Hoi meiden, We hebben vorige week een terugplaatsing gehad van onze 4e ICSI poging. Overmorgen mag ik testen. Normaal gesproken testte ik al lang eerder, maar ik merk dat ik nu echt niet durf! Ik voel me zoo goed. Maandag had ik allemaal steekjes/krampjes/plopjes in mijn buik (innesteling?). Gisteren was ik de hele dag heel misselijk en kon ik het geurtje van mijn man niet verdragen (normaal mijn favoriete geurtje!). Ook vandaag ben ik licht misselijk. Verder heb ik vanaf de terugplaatsing al heel sterk het 'gevoel' dat het goed zit (dat had ik bij de andere positieve terugplaatsing ook). En... het belangrijkste van alles: nog geen drupje bloed gespot! In een normale cyclus heb ik altijd 4 dagen voordat ik ongesteld wordt veegjes bruin bloed. Bij de ICSI's die niet aansloegen had ik 2/3 dagen na de terugplaatsing al bloed. Bij de ICSI die wel aansloeg had ik vanaf 4 dagen voor de testdag een beetje bloed. Dit werd vrij snel na de test een miskraam. En nu dus nog helemaal niks. Vandaag/morgen had ik anders mijn menstruatie verwacht. Ik heb er zooo'n goed gevoel bij. En wordt daardoor zooo bang voor die test die straks misschien wel keihard (en negatief) aankomt... Herkent iemand dit??
Ja ik herken het wel hoor! Wij hebben onze 3e IUI gehad op 6-11. 5-11 cd 14 Pos test 6-11 cd 15 IUI nr 3 De hele week niks bijzonders eigenlijk. Maandags de 16e elke keer steekjes rechts bij me lies. Elke dag een beetje. Maar niet heel pijnlijk ofzo. Disndag kon k er ni meer tegen en heb k getest. Hoe dom! Ma goed omowit. De hele week super moe geweest en na het eten al in slaap vallen enz. Nu heb ik pco dus mijn menstruatie is tussen de 28&34 dagen. 28e was donderdag, 34e is woensdag. Alleen t gekke is, vrijdag kreeg ik mega ongesteldheidspijn dus ik dacht oke ongesteld. Maar niks, vervolgens gisteren de hele dag misselijk, een erge hoofdpijn. Heel erg dorst en snachts veel wakker. Nu durf ik niet meer te testen. Ze zeggen dat je 16 dagen na IUI mag testen ma ik durf niet. Ik krijg nu miss toch stiekem de hoop dat t wel raak is ma aan de andere kant hou k met elke x na de wc gaan rekening met menstruatie. Pfff mindf*cking is het. Wat ga jij doen, afwachten of toch morgen miss testen?? Ik wil eigenlijk gewoon wachten want denk dan weer stel dat hsg nog te weinig is. Maar aan andere kant denk ik tja hoe eerder ik goed nieuw hoor hoe beter. Pff
Het is zo moeilijk en lastig dit! Voel je alles echt of wil je het zo graag dat je lijf voor de symptomen zorgt? Ik heb het allemaal al eens gehad en het moment dat ik niks voelde, was het raak... Je weet het dus nooit. Overigens, innesteling voel je niet hoor, ook niet met plopjes. Is zo klein dat dat geen plopjes veroorzaakt. Maar goed, ik duim voor je! Een gevoel dat het goed zit, is altijd fijn en goed want dat betekent dat je niet zoveel stress hebt en dat is bevordelijk voor het geheel. Succes!
Ja precies ! Ik voel nooit een eisprong of iets hoor. En tja rond me nod voel ik indd altijd iets. En je wil het ook gewoon voelen he. Plopjes enz heb ik niet gehad. Blijft spannend!
Hoi dames, ook ik zit nog een paar dagen voor mijn verwachte menstruatie na vierde iui poging in gestimuleerde cyclus. Ben echt helemaal klaar met wachten maar testen die ik ook liever niet, om de teleurstelling uit te stellen tot die zich vanzelf aandient. Dit was de eerste cyclus met injecties, menopur. Het enige symptoom wat ik Niet herken van normale cycli is dat ik nogal explosief ben, lichtontvlambaar dus en dan met een nogal heftige reactie. Maar heb ook een erg stressvolle week achter de rug, dus wie weet komt het daardoor. Weten jullie toevallig of dat bij menopur hoort? Heb het al twee weken niet meer gebruikt natuurlijk dus ergens vind ik dat ook weer gek. Nou ja, afwachten maar weer. Jullie veel succes gewenst!
Wat spannend meiden! Ik had eigenlijk komende dinsdag mogen testen voor onze 2e cryo-tp maar helaas vorige week al gaan menstrueren. Ik ga ontzettend hard voor jullie alle 3 duimen dat jullie positief testen. "Geen bloed is goed! Geen bloed geeft moed!"
Jeetje, voor jullie is het ook spannend Kimmie en Liefdeskind! Wanneer gaan jullie weer testen? Aaah, wat jammer Liesjuh. Ik hoop dat jij de volgende ronde zwanger raakt!
Ik durfde/wilde na de vorige keer (vroege miskraam tussen 4-5 wkn) ook niet meer zelf te testen. Ik heb om een bloedtest verzocht en de afdeling vond dit prima. Deze ochtend bloed geprikt, een uurtje later hoorde we de uitslag! Hcg van 773!!! Jippie. Veel succes allemaal, hopelijk allemaal positief!
Nou meiden.... Vanmorgen mocht ik testen. Ik denk echt een licht streepje te zien op mijn goedkope test. Maar clearblue zegt 'niet zwanger' (van hetzelfde potje urine). Kijken jullie eens? Ik beeld het me toch niet in??
Hoe ver zit je nu, je schrijft testdatum maar ik bedoel aantal dagen na dpo? Op 14/15 dpo moet een clear blue wel positief geven ( hcg 50) al zie ik op dat testje wel iets gebeuren. Ik zou zometeen echt even bloed laten prikken bij je huisarts. Hoop op het allerbeste scenario uiteraard!
Ik hoop het zo voor je! Ik zie ook wel een streepje, maar 16 dagen na de punctie is hij bij veel mensen wel duidelijker volgens mij. Spannend joh!
16 dpo moet een clear blue eigenlijk positief geven. Heb je al uitslag van het hcg? Zo'n onzekere tijd is dit, en natuurlijk wil je zwanger zijn maar als dat niet zo is, is duidelijkheid wel fijn.
Wat ontzettend fijn dat jullie allemaal mee wilden kijken! Ik heb bloed laten prikken vanmiddag, en mijn hcg is 17. Dat is wel zwanger, maar echt nét. Dus of: mijn hcg komt laat op gang en gaat vanaf nu goed stijgen. Of: er heeft wat gezeten wat gaat resulteren in een vroege miskraam. Ik ben bang voor het laatste, aangezien het wel héél laag is, en aangezien ik de afgelopen dagen al echt voelde dat ik zwanger was. Maar hopelijk heb ik het mis. Vrijdag mag ik opnieuw bloed prikken. Ik ga morgenvroeg en misschien donderdag nog even een testje doen. Als de streep dan weg is weet ik genoeg. Als het streepje iets donkerder wordt kunnen we nog hoop houden. Wordt vervolgd...
Ai, dat heb ik ook gehad van mijn eerste verse ivf. Hcg 13, vaag Kruidvat testje en negatieve clear blue. Eigenlijk beschouwd men alles met hcg beneden de 50 op 14 dpo als een niet doorgaande zwangerschap. Sterkte, want het doet zo verrot zeer.
Een laatste update... Na het lichte streepje van dinsdag ben ik elke ochtend blijven testen. Woensdag was het streepje even licht, en donderdag was het weg. Opnieuw een vroege miskraam dus. Ik wil jullie nog wel graag enorm bedanken voor het meeleven, daar heb ik wel steun aan gehad.