Ons eerste kindje is dankzij puregon en pregnyl gekomen. Ik heb pcos en een LF van 5 dagen. ons meisje is nog maar klein hoor. Maar ik zit toch te denken of we eerst zelf proberen voor een tweede of meteen naar het ziekenhuis. Ik ben nog niet ongesteld geweest door de borstvoeding of pcos. hoe snel mag je je eigenlijk weer melden? Weer via de ha of ziekenhuis bellen? Eigenlijk hebben we geen zin om eerst weer zelf te proberen en die zinloze maanden weer mee te maken. Maar wonderen bestaan he.. hoe snel gingen jullie weer voor een tweede in de mmm?
Hoi, Wij hebben 2 ICSI behandelingen ondergaan om zwanger te raken van onze dochter. Wij hadden daarom besloten om ons na 6 maanden weer te melden en iig de cryo's op te maken voor de zomer vakantie en dan na de vakantie weer met een verse poging te beginnen met prikken en alles erop en eraan. Dit was alleen niet nodig, want de tweede cryo is blijven zitten en is nu uitgegroeid tot een klein jongetje in mijn buik.. Wij zijn dus redelijk snel weer begonnen, maar waren ervan uit gegaan dat de cryo's niet zouden blijven plakken, dus was ergens toch nog een verrassing ! Klinkt raar, maar voor onze dochter hadden wij ook al meerdere cryo's terug gehad en deze waren nooit blijven plakken.. Veel succes met jullie weg naar een broertje of zusje..
Zie ook: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/456530-wanneer-voor-brusje-na-mmm.html Hier weer ongesteld toen ik de BV ging afbouwen naar 2 voedingen per dag. Bij ons was ook gezegd (Geertgen) dat we niet weer een jaar hoefde te proberen, dat als mijn cyclus na de bevalling nog steeds zo onregelmatig was, we gewoon konden bellen als we wilden.. Lijkt me dat ze daar bij jou ook niet moeilijk over doen. PCOS is iets anders dan onbegrepen..