IUI, tempdip op NOD en nu onverwachte stijging..help?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door PrettyMuffin, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Hallo dames,

Het is even geleden, maar daar ben ik weer eens! Wij hebben twee weken geleden onze eerste IUI poging gehad en ik zit nu te wachten op de rode donders of een tweede streepje.

Gisteren had ik m'n NOD en 's ochtends kletterde m'n temperatuur met een rotgang naar beneden, dus ik zat er al helemaal doorheen. Keihard balen natuurlijk, want met twee eitjes heb je toch wel behoorlijk wat hoop. Ook had ik flink wat kwaaltjes, die gisterochtend opeens weg waren.

Anyway, de hele dag gewacht en gewacht en gewacht. Helemaal niks te zien. Uiteindelijk besloten dat ik dan vast 's nachts ongesteld zou worden en vanmorgen rood wakker zou worden. Maar niks noppes nada!

En het stomme..m'n temp is weer gestegen. Ok zijn de kwaaltjes weer terug :s Nou hoop ik natuurlijk op een innesteling en ik weet dat ik het alleen zeker kan weten als ik test, maar als gisteren de innesteling is geweest kan ik vandaag toch nog niet positief testen?

Wat denken jullie ervan?

Bijgevoegde bestanden:

2. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Als je temp stijgt lijkt het idd op een late innesteling. Als morgen en overmorgen je temp hoog blijft zal ik als ik jou was er toch een testje tegen aan gooien. Anders in het zkh om bloedafname vragen?

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wow pretty muffin, ik hoop echt voor je dat je zwanger bent! Ik heb vorige week mijn eerste iui gehad. Best spannend allemaal he? Had je naast twee eitje ook een goede hoeveelheid zaadjes?
    Ik zou trouwens gewoon een goedkoop testje doen morgen, tenzij er weer een dip in zit dan. Want je hebt meerdere dip's. Of misschien zijn allebei je eitje wel genesteld, maar op een ander moment. Je weet het niet!:p

4. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Chanan ik weet ook niet hoe snel HCG stijgt en wanneer ik positief zou kunnen testen als gisteren de innesteling was..bloedtest vind ik overdreven, dat doe ik pas als ik zelf negatief test ;)

Babke hoe is het met jou meid! we komen elkaar elke keer weer tegen ;) Ik vond de IUI inderdaad super spannend, ben daarna ook echt een dag ingestort door alle spanningen. Hoe is het bij jou gegaan? Wij hadden een mooie hoeveelheid zaadjes, dus had deze ronde eindelijk eens goede hoop. Zoals het er nu uitziet is dat ook wel gegrond..ik hoop het zo!!

5. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Zoals het er nu uitziet ziet het er goed uit. Een bloedtest geeft je gelijk zekerheid. Anders moet je toch echt zeker nog vijf dagen wachten volgens mij voordat je met een gevoelige test positief test. Ik hoop het zo voor je. Succes en sterkte met afwachten.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Een innesteling nog nog lijkt me persoonlijk wat aan de late kant.
    Misschien morgen nog even te temp afwachten en dan toch maar over een testje piesen?

7. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik denk dat ik morgenochtend ga testen. Als m'n temp dan nog steeds boven de lijn zit. Vind het zo spannend! Na anderhalf jaar eindelijk een kaartje die hoop geeft!

@Bouwjaar de meningen over de innesteling zijn nogal verdeeld, ik zie dat vaker. Sommige mensen denken dat het wel kan, anderen weer niet. Denk dat ik het binnenkort maar eens ga vragen aan de gyn..Afwachten in ieder geval!

8. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ik ga voor je duimen. Laat het ff weten he!

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Pretty muffin, ik vond het op zich best relaxed gaan die iui. We hadden na het opwerken 20 mlj goede zaadcellen per ml. Geen idee hoeveel ml het was, maar de gyn was erg te spreken, dus ik hoop het!

10. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Babke klinkt goed inderdaad! Ik duim voor je :)

Temp is hier gestegen naar 36.8, dus ga zo testen. Over een uurtje terug met meer nieuws!

11. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    spierwit dus...bah

12. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    He balen. Misschien toch nog te vroeg. ....

13. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Denk het haast wel, temp stijgt alleen maar. Of hij moet morgen ineens een halve graad naar beneden kletteren en dat ik alsnog ongesteld wordt, maar dat kan ik me gewoon niet voorstellen..

Bijgevoegde bestanden:

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @PrettyMuffin Was een paar dagen weg dus vandaar even een verlate reactie
    Ik zie dat je 5 dagen geleden een witte test had.
    Maar hoe gaat t nu?

Deel Deze Pagina