Stomme utrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ShallY, 15 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ben eigenlijk niet zo'n klager maar nu wel.. Hoe 'fijn' ik het ook vind dat ik nu utrogestan heb mogen gebruiken na de eisprong ben ik er nu na een week echt klaar mee. Ik voel me zo ontzettend naar door die troep.

Van de pregnyl heb ik altijd altijd al bijwerkingen en dat is een week na spuiten meestal wel over. Maar nu ik de utrogestan ben gaan gebruiken vorige week vrijdag voel ik me echt naar. Zere borsten, verschrikkelijk..ik kan niet eens normaal op m'n rug of zij liggen, toen kwam er nog de misselijkheid bij en sinds vandaag duizelig, wat me echt let in dingen doen.

Ik weet dat als ik ooit weer zwanger word en dan ook blijf, ik er misschien ook last van zal hebben. Maar dan neem ik het voor lief.

Zo, klaag modus uit.

2. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ik vond bij een verse poging niet zo erg tot NOD, maar nu met cryo heb ik het tot week 11/12 moeten nemen. Wat was ik er ziek van!!
    Ben dit keer erg depri geweest, volgens mij puur door de hormonen. Het was gelukkig weg toen ik stopte met die bende ;)

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ja bah, wat n troep hè?

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Die utro is echt vreselijk, en wat een troep, werkte ook echt op mijn gemoed en op mijn darmen... Ik snap je volledig...
    En ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan ze blijven gebruiken tot de 12weken...
    Moet je wel zeggen, bij mijn 1e poging werden de klachten na goede week wel iets minder erg, deze poging werd het alleen maar erger...

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Als ik vrijdag positief test moet ik ze ook blij en te ruiken hoor maar dan weet ik waarvoor ik het doe;)!

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb utro eigenlijk nooit zo erg gevonden... En da's wel fijn, aangezien ik het gebruikt heb tot 11 weken ;)

7. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik ben ook wel een beetje klaar met die bollen. Nu heb ik er gelukkig niet veel bijwerkingen van, alleen wat eerder moe 's avonds, maar ik krijg ze nu bijna niet meer naar binnen geduwd! Alles lijkt van binnen opgezwollen. Ik zit nu op wachtdag 10 en moet ze sowieso nog tot aan de bloedtest gebruiken, dat is a.s. vrijdag.

Mijn vriend vind het ook niks, hij stelt sex uit vanwege die smurrie :-S.

8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Hallo iedereen,

Utro is absoluut vervelend spul, maar geloof wel dat t werkt ;). Na icsi een prachtige dochter, en na de volgende icsi zwanger van een zoon :).

Mpo, wil je geen valse hoop geven, maar dat nauwe van binnen herken ik meteen, begon bij mij altijd rond de 5de dag van tp, en alle keren dat ik dat had was ik zwanger. (helaas in maart miskraam) . Ga je wachten tot de bloedtest met testen bedoel ik? Heel veel succes!

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Herkenbaar dat het wat moeilijk in te brengen is, heb ik ook sinds gisteren. Ik heb nu alleen nog zere borsten, de rust valt nu mee.

Was ik maar wat moeder, haha. Ik lig echt nachten wakker.,

Ik hoop dat het voor mij ook een wonder middel is maar zal me benieuwen.

10. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hey Mya,

Ik had vanmorgen getest omdat ik me toch niet in kon houden, het was negatief (wd10) met een CB digital met indicator. Vanmiddag begon bij mij ook het bruinverlies (kreeg vage kramp, beetje bruinverlies) maar de buikkramp was na een uurtje weer verdwenen en nu nergens meer last van....
    Maar goed, ik ga er alsnog vanuit dat het niet gelukt is :).

11. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik slaap als een os door dat spul, haha :p
    En nog zoiets, mijn vriend zei dat ik had gesnurkt :$:$:$:$
    Dat heb ik echt nog nooooit gedaan!!

Deel Deze Pagina