Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar dames die letrozol hebben gebruikt. Ik heb een vraagje.. ik kan het op internet nergens anders terugvinden. Ik zit nu op 9/10 dpo (eerste ronde met letrozol ivm PCOS) en heb de laatste dagen allerlei kwaaltjes en klachtjes. Het maakt me best onzeker, ik vind het heel eng om te geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn. Op 6 dpo had ik een heel opvallende steek in mijn baarmoeder, meteen gevolgd door een flinke pijnscheut rechts in mijn onderrug (heb zoiets nog nooit eerder gehad). Sindsdien allerlei kwaaltjes en heel regelmatig krampen in mijn bm. Daarnaast heb ik nu al een aantal dagen zere borsten, in mijn cyclussen zonder letrozol had ik af en toe zere tepels maar zoals dit heb ik het nog nooit gehad. En allerlei andere dingen; met vlagen misselijk, koud, hoofdpijnen.. Ik twijfel nu dus echt of al die dingen zouden komen door de letrozol (en dat na de eisprong, heeft het eigenlijk wel invloed op andere hormonen dan je fsh?) Of dat ik dus toch zwanger zou kunnen zijn Is hier iemand die deze klachten na de eisprong herkent icm letrozol?