Wat fijn dat het in DD zo snel gelukt is! Mag ik vragen wat jullie aantallen waren? En wat was de reden van de onvruchtbaarheid?
De grootste slagingskans is bij aantallen tussen de 5 en 10 miljoen. Er is op internet een mooi staatje van te vinden, maar het lukt me niet deze toe te voegen.
Dank voor je bericht. Jullie aantallen waren ook niet goed zie ik in je onderschrift.. Maar toch zwanger geraakt! Wat naar dat het toen niet goed is gegaan Fijn te lezen dat je nu zwanger bent wat spannend! Hebben ze het bij jullie nooit eerder gehad over ivf/icsi gezien de aantallen?
Weet het niet meer precies van alle pogingen, inmiddels 5 jaar geleden, Maar weet nog een keer 3 miljoen, een keer 2,8 miljoen, een keer 1,1 en een keer 1,5. Daar omheen schommelde het. De reden was dan ook verminderde zaadkwaliteit.
Jeetje dat is ook wel vrij laag geweest toen wat rot. Ik denk dat ze bijn ons nog wel goede hoop hebben aangezien de eerste keer 13 miljoen was en vorige keer 5 miljoen.. We krijgen in totaal 6 IUI's dus hierna nog 2. Wil dat nog wel proberen maar aan de andere kant geen vertrouwen meer in
Ja dit is na opwerking.. Bij jullie waren ze dus nog lager, maar wel zwanger van geraakt! Wat is bij jullie de reden dat het niet lukt?
Mijn vriend heeft in het begin een aantal testen gehad en produceerde steeds 5 of 6 miljoen na opwerken. Dus prima voor iui. Helaas sloopt de stress toe en werd het steeds minder. Vreemd genoeg was het juist bij 0,8 miljoen raak, dus er is altijd hoop. Na 6 keer was ik er alleen klaar mee en mochten we verder. Grappig genoeg was de score bij de icsi weer 4 miljoen, wel na 2 maanden alcohol onthouding, vitaminen en gezond leven.
In eerste instantie enkel verminderde zaadkwaliteit qua met name overleving. Na de bbz is naar voren gekomen dat het ook te maken heeft met de endometriose. Hebben nu vanaf de arts maar ook de verzekering akkoord voor nog 6 pogingen iui, redelijk uitzonderlijk als ik zo die minimale aantallen lees...
goedemorgen het is heel vervelend.. gisteren tijdens evaluatie gesprek hebben ze gezegd stel dat het deze ronde weer slecht is heeft het geen zin om iui te blijven doen en dat wij dan door gaan op ivf waar ik niet eens aan wil denken..
Iui met clomid 100 mg en pregnyl. Heb aldoor 2 a 3 follikels dus dat is prima alleen die zaaduitslagen zitten me niet lekker. Ik moet ook echt niet aan ivf denken maar dan kunnen ze tenminste wel meer zien betreft kwaliteit eicel en bevruchting.
Bij onze eerste hadden we IUI in eigen cyclus. We begonnen ook met 13 miljoen en uiteindelijk bij de inseminatie hadden we "maar" 3 miljoen goede zaadcellen. Was een beetje een tegenvaller (zeiden ze bij de Fertiliteitskliniek). Ik dacht alleen maar: hoezo? Ik heb toch maar 1 zaadje nodig? Dan is 3 miljoen toch heel erg veel? En die nuchtere gedachte bleek ook waarheid te worden, direct zwanger! Heel veel succes!! X
In ons ziekenhuis zagen ze ook graag 5 miljoen om een goede kans te maken. Wij gingen helaas ook maar in dalende lijn. Iui1: 8.9 miljoen Iui2: 4.7 miljoen Iui3: 1.7 miljoen Toen besloten om verder te gaan met ivf en uiteindelijk is het icsi geworden, aangezien het staal maar 0.4 miljoen was!
Ten eerste gefeliciteerd! Het ziekenhuis gaf na de 3e poging zelf aan om verder te gaan met ivf? Heb het idee dat ze het bij ons nog wel even prima vinden zo
Idd, het ziekenhuis gaf dat zelf aan. Zij hadden sowieso liefst minstens 5 miljoen zaadjes, dus na poging 2 vroegen ze al of hij ziek was geweest, of hij stress had etc. Want dat dit toch geen ideaal scenario was. Bij poging 3 was het dan helemaal niet meer goed en gelukkig maar eigenlijk, met icsi was het snel zover! Na 3 pogingen kreeg ik sowieso wel overleg met mijn gyn om alles te overlopen, maar het was voor haar snel duidelijk dat we met IUI geen goede kans maakten omwille van het aantal zaadjes.