Ik wist niet dat ik zo gek zou worden over de timing van de IUI. Zouden jullie hier kunnen delen 1) Hoeveel uren na de trigger voor de eisprong was jullie inseminatie gepland? 2) Hadden jullie voor de trigger jouw eigen LH gehad? 3) Met hoeveel sperma worden jullie geïnsemineerd? Alvast bedankt!
Ik moest 10.000 IE Pregnyl spuiten om de eisprong op te wekken. De inseminatie vond 38-40 u na de injectie plaats. Ik weet niet of mijn eigen LH meedeed, omdat ik alleen echo's had en geen ovulatietesten deed. We zaten hier gemiddeld tussen de 3 en 10 miljoen zaadcellen. Succes!
Ik heb vandaag mijn eerste IUI gehad. Was behoorlijk pijnlijk omdat mijn baarmoeder gekanteld is en dan moeten ze een tang op je baarmoeder plaatsen om te insemineren. Ik heb vrijdag avond om 20u mijn pregnyll spuit gehad en op zondag om 11u30 de IUI. Ik had nog geen LH voor de pregnyll. Er zijn 28 miljoen zaadcellen geinsemineerd. Nu 2 weekjes wachten.
2 iui's gehad op de 13e dag vd cyclus; Dag 10 echo +bloed prikken Dag 11 echo +bloed prikken Dag 11 ovitrelle ivm eisprong die niet vanzelf komt Dag 13 inseminatie 1 keer: meer dan dan 200 miljoen zaadjes en 2 eitjes. 2ekeer: 170 miljoen zaadjes en 3 eitjes. Zonder resultaat.
1) Hoeveel uren na de trigger voor de eisprong was jullie inseminatie gepland? 24 Uur na de pregnyl 5000 2) Hadden jullie voor de trigger jouw eigen LH gehad? Geen idee 3) Met hoeveel sperma worden jullie geïnsemineerd? Ik werd met 43 Miljoen geinsemineerd En Gelukt
Tussen de 38 en 40 uur na pregnyl 5000. 2 miljoen zaadjes. zwanger! Dit was wel IUI 4. De eerste IUI ook zwanger alleen werd een miskraam.
1) Hoeveel uren na de trigger voor de eisprong was jullie inseminatie gepland? Bij ons moet je met ovulatietesten je ovulatie opsporen, als deze nog niet positief is als je eitjes te groot worden, moet je 'savonds om 9 uur Pregnyl prikken en 2 dagen daarna voor IUI komen. Dat was bij IUI 1, bij IUI 2 had ik een positieve ovulatietest en de volgende dag geïnsemineerd. 2) Hadden jullie voor de trigger jouw eigen LH gehad? Geen idee 3) Met hoeveel sperma worden jullie geïnsemineerd? 1e keer 5 miljoen, 2e keer 50 miljoen.
1. Inseminatie 38-40 uur na het spuiten van Pregnyl 5000 2. Geen idee, heb ik niet bijgehouden 3. Alle inseminaties tussen 1 -3 miljoen (1e poging mislukt ivm zoeken naar hoeveelheid puregon, 2e behandeling gelukt maar miskraam, gelukt de eerst daaropvolgende behandeling. Nu bij 2e kindje gelukt bij 4e behandeling) Succes!
Hier 2 x iui gehad waarvan de laatste gisteren. Beide keren 's avonds om 19:30 pregnyl 5000 gespoten en 2 dagen later om 9:30 inseminatie. Eigen lh piek. ..geen idee. Eerste keer 13 miljoen en gisteren 18,4 Eerste keer 1 follikel deze keer 2 Succes!
36 uur na 5000 IE Pregnyl LH-piek op dag van inseminatie 1 miljoen zaadcellen ingebracht Twee eitjes na spuiten Fostimon 75 IE Totaal geen vertrouwen in de poging en toch zwanger! Heel veel succes!
1ste zwangerschap: 1) inseminatie 26 uur na 5000 pregnyl 2) niet gemeten 3) 8,5 mlj zaadjes => zwanger na 1 IUI 2de zwangerschap: 1) ineminatie 27 uur na 5000 pregnyl 2) niet gemeten 3) 7,6 mlj zaadjes => opnieuw zwanger na 1 IUI
IUI1) 38u na pregnyll 5000eh 2) 1 eitje na 50 eh gonal 3) 28 mljn na opwerking Mislukt IUI2) 38u voor iui 5000eh pregnyl 2) 1 eitje met gonal 50 eh 3) 20 mljn na opwerking Mislukt Ik heb totaal geen vertrouwen in iui .. bezig aan poging 3 !
36 uur na ovitrelle 6xiui en de laatste 2 x met gonal f waarbij er 2 follikels waren, zaad was tussen 6-11 miljoen. LH nooit gemeten, alleen echo's. Helaas niet zwanger geraakt. Veel succes!
7x IUI gehad. 3x zwanger geraakt. 2x miskraam en nu een gezonde dochter. Man had normaal zaad ene keer meer dan andere keer. Alle pogingen met hormonen. Gonal F, Ovitrelle, Progesteronen nog 1 hormoon waar ik de naam van ben vergeten.
Wij hebben daarnet onze 1ste inseminatie gehad. Dinsdag pregnyl 5000 om 21u en nu vandaag donderdag om 13u IUI met 65 miljoen zaadcellen... Hopelijk is het bij ons ook een succesverhaal!!!