iui vriendin

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jolanda1986, 4 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda1986

    Jolanda1986 Fanatiek lid

    3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hallo dames.

    Een goede vriendin van me is met iui bezig. Nu heeft ze ovitrelle moeten spuiten uiteraard en heeft ze 25 april terugplaatsing gehad. Gister had ze wat roze afscheiding. Ze is zo bang dat het nu al niks meer wordt al heeft ze dit nooit eerder gehad afgelopen behandelingen.
    Ze moet nog tot volgende week donderdag utrogestan gebruiken

    Nu is mijn vraag wanneer kan ze het beste testen ( ja ik weet het pas als het mag vanuit het ziekenhuis 14 dagen na terugplaatsing), maar zou ze al eerder kunnen testen en kijken of de testen oplopen? Heb hier zelf geen ervaring mee namelijk.
     
  2. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.460
    944
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Bedoel je echt inseminatie of een embryo terugplaatsing? Ik neem aan het laatste ivm utrogestan gebruik.
    Omdat het me niet duidelijk is, welke datum heeft ze ovitrelle gezet? Gemiddeld kan dit t/m 14 dagen in je lichaam blijven en vals positieve testen geven als je in die tijd test. Zou gewoon het advies van het ziekenhuis opvolgen want het geeft alleen maar onduidelijkheid anders.
     
  3. Jolanda1986

    Jolanda1986 Fanatiek lid

    3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Nee inseminatie ovitrelle heeft ze als het goed is twee dagen voor de inseminatie gezet zover ik weet van de afgelopen pogingen.
     
  4. SandyKT

    SandyKT Lid

    31 mrt 2024
    20
    5
    3
    Vrouw
    Hi! Als je idd inseminatie bedoeld dan kan ze echt pas rond de 14 dagen erna testen. Een innesteling verschilt per persoon, maar is rond de 6 a 10 dagen na de eisprong en dan moet de HCG nog oplopen. Alleen zij heeft ook nog ovitrelle in haar lichaam en dan kan je een vals positief krijgen. Dat geeft misschien alleen maar meer stress, dus dat zou ik haar afraden. Veel succes voor haar gewenst!
     

Deel Deze Pagina