Ik wordt behandeld in het VU in Amsterdam, althans nu dan voornamelijk in de losstaande ivf-kliniek ervan maar die zit ernaast. Veel succes nog de komende week op de wachtbank! Ik zelf vond dat het soms een beetje frustrerend was... Zorg er vooral voor dat je bezig blijft en een beetje afleiding hebt dan gaan de dagen in ieder geval wat sneller voorbij Wanneer zou je mogen testen?
Ik mag 15 december testen, kwa afleiding zit het wel goed volg een opleiding verzorgende IG wil namelijk graag de kraam in
Hallo, Ik klets ook graag mee. Als deze maand de poging mislukt, moet ik deze cyclus bellen voor een HSG foto uitleg. De maand erna wordt de foto met vloeistof gemaakt. We zullen dan ongeveer jan/feb beginnen met onze eerste IUI. Ik slik nu 2 maanden clomid en hoop toch wel dat het zonder IUI lukt. Ikzelf heb PCOS, vandaar de clomid.
spannend voor je sher, ik hoop dat je volgende poging wat positiefer uitpakt, ik zit zelf momenteel op de wacht bank. Mag morgen officieel testen alleen ik stel het nog even uit naar vrijdag.
Nou dat is het hem nu een beetje vanwege de hormonen, ga ik er van uit dat ik niet meer van mijn eigen menstruatie uit kan gaan wat normaal altijd 27 dagen is. Ik heb 1 december mijn Iui gehad en morgen zit ik op dag 14. 1 dag voor mijn normale menstruatie dag dus vandaar dat ik ook vrijdag pas ga testen
Bij mij zeggen ze dat je 16 dagen na IUI mag testen. Spannend hoor meis. Ik zou theoretisch gezien ook aankomend weekend kunnen testen. Maar ik ga het echt uitstellen. Officieel is 21-12 mijn NOD, maar dan is mijn dochtertje jarig. Heb besloten niet de dag zelf te testen ivm telleurstelling. Dus wellicht 1 dag voor NOD of dag erna.
Spannend hoor, en alvast gefeliciteerd met je dochter. Ik wacht ook vanwege telleurstellingen, mijn man is momenteel zenuwachtiger dan ik denk ik Hahah.
Dank je wel, lief van je Ja dat snap ik. Mijn man leeft ook elke maand zo mee. Wel heel fijn dat ze zo meeleven.
zeker erg prettig dat ze klaar staan, weet niet of jij er ervaring mee hebt maar ik merk nu de laatste week eigenlijk dat ik onwijs pijn in mijn borsten heb. Ik vergelijk het voor het gemak maar even met dat van een puber in de groei zo gevoelig.
Mijn borsten zijn hell, moet zeggen dat ik hele gevoelige tepels heb en donkerder van kleur. Daarnaast ook last van 'slijm'
Ben blij dat ik dus niet de enige ben die onwijs last van mijn borsten heb. Lees het op dit forum niet zo veel dus had zo iets zal wel aan mij liggen.
Hellaas is poging nummer 1 mislukt, ben zojuist ongesteld geworden. Morgen even het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken.
Sorry dames! Heb me iets te lang afzijdig gehouden... werd helaas een beetje geleefd op het werk en privé ook met verjaardagen en afspraken Balen voor jullie beiden dat jullie weer ongesteld zijn geworden, ook al ben ik zelf realistisch het doet toch zo verdomd zeer als het "weer" niet zo heeft mogen zijn... Ik heb afgelopen zondag 11 december nieuwe inseminatie gehad. De kwaliteit was deze keer een beetje gemixed... aantal was juist super voor mijn man doen Maar de beweeglijkheid een stuk minder. (8 miljoen en 32% beweeglijk) Helaas kampt mijn man een tijdje met maagproblemen en slikt hij daar ook de afgelopen twee weken dagelijks medicijnen voor, de arts vermoedde dat hierdoor de beweeglijkheid minder was. Mijn testdag is nu 27 december... Alleen ik ben de vorige keer ook 3 dagen voor testdag al ongesteld geworden... Nog nooit zo veel moeite gehad met wachten op de Kerstdagen
Beste nienid, ik hoop ondanks alles dat jij 27december positief mag testen. Ik ga zelf op 21 december voor de follikel meting dus dit wordt ook weer spannend. Duim voor ons alle maal dat het goed komt.
. Overigens deden mijn borsten in de eerste inseminatie ronde zo ontzettend zeer dat ik niet eens op mijn buik kon liggen en dat zelfs bewegen of er per ongeluk langs komen ontzettend zeer deed. Maar wellicht dat dat in mijn geval een bijwerking van de hormonen is Ik hoop dat jij twee eitjes hebt ontwikkeld deze cyclus! En dat de FM gelijk goed is zodat je nog voor de Kerst de inseminatie hebt!
Pfoe wat was dat balen zeg... Eerste Kerstdag werd ik ongesteld Daarnaast privé nogal wat gedoe met mijn schoonmoeder die opgenomen werd in het ziekenhuis dus dat is zo voor de maand december geen leuk einde van 2016... Dan gaan we maar gewoon met frisse moed 2017 in en hopen dat 2017 voor ons allen veel moois gaat brengen!