Update Vergo

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by vergo, Aug 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Ik heb een tijd niets laten weten, maar ik vondt het wel tijd worden om een eigen topic te openen. Ik hoop dat ik mn verhalen hier kwijt kan.
    We hebben al 3 icsi behandelingen achter de rug met nog steeds geen resultaat. Ik zal bij het begin beginnen.
    -3 jaar geleden begon de kinderwens dus gestopt met de pil.
    - het lukte steeds niet dus naar de huisarts met de temp lijst.
    - gelijk verwijzing naar de gyn, na alle onderzoeken wat bleek ik pco en mn vriend verminderde kwaliteit goed begin!
    - we kregen 3 keer een samenlevingstest, totaal geen resultaat
    - We gingen over op iui, 3 behandelingen gehad veel te weinig zaad toch ingebracht geen resultaat.
    - over op icsi
    - 1ste behandeling, 4 eicellen waarvan 2 door waren gaan delen naar een tweedeling, beide teruggeplaatst niet gelukt.
    -2e behandeling, 12 eicellen waarvan 6 waren gaan delen, helaas 4 niet goed genoeg en 2 naar een 6 deling. beide teruggeplaatst. Eerst thuistest gedaan negatief, toen bij het zh zwak positief wat bleek ik was zwanger maar niet te vroeg juichen hcg was erg weinig. Later in de middag terug bellen we moesten niet teveel hoop hebben. Vrijdag definitief mislukt en s'middags kreeg ik een miskraam. Dit was echt een vreselijke periode.
    - 3de behandeling, 18 follikels waarvan 13 eicellen, maar twee weer gaan doordelen naar een 6 deling. voor de testdatum al bloeding weer negatief. De 3e behandeling was echt vreselijk, vreselijk veel pijn gehad niet meer kunnen lopen, de terugplaatsing was vreselijk ik had er een heel naar gevoel over. 2 weken in de ziektewet geweest en elke dag terug naar het ziekenhuis voor controle en bloedprikken. De follikels waren helemaal volgezogen met vocht en dit drukte mn eierstokken en baarmoeder in elkaar.
    En Nu!
    29/8 hebben we een gesprek met de gyn waar het allemaal aan kan liggen en hoe nu verder.
    We hebben ons wel weer opgegeven voor de 4de keer want de aanhouder wint zeggen ze, alleen moeten we het nu zelf gaan betalen!
    De nieuwe lijsten zijn al binnen en als alles doorgaat zullen we eind september weer beginnen.
    Daarom mij topic ik hoop dat ik heel veel steun kan vinden op dit stukje

Gr Diana

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ontzettend veel succes meid!
    Het leed dat IVF heet zeggen ze wel eens...
    Zet hem op!
    Elmo

3. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

Jan 5, 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi Diana,
    Heel veel succes, hoop dat jullie gesprek meer duidelijkheid mag geven en dat deze laatste ronde jullie meer geluk mag geven.
    gr. Mirjam

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Diana....wens je heel veel suc6 en hoop dat het deze keer mag gaan lukken! GO FOR IT GIRL! ;)

Liefs Marjo

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Heel veel succes meid! Moedig hoor datje toch door gaat!

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hey meid
    Super dat je een eigen topicje hebt
    En duim voor jou heel hard maar dat weet je
    dikke knuf

7. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Diana,

Sorry dat ik nu pas reageer, ik lees het nu net pas....

Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen en ik ga voor je duimen dat de volgende poging raak is. Vier keer is scheepsrecht, toch?

Liefs, Jaycey

8. maamaa

maamaa Actief lid

Aug 22, 2005
    305
    0
    0
    Hoi Vergo,
    Ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen met deze nieuwe poging.
    En uiteraard heeeel veeel geluk!
    Liefs Maamaa

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Diana succes volgende week woensdag met gesprek...en ik hoop dat deze 4e poging jullie laatste poging gaat worden omdat er dan eindelijk 1 (of 2) wondertjes onderweg zijn....heel veel succes nogmaals!

Groetjes, Eva.

10. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Bedankt lieve meiden voor jullie steunende berichtjes. ik ben super nerveus al voor woensdag ben benieuwd wat ie te zeggen heeft

Gr Diana

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Jeetje meis dat is allemaal niet niks. De aanhouder wint daar ben ik van overtuigd. Dus gewoon met volle moed verder hoe zwaar het misschien ook zal zijn. Veel succes in het verdere traject. Veel succes ook met het gesprek woensdag. Ik kan me goed voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent.

gr vruchtje

12. Nollie

Nollie Fanatiek lid

Oct 12, 2006
    1,076
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve Diana,

wil jullie héél veel succes toewensen voor de 4e poging en hopelijk de laatste...

We duimen allemaal weer hard voor je mee!

Liefs Nollie

13. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak voor acupuntuur, er schijnen goede berichten over te zijn. 14 September kan ik terecht ik hoop dat het positief voor me zal zijn. Morgen het gesprek begin aardig nerveus te worden. Vandaag ongie geworden redelijk op tijd. Dus Donderdag beginnen met de pil, als we morgen groen licht krijgen om door te gaan.

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Diana acupunctuur is mij goed bevallen...hoop dat het voor jou ook positief mag bevallen.
    Heel veel succes morgen met het gesprek....en voor straks lekker proberen te slapen hoor!

Groetjes, Eva.

15. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Diana,

ik wil je veel succes wensen voor vandaag.

En hopelijk bevalt de acupunctuur je goed. Ik heb ook goede verhalen gehoord, dus wie weet.

Liefs, Jaycey

16. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hey meis wil je heel veel suc6 wensen voor vandaag

17. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Vandaag naar het zh geweest en een goed gesprek gehad met de gyn. Hij ziet niet in waarom het bij ons niet zou gaan lukken. We hebben alle behandelingen besproken en mn eitjes die eruit gehaald worden hebben elke keer het cijfer 10. Als het bijelkaar komt wordt alles bevrucht en dat vondt ie ook prachtig. De embryo's die terug gebracht worden hebben steeds het cijfer 8 of 9, alleen zodra ze terug geplaatst worden kan die niet verder zien wat er gebeurt en dat zullen ze nooit te weten komen. Hij zag niet in waarom we er nu mee moeten stoppen en dat vinden we wel positief. We moeten er alleen wel klaar voor zijn.
    We moeten dit goed met elkaar bespreken wat we nu verder gaan doen er zijn 5 opties
    1: Doorgaan
    2: Pauze
    3: Stoppen
    4: Second opion in Belgie
    5: Adoptie.
    We hebben onze keuze nu gemaakt en gaan door, de 4e behandeling staat al gepland en nu ik ook acupunctuur krijg wil ik er helemaal voor gaan. Lukt het nu weer niet nemen we een pauze en gaan een second opion vragen in Belgie.
    Hij zei wel dat ik ietsie moet afvallen, maar het heeft er niets mee te maken dat het niet lukt. Dus geen lekkernijtjes meer voor mij en hopen dat er nu al een aantal kilo's af gaat. We gaan dr weer voor!
    morgen beginnen met de pil

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klinkt wel positief allemaal hoor, kan me jullie keus dan ook goed voorstellen. En morgen dus weer starten met de pil..you go girl...! Veel succes en dat deze poging zijn vruchten(!) af mag werpen!

groetjes, Eva.

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    meis ik ga werderom weer keihard duimen
    Ik gun het jullie zo

20. Nollie

Nollie Fanatiek lid

Oct 12, 2006
    1,076
    0
    0
    Zuid Holland
    Nieuwe ronde...u go girl idd zoals Aldonza zegt, we duimen allemaal voor je!

Liefs Nollie

Share This Page