hoi meiden, Vraagje sinds gisteren zijn de rode duveltjes eindelijk opgestapt hopelijk voor 9 maanden deze keer Ik zit nu op dag 7 van mijn cyclus en heb vanmorgen mijn 5e menupur 75 IE gezet. As vrijdag is de 1e fm. Ik verlies sinds gisteravond ineens rekbaar slijm.. normaal heb ik dat pas 2 dagen voor de eisprong.. daarom mijn vraag kan dit door de menopur komen ? Vorige maand had ik wel een vroege eisprong namelijk op dag 11. Maar de maanden er voor was het tussen dag 14-16 dit was zonder hormonen
Ik gebruik Gonal F en had de eerste ronde ook heel veel rekbaar slijm. Echt wel 4 dagen voor de eisprong begon het. 3 dagen voor de eisprong ook overdag ondergoed gewisseld. De dag voor de eisprong liep het er zelfs gewoon uit. Sorry voor de vieze details. De tweede ronde gebruikte iets meer Gonal maar had ik minder last vh slijm, maar wel meer dan zonder hormonen. Geen pijl op te trekken dus. Maar denk zeker dat het slijm te maken kan hebben met je medicatie.
Wat blij inderdaad ook zegt. Maar nu heb ik zelf meestal een hele vroege eisprong met de hormonen. Dus kan er ook mee te maken hebben dat je daadwerkelijk een eerdere eisprong krijgt. Ik begin zelf altijd op dag 3 met Gonal en dan 75eh en heb de afgelopen keren de IUI al rond dag 11 gehad. (Terwijl ik van mezelf altijd pas een eisprong rond dag 18-19 had) Je zou eventueel ook alvast een ovu test kunnen doen, zeker omdat je vrijdag pas je eerste fm meting hebt.
Thanks meiden, Ik ga zo even een ovulatie testje doen voor de zekerheid. Vorige maand was mijn eisprong ook heel vroeg maar toen had ik nog een natuurlijke cyclus.
Ik heb met de gonal inderdaad ook een vroege eisprong. 2x nu al inseminatie gehad op dag 10! Van mezelf meestal op dag 13/14 een eisprong.
Ik heb net een ovulatietest gedaan. Ze beginnen wel op te lopen. Baarmoeder zit nog niet hoog of iets.. vrijdag om 8.20 uur is de fm op cd 9. Afwachten of toch even bellen ?
Goed idee om inderdaad met je ovulatietestjes te beginnen, want het aantal dagen dat je die afscheiding hebt, zegt niks. Ik heb soms wel ruim een week rekbaar slijm voor ik ovuleer. Edit: ik zie nu je foto. Die is nog niet positief hoor! Dan zijn ze echt alletwee knalrood Kan nog wel een weekje duren, heb je genoeg testjes?
Ik zou even afwachten,hij is verre van positief nog dus verwacht met zo'n test niet dat je ineens morgen je eisprong hebt. Maar goed, bij twijfel altijd even overleggen, dat vinden ze echt niet erg.
Oh nee dat denk ik ook niet hoor.. hij is bij lange na nog niet positief. Meestal met zo'n test gaat het wel snel bij mij want normaal is het streepje niet eens te zien. is ook mijn 1e iui en ben denk ik ook gewoon een beetje bang om hem te missen. Ik heb een flinke lading ovulatietesten dus komt goed misschien dat het slijmverlies gewoon door de menopur komt
Ik had ook veel rekbaar slijm tijdens menopur. Was wel ook decapeptyl aan het spuiten toen dus was weer een andere combi.. In normale cyclus had ik ook soms wel 5 dagen rekbaar slijm.
Hoi meid Ik gebruik al weer een tijdje menopur en steeds iui 2 dgn na eerste follikel meting. En afgelopen x was de menorpur iets opgehoogd en voelde ik aan mn lichaam dat er iets anders dan anders stond te gebeuren dus ik heb gebeld en mocht meteen voor echo komen op dag 7 dus al. En mn eitje bleek idd erg groot en was al goed genoeg voor iui dus 3 dgn later dan ook meteen voor iui geweest. Dus wie weet meid alles kan t is dus elke maand weer anders.
Spannend zeg ! Ik heb vandaag contact gehad net de gyn. Hij zegt dat ik vrijdag even moet afwachten maar verwacht dat de iui zondag al zal zijn. Dus ben erg benieuwd. We hebben ook gehoord dat we een afspraak mogen maken bij Isala kliniek in zwolle om zaadcellen in te laten vriezen zodat mijn man aan de mtx injecties kan. Volgende week mag ik bellen. We gaan nu eerst 3 iui's proberen en daarna gelijk over na ivf. Ik hoop stiekem dat de IUI's gewoon gaan aanslaan
Hier nu in ronde twee met menopur, ik had vorige ronde ook al op cd 12 een eisprong. Eerste fm op cd 9 en mocht direct al de volgende dag pregnyl zetten. Ik merkte ook duidelijk aan mijn lichaam dat het eerder kwam .
Vandaag voor de 1e fm geweest. Er zijn 5 follikels zich aan het ontwikkelen. 2 van 9 mm en 3 van 7/8 mm. Slijmvlies is 6.1 mm. De druk onderin moet dus iets anders zijn. Zucht ik had gehoopt dat de follikels toch al wel wat groter zouden zijn Vorige cyclus eisprong op dag 11 gehad en nu lijkt het nog wel even te duren.. Maandag weer een meting. Hopelijk dan een groei spurtje gemaakt.. hoe snel groeien bij jullie de follikels gemiddeld ?