Hallo dames, Ik weet dat het per vrouw zal verschillen en niets voor mijn cyclus zegt, maar ik ben benieuwd welke cyclusdag gemiddeld jullie inseminatie plaats vond? Ik ben vandaag weer ongesteld geworden en gaan we dus starten met IUI! Spannend!
Hoi, Bij mij was het rond dag 13. Cyclus van 24-26 dagen. Heel veel succes toegewenst! Groetjes, Happy1234
Ehm ... Ik ben een uitzondering hoor... cd 20 of later... na karrevrachten menopur. Met één follikel... Maar zie mijn handtekening! Niets is onmogelijk!
Jullie hebben mooi dezelfde cyclus Zal bij mij dan gok ik net wat later zijn! Ben zo benieuwd! Coccie ik moet ook menopur gaan spuiten Hopelijk gaat dat in een keer goed! Vanmiddag mijn eerste spuitinstructies
En dames...wow...zie dat jullie allemaal al een tijdje bezig zijn in de mmm! Respect hoor! Wens jullie allemaal snel een positieve test...want dat is toch zeker verdient na al die tijd!!!!
Cd 21, cd 20 en cd 14. Cyclus werd gestimuleerd met Gonal-F, vanwege lange onregelmatige cyclus. Spuiten deed ik al langer, toen het met zelf klussen dus niet wilde lukken overgegaan op IUI.
Na heel wat Menopur spuiten en regelmatige echo's, vindt mijn IUI meestal plaats tussen dag 22 en dag 30.
Toch ook wat dames op een latere cd! We zullen het zien bij mij! Mijn eerste spuit zit er in op naar volgende week dan weer een echo om het verloop te checken! Spannend!
Bij mij was het de eerste iui op dag 13 insemineren en de tweede zoals het er nu naar uit ziet op dag 12. Ik heb een cyclus normaal gesproken zonder hormonen van ongeveer 28/29 dagen.
Hey Esther! Jij zit dus in hetzelfde schuitje! Ik spuit gemiddeld 20 dagen 225 ie. En dame82 er zijn gelukkig ook veel vrouwen die enorm goed op menopur gaan. Ik heb eerst hoge doseringen Gonal F gehad maar dat deed nog minder bij mij. Uiteindelijk toch gelukt! Nu al voor de 3e keer! Alleen nu wat angstig omdat ik een MK gehad heb.
Hier eerste keer op dag 13 en gisteren op de 14 de dag. Cyclus normaal stipt 27 dagen maar na de eerste iui maar 23 dagen. Heel veel succes!