IUI zonder hormonen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lacey0, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke heel erg bedankt poedel2015
    Ik ga vanaf morgen aan de slag hahaha

2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Het geeft wel een mooie kijk op je cyclus zo kom je miss achter dingen die je nog niet wist

3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd poedel2015 wie weet he
    Ik ben ook echt benieuwd ha ha

4. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de wachtbankjes meiden
    Gr nena

5. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hey nena ,
    ik word nu al weer gek van mezelf haha zit al weer te zoeken naar symptomen die ik had bij mn dochter maar dat kan natuurlijk nig helemaal niet ik ga nu proberen om t toch los te laten merk dat ik er niet gezelliger van word hihi
    hoe was je temp vannichtend nena ?
    Mijne is weer iets geklomen 36.8
    hoe gaat t met jou lacey ? Trek jij t nog wel een beetje
    hoe zit dat trouwens bij jullie denken jullie er na inseminatie om met tillen en dat soort dingen ? En sommige dingen laten staan met eten zoals filet american ?ik laat de filet wel staan en eet iets minder leverworst maar verder denk ik er niet echt om oja en geen alcohol maar dat drink ik zo ie zo niet vind ik niet lekker :D

6. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi poedel2015
    Ja ik heb dat dus ook ik wil eigenlijk al naar een dag vanalles voelen maar idd dat kan gewoon niet
    Ja ik hou er wel allemaal rekening mee ja met eten
    Probeer zoveel mogelijk te eten wat goed is ik drink ook heel veel granaatappel sap Elke dag twee glazen wel verse sap maar je kunt ook gewoon van supermarkt pakken
    Mijn temperatuur was vanmorgen 36,5 hahhaha nu morgenvroeg weer
    Gr nena

7. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Waarvoor is granaatappel dan goed ? Dat soort dingen doe ik niet ik eet wel elke dag vers fruit en mn vitamine tabletje en verder niets ik denk dan bij mezelf mensen die zomaar zwanger worden doen ook al die rarigheid niet
    ik heb vandaag de koude rillingen denk toch dat ik ziek ga worden helaas maar ja t is niet anders kan er weinig aan veranderen fijne dag iedereen

8. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Nu vind ik het nog goed te doen. Meestal wordt de 2e week wel moeilijk!

9. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Gelukkig lacey !
    Ik ga lekker afleiding zoeken de komende dagen ik ben namelijk een paar dagen vrij dus dan kan je veel na denken moet ik niet doen dus we gaan dingen ondernemen ;)

10. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik heb genoeg afleiding de komende weken! We hebben sinds vandaag een puppy. Heel schattig, maar vraagt ook wel veel aandacht om hem op te voeden natuurlijk haha.

11. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja puppy,s zijn net kleine kindjes , wat voor hondje is t ? Hoe voel jij je lacey ?

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooo sweet een puppy hihi gezellig in huis

13. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Ow nena ik hoop dat je nog zwanger wordt voor het volgende jaar!
    En dat van die symptomen zoeken is zoo herkenbaar. Hier ook al vanaf 1 dpo opzoek naar symptomen terwijl dat niet echt mogelijk is. Vanaf donderdag zit ik alweer in de tweede wachtweek, die tweede week is altijd zo zenuwslopend, de eerste gaat redelijk snel voorbij vind ik.
    Wat schattig lacey een kleine puppie! Enjoy!
    En hoe is het met jou poedel? Jij ook al op zoek naar kwaaltjes hihi

14. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja salie al vanaf dag 1 heb gewoon weer dat nare gevoel dat het niet gelukt is ik denk nu al op naar de volgende ronde of ff een pauze , voel jij al iets salie ? Of net als ik nog helemaal niets?

15. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Ja dat gevoel heb ik ook steeds dat t mislukt. Een beetje uit zelfbescherming denk ik. Ik voel helaas ook nog helemaal niets, al lijken alleejln dit keer meer mn tepels pijn te doen ipv derest van de borst. Maar kan ook mn verbeelding zijn. Ga je voor nod testen of pas op de testdag van het zh?

16. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Nee het is de bedoeling niet te testen afgelopen maanden ook niet gedaan, maar krijg nou wel t gevoel of symptomen dat t wel raak kan zijn dan kan ik me denk ik niet inhouden uhm ik moet zeggen in de beginfase bij mn dochter had ik juist pijn aan de zijkant van mn borsten daar aan merkte ik achter af gezien aan dat ik zwanger was en opvallend veel witte vloed dus afscheiding en menstruatie gevoel in mn buik vanaf 3 dagen voor nod dus ik dacht gewoon ik ga ongesteld worden dus ben weer op zoek naar dat soort dingen maar ja besef me ook goed dat t nu niet zo hoeft te zijn

17. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi salie
    Ja hoop nog op een klein wonder alleen ben ik gewoon zo bang dat het niet meer gaat gebeuren en dat de tijd nu zo snel gaat
    Poedel2015 elke zwangerschap is anders meid die 3 keer dat ik ben geweest is elke keer anders geweest dat is het rotte je kunt er geen pijl op trekken er zit niks anders op dan wachten meid ik zeg ook altijd tegen mijn man had ik maar een luikje dat ik kan open trekken om te kijken of er iets zit haha maar we blijven positief meid ook al is dat heel moeilijk soms maar mijn man zegt altijd positief blijven schat anders stress is ook niet goed hahhah Ja hij heeft daar gewoon gelijk in maar voor ons is het echt moeilijk pfff
    Liefsss nena

18. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja zn luikje wil ik wel enig idee waar je die kan bestellen en inderdaad elke zwangerschap is anders en start ook anders dat realiseer ik me maar al te goed vannochtend in een weer een temp van 36.6 zo laag na de eisprong nog nooit gehad nu vraag ik me weer af of ie w daadwerkelijk gesprongen is maar ja had ik daar voor ook moeten temoen had ik t geweten nu is t jammer maar helaas nou dames ik ga weer wat doen "iets " in ieder geval en niet op de bank zitten jammeren erover

19. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik heb nog geen dingen die ik me in mijn hoofd haal of het gevoel dat het wel of niet raak is. Ik laat het gewoon over me heen komen en we zien het vanzelf wel!

Onze puppy is een kruising labrador x newfoundlander. Dus die gaat redelijk groot worden haha. De eerste slapenloze nacht zit er al op hihi

20. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wat leuk lacey ! Behalve de slapeloze nacht dan maar je moet er wat voor over hebben het beestje is ook vreemd , kun je al vast wennen als je een baby hebt althans de meeste baby,s komen s,nachts niet allemaal die van mij moest ik echt wakker maken voor de voeding s,nachts daar ben ik na 6 dagen na dat ze geboren was mee gestopt vond t zo zielig want we gaan er gewoon allemaal vanuit dat er een baby gaat komen ! Zo weer lekker bezig geweest hier nu ff een rust momentje inlassen :D

Deel Deze Pagina