Eki, spannend en succes met de slopende wachtweken.. En weet niet meer wie het vroeg maar ik heb al tig keer getest eerst om te kijken of hcg van spuit nog in lijf zat, toen werd hij wit.....zondag ook wit, gisteren vaag en vandaag dus deze....ff uploaden moment
Hallo allen, eindelijk een clubje gevonden waar ik me "thuis" zou kunnen voelen. Heb al met twee andere groepjes meegekletst, maar daar zijn de meesten al zwanger of bevallen. Ben natuurlijk hartstikke blij voor hun en kletst wel rustig aan verder, maar het gaat nu al meer over baby's en tandjes en minder over eitjes en IUI pogingen. Terwijl ik juist wel behoefte heb aan lotgenoten Heb e.e.a. teruggelezen. Allereerst Salcia jeahhhhh dat is echt een tweede streep en die zit er niet voor niks, duszzzzz gefeliciteerd!!!!! Super voor je. Hoeveel dpo zit je nu? En wat voel je allemaal? En ook even een reactie op Vlinderr, jij was toch degene met het eitje van 14mm? Dat vind ik om eerlijk te zijn ook wel klein hoor. Als mijn eitje 16 is moet ik zelfs nog een dag wachten met Pregnyl spuiten. Bij ons wordt gezegd "minimaal 17mm voor een goede eisprong". Dus goed dat je hier volgende keer op zult staan. zou ik ook absoluut doen. Ik zal jullie wat vertellen over mijn traject. Wij zijn ongeveer 2,5 jaar geleden gestopt met de pil en hadden de hoop snel zwanger te zijn. Ik bleek echter geen echte cyclus te hebben. De ene keer een doorbraakbloeding op dag 60, de andere keer zelfs voorbij de 100 dagen. Al na een half jaar werd ik gelukkig al doorgestuurd naar een fertaliteitsarts; waarna de heftige tijd begon. Alle doseringen Clomid doorlopen, waarop te weinig reactie. Daarna bleek ik een hydrosalpinx te hebben, een verwijde eileider. Dit was een hele spannende periode, moest geopereerd worden. Tijdens de operatie bleek het gelukkig allemaal mee te vallen, wel heb ik endometriose en zaten er wat verklevingen. Heb regelmatig cystes (vochtcystes en bloedcyste), waardoor ook regelmatig een maandje aan de pil. Hierna ben ik met Puregon begonnen waar ik erg blij mee ben, want heb nu eindelijk vele kortere cyclussen en elke keer wel 1,2 of 3 eitjes. Na 7x prikken (Puregon 92 eh met Pregnyl) was ik eindelijk toe aan IUI. Ik heb 9 september mijn eerste IUI gehad. Er zijn 26 miljoen zwemmertjes ingebracht en ik had twee eitjes van mooie grootte. Ook mijn bms is altijd mooi opgebouwt. Verder heb ik ook voor het eerst een acupunctuurbehandeling erbij gehad twee dagen voor en 1 dag na de IUI. Dit ten behoeve van de innesteling. Vandaag ben ik 9dpo. Meestal begint 10dpo al spotting en 11dpo breekt de *** los. Dus het wachten is spannend. De kansen van IUI zijn maar 10% per cyclus geloof ik. Dit is wel zoooo weinig. De acupuncturist zegt dat met acupunctuur je de kansen vergroot naar 30%. Vind ik nog vrij weinig. Dus echt heel veel vertrouwen heb ik er persoonlijk niet zo in. Al moet ik zeggen is dat wel heel wisselend hoor.
@stewardess72 ja het gaat op mijn eigen ei sprong omdat bij mij alles goed is,mijn vriend heeft een slechtere kwaliteit... Dit is de 1e keer dus ze volgen mij met de echo en vanaf morgen moet ik ook ovu testen doen,zodat ze kunnen kijken of de ovu test overeen komt met de echo,mocht het deze 1e keer mislukken hoef ik de volgende keer niet zo vaak na het zh ,en kan ik het op ovu testen doen. @eki super nu afwachten wel grappig dat we bijna te gelijk zijn zeg,misschien meteen samen zwanger.. laten we het hopen.. Morgen moet ik weer na het zh.. en dan ga ze kijken hoever mijn eitje is gisteren was het op12 dus nog vrij klein,ik denk zelf dat ik van het weekend aan de beurt ben. Weet ook niet hoe snel zo eitje groeit... Hoe zit het eigenlijk? Heb van mijzelf een aardig korte cyclus van 23 dagen ,7 dagen ongi en dan16 dagen niet,stel ik wordt van het weekend geinsemineerd dan zit ik rond dag 14,kan ik dan 10 dagen later al testen? Ik bedoel het wordt op mijn eigen cyclus gedaan zonder poespas...en eigenlijk helpen ze mij ff een handje mee dus eigenlijk net als je normaal doet toch?., mmm weet iemand dat?. @salcia voor mij is dit positief hoor!!! Gefeliciteerd
Salcia, krijg tranen in mn ogen!!!!!! Super super gefeliciteerd!!!!!!! Ben echt zo blij voor je! Reageer straks verder op de rest, eerst ff koken. Laterrr X
Welkom vpkaatje, klets gezellig mee, leuk leuk!! Jij hebt dus ook al een heel traject achter je.is wat he, die hele MMM. Maar gelukkig dat het bestaat. Jij mag dus ook al snel testen, spannend! Voel je al iets? @Salcia.... Wauw, goed meis! Gefeliciteerd! @Sammie...spannend. Hopelijk is je eitje snel groot genoeg!
@Eki...Mooi dat je de IUI gehad hebt, gezellig bij ons op de wachtbank! Ik voelde er ook niks van. Ik vond het weinig voorstellen. Je ligt, en je bent eigenlijk ook klaar. Het liggen daarna duurt het langst. @Hier... ik heb vandaag een broodje filet american gegeten, argh! Ik ga er zelf een beetje vanuit dat het niet raak is, maar ja, heel zeker weet je dat natuurlijk niet. Mocht ik toch zwanger zijn, dan hoop ik niet dat dat gevolgen heeft. Wat denken jullie?