Ik ben er Voor me zelf eindelijk over uit dat ik nog een terugplaatsing poging ga en wil doen. Dit na twee miskramen van vijf weken. Nu heb ik overlegt met mijn gyn waardoor het eventueel zou komen en hij vind het meer een geval van pech. Nu ben ik hartstikke tevreden over het ziekenhuis en de gyn die me behandeld en wil dus ook nig niet naar een ander ziekenhuis toe. Ik krijg een terugplaatsing in een kunstmatige cyclus. Dus met progynova en utrogestan. Verder slik in foliumzuur en b12 en omega 3. Mijn schildklier waardes ware goed volgens hun ookal weet ik eerlijk gezegt de waardes niet. Genetisch onderzoek hebben we over gesproken maar doen we nog eveh net omdat we ak een gezonde zoon hebben zou de kans klein wezen dat daar wat uit kwam. Nou is mijn vraag, mis ik iets, zie ik nig iets over het hoofd wat we kunnen onderzoeken of doen? Ik weet bv dar ze in Gent meer onderzoeken dien dan in Nederland maar zover ben ik voor mijn gevoel nog niet
Ik vind je vraag dubbel.. Je wilt niet naar Gent, maar je wilt wel meer onderzoeken. Terwijl je weet dat ze dat in NL niet doen. Ik ben na 4 mk's wel naar Gent gegaan. Uit hun onderzoeken is geen verklaring gekomen, maar ik ben daar wel zwanger gebleven. Wat ik in ieder geval extra slikte bij mijn stimulatie: Vitamine D (ik had een tekort) Ubiquinol (da's een vorm van CoQ10, voor gezonde eicellen) Tarwekiemolie (vanaf begin cyclus tot tp, voor opbouw bms) en op advies van Gent metformine, ivm verdenking insulineresistentie.
Ok had ik het misschien anders moeten formuleren, welke gangbare onderzoeken in Nederland mis ik hier?