zwanger worden na reanastomose waarvan 1 eileider hersteld?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by lovely30, Feb 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hoi
    ik word volgende maand 30j
    ik heb al 3 kindjes uit mn vorig huwelijk
    achter mijn 3de kindje had ik besloten voor een sterilisatie
    dat was in dec'00. vorig jaar in maart heb ik mijn serilisatie laten ongedaan maken. Sinds augustus zijn we al constant bezig voor een baby
    in oktober ben ik moeten gaan om te zien of de herstellings operatie gelukt was. daar bleek dat de rechter eileider goed doorgankelijk was, maar mijn linkere niet. ik denk dat ik in januari zwanger geweest ben , ik had al de symptonen zelfs mijn buik zwelde op. toen ik naar de gync ging kon hij niks zien maar hij zag wel ne cyste zitten en die moest springen .
    heeft er iemand daar ervaring mee met een herstellings operatie waarvan er maar 1 eileider gelukt is?
    groetjes

Edit moderator: verplaatst... wil je erop letten dat je je berichtje in het juiste hoekje plaatst?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je kunt met 1 goede eileider sowieso wel zwanger worden. Of dit komt door een hersteloperatie of niet...maakt dat uit?
    Als het goed is heb je de eisprong uit je werkende eileider.
    Heel veel succes!
    Elmo

3. marina71

marina71 Bekend lid

Nov 12, 2007
    605
    0
    0
    Heej herkenbaar zeg...ik heb in oktober 2007 ook een hersteloperatie gehad waarbij alleen mijn linkereileider hersteld is.

Ik heb zelf al 3 kinderen van 19, 17 en 14 en was in 2001 gesteriliseerd dmv branden en na 5 jaar met mijn nieuwe vriend nu toch in 2007 een hersteloperatie gehad. De arts was heel postief over de operatie. Wij zitten nu in de 4e ronde.

groetjes Marina

4. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hoi Marina
    ik zit in mn 6de ronde
    en de arts was ook positief erover
    en mijn eileiders waren ook doorgeknipt en dichtgebrand.
    hij zegt dat het zonder probleme moet lukken , maar dat ik geweldig veel moet klussen . tegen klussen heb ik zeker niks op tegen ze. Maar op den duur hebben wij er geen plezier meer aan. Denk je er ook zoveel aan ?

5. marina71

marina71 Bekend lid

Nov 12, 2007
    605
    0
    0
    De hele godganse dag...erg he :oops: :oops:

waar ben je geopereerd? Ikzelf in Veldhoven en mijn arts dacht ook dat het moest lukken zonder veel problemen. Waarom moest je van hem geweldig veel klussen dan?

6. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    ik ben van Belgie en heb mij laten operen in het AZ Damiaan ziekenhuis in Oostende. ik moeste veel klussen omdat hij zei dat ik dan sneller zwanger zou zijn. hij zei van 3x daags, ik zei dat gaat niet mijn vriend gaat gaan werken en die staat al om 4u s'morgens op om te gaan werken . en ik vind ook de sex moet toch ook nog leuk blijven he, wij vrouwen ervaren dat heel anders dan ons mannen he! hoeveel x klussen jullie dan en vanaf welke dag begin je?

7. marina71

marina71 Bekend lid

Nov 12, 2007
    605
    0
    0
    3 X PER DAG! Meen je dat echt ? :confused: :confused:

Nee wij doen het vanaf de 8e dag om de dag en rond de vruchtbare periode iedere dag, maar we merken dat onze vrijpartijen er zo niet gezelliger op worden dus hebben afgelopen weekend afgesproken dan maar liever wat minder en dus gezelliger dan TE vaak en verplicht, want dat schiet niet op :oops: :p

groetjes Marina

8. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    ja wij deden het dan maar in het begin elke dag. Maar dat absoluut niet leuk meer, dus hebben we ook beslist een dag wel en een dag niet .wij hebben nu de 11ste de de 13ste en de14ste dag geklust ( die van de 14ste hadden we gewoon zin in elkaar :oops: )
    maar moeten wij vanavond dan ook nog klussen?
    ik heb nog steeds pijn dus

9. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meid je MOET niks... doe wat je hart en je gevoel je ingeeft. Zolang het leuk is voor jullie beiden en jullie net als gisteren gewoon zin in elkaar hadden: doen! En anders... geen probleem. Daarbij, als je vandaag je eitje zou hebben dan zou het klussen van gisteren en eergisteren al heel goed een mooi effect kunnen hebben ;)...

Succes meid,

Josien

10. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    ik hoop het toch!
    Maar omdat de gyn gezegd had x daags
    en omdat we nu al bezig zijn van augustus
    mja zou ik vanalles doen he
    ik heb wel heel vershrikkelijke pijn ze.
    heb jij daar ook zo'n last van ?
    als ik niet meer reageer ben ik gaan slapen
    alvast voor straks sweet dreams en tot morgen en nog eens vriendelijk
    bedankt om te reageren is eindelijk eens leuk om iemand tegen te komen die in dezelfde situatie zit als wij ;)
    xxx

11. marina71

marina71 Bekend lid

Nov 12, 2007
    605
    0
    0
    UCH .... :thumup: daar sluit ik me graag bij aan, ik zie het ook echt niet zitten om nog verplicht te vrijen. Mijn vriend en ik zijn er ook van overtuigd, dat er een soort van extra deurtje is dat open gaat als het gewoon goed is..

tja hoe zeg je dat goed...k vind dit moeilijk uit te leggen in woorden,.tis echt een gevoel, symbolisch!

12. marina71

marina71 Bekend lid

Nov 12, 2007
    605
    0
    0
    Nee ik heb geen pijn, waar heb je pijn dan ?

Ik heb alleen na mn operatie me een week of 2 niet zo goed gevoeld, maar voel me nu wel heel goed. Ze hebben de operatie via een kijkoperatie gedaan dus ook van de wondjes heb ik daardoor niet zoveel last gehad.

slaap lekker, mocht je al zijn gaan slapen. Mijn zoon is naar een scholierenfeest in de buurt en mag om 12 uur opgehaald worden ;) ik zit hier dus nog wel even haha

13. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hoi marina
    ben je er nog?
    zolang ga je ook wel niet aan je pc gezeten hebben zeker :)
    liefs

14. marina71

marina71 Bekend lid

Nov 12, 2007
    605
    0
    0
    Hahaha lovely...ik ben er nog hoor...! Hoe is t met je?

15. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    ach
    hier trg van weggeweest :)
    bwa is eventjes heel slecht gegaan ben onlangs mijn vader verloren maar nu is het al veel beter en voor de rest is alles goed hé
    ik begin maandag aan mijn eerste ronde clomid!
    en met jou?

16. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Veel succes Lovely... Jullie hebben een zware tijd achter de rug. Ik hoop dat de goede tijden nu aanbreken!

Groetjes,
    Josien

17. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    ik ben dus zwanger geweest in januari , maar dat is helaas uitgedraait in een mk . het is heel jammer maar nu weet ik tenminste dat het wel nog lukt.
    nu moet ik beginnen met mijn eerste ronde clomid morgen begin ik er aan
    ik neem nu ook foliumzuur en vitamine E + tarwekiemolie
    en mijn man neemt ook vitaminen voor de kwaliteit en kwantiteit van zijn zwemmerkers
    liefs

Share This Page