We hebben een super dochtertje van 15 maanden van het beste embryo van onze eerste icsi poging. We hadden nog 9 cryos over, wat echt super is. Maar de eerste tp heeft ons 4 cryos gekost en eindigde in een biochemische zwangerschap/vroege miskraam. Gisteren kregen we het slechte nieuws dat ook de tweede tp mislukt is. Hoewel het cryootje wel mooi had doorgedeeld naar een compacting morula. Nu hebben we er nog 3 over die eerst op moeten, vooraleer we terug een verse poging kunnen doen. Ik heb niet veel moed meer dat het kan lukken met onze cryos en wil gewoon geen tijd verspillen Onze dochter was een super embryo en de rest was ook goed, maar niet zo goed als mijn dochter. Hebben we gewoon een lucky shot gehad dat het met haar van de eerste keer raak is? Ik zie er zo tegen op om nog maanden zo door te moeten gaan. Kan iemand me wat hoop geven dat het wel kan met cryos van mindere maar geen slechte kwaliteit?
Hoi Belle, wat vervelend dat het nog niet gelukt is met de cryo's, maar geef niet gelijk op! Jullie hebben met je dochter heel erg veel geluk gehad en dat het nu twee keer niet gelukt is zegt niets over de cryo's die jullie nog hebben. De kwaliteit wil ook niet altijd wat zeggen. Ik heb dit jaar 5 terugplaatsingen van top embryo's gehad en ben helaas niet (blijvend) zwanger geworden. Daarentegen hoor ik vaak verhalen dat dames van mindere cryo's zwanger zijn geworden (vriendin van mij begin van het jaar nog). Als de artsen het embryo geen kans zouden geven zouden ze het niet invriezen en/of terugplaatsen. Elk teruggeplaatst embryo heeft dus een kans! Ik snap je teleurstelling, maar jullie hebben nu nog 3 bonus kansen in de vriezer, he! Zet hem op en ik duim voor een spoedige zwangerschap!
Zoals je in mijn onderschrift kunt lezen ben ik ook alleen zwanger geworden van een minder goede cryo in de tweede poging. Helaas op de eerste echo met ruim 9 wkn een MA. Nu in de wachtweken van een verse terugplaatsing uit poging nr 3
ai, dus ook niet echt een positieve ervaring met een cryo dan.. Veel succes met poging 3!! Ik duim voor je!
Ik heb eerst 3 stimulaties in NL gedaan en heb 4 terugplaatsingen gehad. Ben van alle 4 zwanger geraakt, maar niet gebleven. 3x het beste embryo en 1x een hele sterke cryo. Vervolgens een 4e stimulatie in Gent en van die verse terugplaatsing zwanger geraakt en gebleven.