IUI: wel of geen hormonen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jet83, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lien123

lien123 Niet meer actief

@Betties: het maakt ontzettend veel uit in welk ziekenhuis en dan nog eens bij welke arts je zit. Ik heb ook eerst een switch gemaakt van het streekziekenhuis naar het SFG in Rdam, en ben daar heel erg tevreden. Ze zijn niet zo grondig als Gent, maar staan er wel open voor. Ze vielen bijvoorbeeld niet meteen van hun stoel toen ik vertelde van mijn onderzoeken en medicijnen. Ik heb mijn IUI's daar ook gewoon laten doen. Ik mocht het voor een groot deel zelf bepalen, wel of geen hormonen. Dus dat was heel fijn. Ik vind het heel raar dat je geen hormonen krijgt, misschien is dat voor jou wel het laatste zetje wat je nodig hebt.
    Ik ben trouwens ook nooit zwanger geworden met utro. Maar ik gebruik het wel uit voorzorg.

2. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Dank jullie wel voor de reacties. Zo te lezen verschilt het dus echt per ziekenhuis en per diagnose. Begin januari zal ik te horen krijgen hoe ons traject eruit zal gaan zien. Ik tel de dagen af! Ik wens iedereen veel succes en sterkte en nogmaals dank voor jullie verhaal!

Deel Deze Pagina