooi voor en het zal zeer welkom zijn hier :)

@vlinder, die krampen kunnen dat geen inestellings krampen zijn 8 dagen voor nod?
    @ muk, jij kan bijna testen toch, spannend.

17. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    ik moet de hele dag door iedere keer heel weinig plassen maar voor de rest mankeer ik niks maar vind het wel spannend, Ik heb maandag 10-09 IUI gehad ze had gezegd over twee weken mag je testen . Maandag 24 mag ik dan testen... en jij waneer gaa jij testen.

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Officieel mag ik volgende week dinsdag testen, maar denk dat ik donderdag of vrijdag al een test doe. Ik weet dat het vroeg is, maar ben veel te nieuwsgierig. ;) (bij dochterlief ook 5 dagen voor de NOD posi getest)

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar mmm clubs.

20. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2