Hoi allen, Op zoek naar ervaringen van anderen, wie spuit ook pregnyl in luteale fase in deze hoeveelheden? Ik spuit nu 3x 5000eh pregnyl na inseminatie. OP de volgende dagen: dag van iui, 3 dagen na iui en 6 dagen na iui. Wanneer zou een test betrouwbaar zijn? 12 dagen na de laatste dosis pregnyl? Normaal ben ik altijd een vroegtester...maar die vlieger gaat nu natuurlijk niet op aangezien ik positief nog zou testen van de pregnyl. Zit nu 9dpo, 3 dagen na de laatste dosis pregnyl. Voel natuurlijk van alles, maar dat zal bijwerking zijn van de pregnyl. Heel frustrerend
Ik spuit geen pregnyl in LF maar wel voor eisprong, mij is verteld dat pregnyl na 10 dagen uit je lichaam is dus zou zeker 10 dagen wachten
pregnyl 5000 ie is na 10 dagen uit je bloed, maar je hebt meerdere doses gehad, Ik zou de testdag aanhouden die het ziekenhuis heeft gezegd
Tja...dat hebben ze dus vergeten te zeggen....wanneer ik mag testen. heb ze al gemaild afgelopen vrijdag maar nog geen reactie gehad. In principe zou ik de 17de ongesteld moeten worden, maar mss is dat door de pregnyl ook wel later.
14 dpo is de 17de. Das dan 8 dagen na de laatste pregnylshot. Ik bel zowieso het ziekenhuis als ik maandag nog geen reactie op mijn mail heb.
Ik had dan 5x 1500 gekregen en 5 dagen na de laatste was het vrij duidelijk nog en hcg in bloed op die zelfde dag maar 9.. Vond t wel prettig want werd zeker later ongesteld. Daarom dacht ik ook dat t raak was.. T is lastig maar zou ook zeker dag 10 testen ofzo en dan dag 12 weer. Hier inmiddels weer bruin verlies en duidelijke streepjes.. Gaan we weer...... 4 vmk denk ik
He jakkes wat naar Maar zolang het bruin is hoeft het niks te betekenen..als het rood word is het vaak foute boel. Maar kan je angst zo goed begrijpen...gaat hier ook elke keer weer fout.
Ik geloof echt dat ik dezelfde kant op ga.. Maar ook alles onderzocht geloof ik.. Niks te vinden, pech. Bij jullie toch ook?
5000 eh kan tot 14 dagen in je lichaam zitten. Bij de een is het er wat eerder uit dan bij de ander (ik testte op 13 dagen na pregnyl nog posi). Ik zou de eerste test doen op 10 dagen na pregnyl (16 dpo)en daarna op 12 dagen na pregnyl (18 dpo) om de oploop te bekijken
Thanks! Zoiets had ik zelf ook al in mijn hoofd, maar had geen idee of dat een goede optie was. Maar ben zo bang dat ik compleet onverwacht ineens op 14 dpo ongesteld word. Brrr. gelukkig ben ik dan vrij.
Ik moest bij IVF ook pregnyl 3 x 1500 spuiten en ben toen op dpo12 begonnen met testen om te kijken of de pregnyl uit mijn lichaam verdween. De eerste dagen zag ik de testen ook duidelijk aflopen. Gelukkig liepen ze bij mij daarna weer op, maar ik vond het fijn om elke dag te testen om een beetje te weten wat er gebeurd in je lichaam.
Ik heb eindelijk bericht van het zikenhuis over wanneer te testen. Ik moet 14 dpo en 16 dpo bloed laten prikken voor hcg bepaling. Spannend!!