Vlinder nee hoor kan geen kwaad, normaal weet je ook pas na je gemiste nod dat je zwanger bent en veel vrouwen drinken nog of roken etc ..... dus maak je niet druk over broodje filet hoor
Oke thx! Dat hoop ik dan maar.. Heb ineens zo'n gevoel van wanhoop, ik wil zoooo graag zwanger zijn en het lijkt nog zo ver weg! Kennen jullie dat?? Bah, zo'n gevoel van gaat het wel ooit lukken? en pffff wat duurt het allemaal toch lang! Terwijl er mensen zijn die natuurlijk al veel langer bezig zijn, maar toch overvalt het je dan. Zo, moest dat ff kwijt!
Ben ik weer! Vlinder en Muk, zijn jullie nu de volgende testers? Samen met ons nieuwe maatje Kaatje? Ik was ons topic al kwijt, mr blijk nu lid te zijn van een echte forumclub.Cool, haha Eki, dus t stelt niks voor? Hoelang bleef jij liggen? En vandaag rustig gedaan of meteen werken? Ik vandaag FM, kleine follikel niet gegroeid en gaat dus niet springen. De grote is 2 cm, dus net de ovitrelle gezet. Donderdg de IUI. De puregon wordt de volgende ronde opgehoogd, want het streven is toch meer dan 1 ei. Deze score krijg ik van moeder natuur ook! Kaatje, welkom hier.Dus erg spannend of je morgen of overmorgen ongesteld word.....Ik heb ook geen vertrouwen in mijn IUI hoor, en ik doe niet eens accupunctuur erbij. Maar dan toch opeens die positieve test van Salcia..... Hou je ons wel op de hoogte morgen? Sammy, volgens mij kun je testen hoor. Zou wel een extra gevoelige test nemen, of die van t kruidvat, 2 voor 5 euro. Heb ik zelf nooit gehad, maar op het forum jubelen ze erover. Mocht je negatief testen, balen maar dag later opnieuw testen? Of durf je nog niet? Degenen hier zoals ik, die een prik zetten voor de eisprong, moeten langer wachten tot alle resten van die prik uit je lijf zijn. Anders kun je vals positief testen. Maar dat heb jij niet, dussss..... Vlinderr, ik eet en leef pas volgens de zwangerschapsregels na een positest. Nou rook ik niet, en drink bijna nooit, maar een broodje filet americain moet kunnen hoor! Ik testte net voor avondeten zwanger van mn zoontje, en had net ossehaas gehaald. Vond zonde om te doorbakken, dus dat was mn laatste rose vlees toen..... Nou, wij net nieuwe matrassen gekregen vandaag. Mr kreeg vandaag inderdaad te horen, dat ivm de IUI donderdag, wij niet mogen klussen tot dan. Dus de matrassen worden nog niet ingewijd....hihihi
O ja, ben op mn 40e verjdg los gegaan met 4 wijn en 3 peuken gebietst... Een dag later mn eerste spuit puregon gezet. En t kan me geen bal schelen of dat slecht is, had het op dat moment ff zwaar nodig!
Ik zou overigens niet testen tot 4 dagen voor NOD je maakt jezelf alleen maar gek als het negatief is elke keer en hcg verdubbeld elke 2-3 dagen pas....en daarbij als je pregnyl heb gespoten of ovitrelle duurt het 12 dagen voor hcg uit je lichaam is dus dan test je vals positief
Stewardess ik hoefde maar 15 min te blijven liggen, alhoewel dat erg lang duurt ale je daar op zn charmants ligt met je benen in de beugels ben daarna niet meer gaan werken, vriendlief was vrij vandaag dus vond dat ik ook wel een vrij middagje had verdiend gelukkig doen ze daar op mn werk totaal niet moeilijk over, hoef geen vrije dagen ofzo op te nemen mijn klas werd naar huis gestuurd Ben ook wel benieuwd wat jullie allemaal laten staan voor een eventuele zwangerschap! Ikzelf ben vorig jaar mei gestopt met roken, maar niet perse omdat ik zwanger wou worden. Filet americain vind ik lekker maar niet zo moeilijk om niet te eten, dus dat doe ik niet meer (alhoewel ik zeker denk dat het geen kwaad kan hoor vlinder!). Een wijntje vind ik gewoon lekker, dronk tot een paar weken geleden gekmatig op een doordeweekse avond ook wel een wijntje, maar dat doe ik nu met de iui niet meer. Alleen feestjes en speciale gelegenheden... En jullie??
Eki, jouw klas had mazzel! Ik ben ruim 1,5 jaar geleden gestopt met roken, omdat het zwanger worden niet lukte. De zwangerschap van mn zoontje was niet gepland en ben zodra ik positest had meteen gestopt met roken. Nou rookte ik altijd maar 3 sigaretten per dag, maar toch was het moeilijk helemaal te stoppen dit keer. Ik eet wel rood vlees, en drink sporadisch een wijntje. Ik let wel op met medicatie (zoals nu met die schimmel) en heb tandarts (behandeling met verdoving) nu gepland in nieuwe cyclus, voor de IUI. Salcia, vlgns mij is 10 dgn na inseminatie voor Sammy al haar NOD, met die korte cyclus. En zij spuit geen pregnyl/ovitrelle toch?
Maar dan nog, de eerste 11-12 dagen maak je niet genoeg hcg aan nog meestal dus test je negatief... maar kan het proberen als je er niet teveel hoop op hebt een streep te zien...want dan kan het tegenvallen nog
Ik test altijd vanaf 8 dpo (op deze cyclus na, omdat ik er weinig vertrouwen in heb), om te testen of de Ovitrelle uit m'n lichaam is. De ene keer met 8 dagen, de andere keer met 10 dagen. Maar door vanaf 8 dpo te testen weet je wanneer het er uit is. Nu dus niet gedaan, maar ga donderdag of vrijdag toch een testje wagen. Eigenlijk was dat broodje filet het enige wat ik gegeten heb, wat niet bij een zwangerschap past. Eigenlijk vanaf de eventuele innesteling, hou ik er wel rekening mee met wat ik eet, maar laat pas echt alles staan na een posi test. Ik moet zeggen dat ik nu niet meer snel een drankje zou drinken totdat ik weet dat ik niet zwanger ben. Ik eet en drink verder alles wel tijdens het hele traject. lijkt mij persoonlijk niet bezwaarlijk. Dus Stewardess, ik geef je groot gelijk met je wijntjes e.d. voordat je begon met spuiten. Ach, en nu kunnen we er nog van genieten.
ik heb ook getest vanaf 7 dpo om ovitrelle te meten dat was bij 10 dagen weg en dag 12 nu dus posi test
Vlinder, beetje kramp/steekjes in buik bij eierstokhoogte en weeiig gevoel in maag beetje misselijk en erg moe sinds 2 dagen
Vandaag een rustdag genomen, dochterlief was nogal moe en ik heb zelf even de ogen dicht gehad op de bank pfff. Ik ben zo moe momenteel, en 's avonds kom ik niet in slaap. Maar verder gaat het goed Op moment van een positieve zwangerschaptest, doe ik alles wat moet en niks dat niet mag. Voor nu let ik wel op dingen, maar laat ik nog niks staan. Vlinder, de eerste weken heb je nog geen bloedband met de kleine, dus maakt het nog niet uit. Lekker genieten dus nu het nog kan, ik heb vandaag lekker een broodje rosbief gehad Ik ben nogal een testmiepje en weet dat ik nu dus niet eerder mag testen ivm pregnyl. Gelukkig lees ik hier dat het wel een goede manier is om te zien of de pregnyl uit het lichaam is, dit wist ik nog niet. @stewardess, ik wist eigenlijk niet dat dat de bedoeling was van puregon Meer eitjes.
@ salcia gefeliciteerd meid wat leukkkk ben echt blij voor je.... Dames ik heb krampen onder in mijn buik net alsof ik al een week niet naar de wc ben geweest voelt raar. Vind het spannend worden denk dat ik do/vrij ook ga testen dat kan toch wel , heb op 10-09 iui gehad..
Tja, ik heb al 2,5 jaar goede voornemens om niet eerder da over tijd te testen...en heb t nooit volgehouden, haha Helpt wel dat ik nu weet dat ovitrelle een vals positest kan geven en dus vroeg testen geen zin heeft. Ik baal even heel erg. Zit er eigenlijk doorheen.... Vroeg gist nog aan gyn of we zelf nog moesten klussen voor iui as dondg, om kansen te vergroten. Maar nee, was absoluut niet de bedoeling want dan is de zaadkwaliteit bij IUI niet optimaal. Maar volgens mij heb ik vannacht eisprong gehad....Altijd pijnlijke/gevoelige tepels van eisprong tot menstruatie, en daar werd ik vanochtend ook mee wakker. Dus vanav klussen is ws te laat, en mag niet voor de IUI morgen. Maar IUI dan sowieso zinloos toch? Zal ik het ziekenhuis mailen? Dus weer een maand verspild... Ben klaar met dat ik de wacht staan... Gist mn nieuwe matrassen gehad, moesten eigenlijk al ruim jaar geleden vervangen. Maar ik wilde eerst nog even op de oude bevallen, dus uitgesteld. Werd ondertussen met rugpijn wakker, en nu dolblij met nieuwe. Ook mn auto moet eigenlijk vervangen, mr we stellen het steeds uit omdat een 2e kindje toch ook weer extra opvangkosten meebrengt.. Wil ook heel graag weer gaan paardrijden, als bijrijder op andermans paard. Maar wil ook die commitment niet aangaan, omdat ik opeens zwanger kan zijn... Wil eindelijk wel eens duidelijkheid, komt er een 2e kindje of gaan we ons leven anders inrichten? Toch maar weer tarotkaarten laten leggen?
Muk, als je donderdag test, is het toch 10 dagen na iui is dat niet te vroeg? Sterwardess, je kunt ook pre ovulatie pijn hebben en dan springt je ei vandaag of morgen en zou je dus prima op tijd zijn. Je kunt het natuurlijk altijd navragen. Ik zou niet alles uitstellen ivm een 2e kindje, je weet niet wanneer je in verwachting raakt en dan ook nog 9 maanden zwanger. @mezelf, ik ben telkens zo moe, kan dat van de puregon komen?