baarmoederslijmvlies toen je zwanger raakte

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Aster14, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik wil graag weten hoe dik jullie baarmoederslijmvlies was, toen je zwanger raakte. Als je dit weet, uiteraard.. Dat van mij is een week na mijn eisprong namelijk 6mm en ik ben zo bang dat dit veeeeel te weinig is voor een eisprong.

2. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Die van mij was 6.7 en dat was niet genoeg, dus ik heb nu tabletjes om dikker baarmoederslijmvlies te krijgen.

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Bij mijn zoon 4,7. Zwangerschappen daarna tussen de 4,9 en de 6,7.

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hoe dik was het voor de eisprong?

Ik heb op cd 10 een echo gehad en toen was het bij mij 11mm. Na de eisprong is het eigenlijk nooit gemeten. Ja 1 keer, dat was 3 dagen na mn eisprong en toen was het ook rond de 11mm geloof ik.

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Voor mijn eisprong was het 5.5mm.

@Butterfly: Als 6,7 al niet genoeg is, denk ik dat mijn kans al bijna verkeken is, haha! Wat voor tabletten krijg je dan? Want mijn FA zegt dat er niets is om dit op te lossen.

@LadyZorra: Wauw, dat is weinig! Maar wat gaaf dat je daar zwanger van bent geraakt! Je zwangerschappen daarna dus dikker baarmoederslijmvlies, maar geen blijvende zwangerschap.. Dat is dan ook wel weer gek!

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Bij mij is het altijd tussen de 8 en 11 geloof ik, maar dat was wel bij iui en IVF met hormonen, maar ik heb sowieso nooit te weinig. Ze zeggen altijd dat het er goed uitziet en vlak voor de eisprong is het dan geloof ik iets van 11 mm. Ik weet eigenlijk niet wanneer het weinig is. Ik heb wel altijd veel pijn als ik ongesteld ben, zou dat er mee te maken hebben?

7. Papaver

Papaver Niet meer actief

Zo'n 12 mm, altijd met en zonder hormonen

8. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ow sorry, ik ben dus niet zwanger geweest... Maar ze zeggen dus wel altijd dat het er heeeel mooi uitziet. Das ook frustrerend hoor ;), nu denk ik ook iedere keer, jaja, dat weet ik nou wel, maar het helpt niks! Ik hoop dat je snel zwanger wordt! Gelukkig las ik dat je eventueel medicijnen kunt nemen...

9. Papaver

Papaver Niet meer actief

Jaaaa irritant is dat he?!

10. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ja! Ook fijn dat dat iig goed is hoor, maar nu weet ik het wel...

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Aster, het dun blijven van het baarmoederslijmvlies is ook een bijwerking van Clomid.

Misschien kun je Tamoxifen proberen, die heeft die bijwerking niet. Dat werkt hetzelfde als Clomid. Ik heb het 2 rondes geslikt, maar helaas reageerde ik er te weinig op.

En het is idd ook frustrerend dat ik ook altijd een 'mooi bedje' heb, zoals de gyn het altijd zegt. Maar dat er vervolgens geen eitje innestelt ;)

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja klopt.... Wat dan waarschijnlijk wel weer met dun baarmoederslijmvlies te maken heeft, nl de doorbloeding. Dus dikker is wel beter, maar met dun dus niet onmogelijk;)

13. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik neem nu iedere dag 3 Estradiol tabletten. Hiervan zou 't eitje wat aan 't groeien is, weer slinken en het baarmoederslijmvlies dikker worden. Maar das dus alleen bij een IVF terugplaatsing, want met IUI oid wil je natuurlijk niet dat 't eitje slinkt ;)

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    De mijne was laatste keer 18, wel heel dik , 4 dagen later 9mm... Hoop dat het deze ronde ook zo is met medicatie..

Deel Deze Pagina