provera doorslikken of niet?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bonita, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames, weet een van jullie dit? Ik moet vandaag de laatste pil provera nemen maar ben sinds vannacht hartstikke ongesteld. Moet ik die laatste pil nog pakken? Er staat niks over in de bijsluiter en er staat ook niet op dat je de kuur perse moet afmaken :(

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Lijkt me niet. Waarom moest je het slikken?

3. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik slik het om de menstruatie op te wekken, dus wat dat betreft zou je denken dat het doel bereikt is. Ik vraag me alleen af of het zou kunnen zijn dat de menstruatie weer stopt of zo als ik die laatste pil niet pak?

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je nog maar eentje hoeft, zou ik die gewoon nemen.

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zou zeggen dat het dan idd z'n doel bereikt heeft, dus zou de laatste denk ik laten staan. anderzijds kan het ook geen kwaad om de laatste alsnog in te nemen.
    Volgens mij hebben die tabletten geen invloed op het stoppen van de menstruatie, maar alleen het opwekken en het wat minder hevig bloeden bij mensen die daar last van hebben.

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb nog op internet gezocht en daar vond ik een site waarop een apotheker zei dat je in dat geval kunt stoppen met de provera. En aangezien ik behoorlijk wat bloedverlies heb, ga ik ervan uit dat ik gewoon mijn menstruatie heb gekregen. Ik heb de pil dus niet meer gepakt. Bedankt voor het meedenken!

Deel Deze Pagina