Hi Dames, Ik heb al een tijd mee gelezen zonder een account, en dacht nu ik maak toch een account want dan kan ik ook eens wat plaatsen of reageren. Vrijdag 18 januari heb ik de terugplaatsing gehad en over 2 dagen moet ik me weer melden in het VUMC voor de bloedtest. Dit is overigens de 1e poging voor (hopelijk) kindje nr 2 Mijn dochter is geboren op 09072015 na een succesvolle icsi behandeling. Destijds zijn er 3 cryo's ingevroren waarvan er nu dus 1 goed ontdooit is en teruggeplaatst. Deze keer heb ik alleen ovitrelle hoeven te spuiten en hebben ze de cryo terug geplaatst in de natuurlijke cyclus. De wachtdagen gingen mij redelijk af tot nu toe en kon me tot vanmorgen beheersen om te wachten met testen. Heb er de hele nacht over lopen piekeren ook omdat ik merk dat mijn hond geen moment van mijn zijde wijkt wanneer is ik thuis ben. Heel gek misschien maar ik merk echt dat ze zich naar mij toe anders gedraagt. Toch ben ik erg bang dat ik te vroeg ben ondanks dat de test positief was. Wat denken jullie? ik heb de foto van de test bijgevoegd.
Hartstikke zwanger! Gefeliciteerd! Zo duidelijk is echt niet van de ovitrelle meer. Wat bizar trouwens, jouw data komen precies overeen met die van ons vorig jaar 18 januari terugplaatsing, 28 januari de positieve test en dan zal 7 oktober voor jullie een hele bijzondere datum worden Ook wij hadden toen een cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus van een ICSI traject. En die cryo is nu een heerlijk ventje van bijna 4 maand oud! Geniet er van
Waaaauuw heel bizar idd! Wat fijn dat jullie kunnen genieten van jullie ventje! Voorzichtig durf ik blij te zijn maar dat ik zal vooral kunnen wanneer ik een kloppend hartje heb gezien. Dus laat de weken maar lekker snel gaan