Ik was ook zo'n baby. Ik huilde nooit. Mijn moeder zei dat ze vaak gewoon lekker met het huishouden bezig was en ik gewoon rustig in de box lag en ze dacht oh oops ze moet nog eten! Haha Mijn vriend en ik waren allebei als kind heel rustig, dus je zal net zien dat we zelf een druktemaker krijgen haha
Ik zeg altijd +en + maakt min maar t hoeft helemaal niet onze dochter is ook rustig wel veel aan t spelen maar verder niet druk of vervelend in mn buik was ze overigens wel heel erg druk dus ook dat zegt helemaal niets hahaa gewoon afwachten wat je krijgt en t maakt niet uit t is welkom lijkt mij
Ja zeker het maakt ook helemaal niks uit hoor! Hoe een kind wordt als ze ouder zijn, ligt voor een heel groot deel aan de opvoeding en dat hebben we zelf in de hand.
Klopt inderdaad lacey, opvoeding is het halve gedrag en karakter van een kind. We hebben ook al hele ideeën over opvoeding, het is altijd leuk om daarover te praten . Ooh nena ik hoop het zo voor je! Tis je gegund. Poedel ik test nu ook al hele lange tijd niet voor nod, maar zoals jij ook al zei heb ik dit keer zo een apart gevoel. Ik zou niet weten waar het vandaan komt, ik voel vandaag ook al de hele ochtend een soort van zeurderig gevoel linksonderin, geen menstruatiekrampen, maar wel een soort van lichte kramp, kan het moeilijk benoemen. Ik ben bang dat ik mezelf voor de gek hou. Hoeveel dpo zitten jullie nu dames? Ik vind het vanaf 10dpo altijd spannend worden. Tot die tijd is mn temp ook altijd redelijk hoog tot boven de 37, en daarna keldert het ineens omlaag. Ik heb zelfs een soort van angst ontwikkeld om te tempen na 10dpo haha, maar we moeten wel helaas. Dat is het enige waardoor ik steeds wist dat ik ongesteld ging worden
Ik nu 4dpo ik snap je angst voor t tempen salie ik doe t niet meer maar ik moet t eigenlijk wel van zh maar ja boeiend haha heb er gewoon even geen zin in om de hele maand te tempen heb de afgelopen 3 dagen wel getempd dat was gewoon stom want daar word ik alleen maar onzeker van de dingen die jij omschrijft kan ook goed een zwangerschap zijn maar ook goed aankondiging van he regels moet zeggen dat t gek genoeg heel dicht bij elkaar ligt wat symptomen betreft dus eigenlijk weet je gewoon niets tenzij je echt je longen uit je lijf spuugt ja dan weet je t wel ik voel tot nu toe gewoon helemaal niets echt niets gewoon maar ja tijd zal t leren
Ik zit nu volgens FertilityFriend op 3dpo aan de hand van mijn temperaturen. En dat zou best kunnen kloppen. Vrijdag positieve test dus de eisprong kan dan wel op zondag geweest zijn. Gelukkig nog nergens echt last van, alleen mijn borsten maar dat was vorige maand dus ook na mijn eisprong.
Goeiemorgen dames , ik kom even melden dat mijn temp nu 37,0 graden is dus ben nu even de weg kwijt snap er niets meer van Is mn ei dan pas later geweest of is t nu gearriveerd waar t moet zijn ben nu best wel bang dat t eitje pas veel later gesprongen is maar dat zou haast niet kunnen want heb nog ovulatie testen gedaan en die waren negatief en heb zaterdag ovulatiepijn gehad en t gevoel links dat er wat op springen stond en dat was zaterdagavond verdwenen iemand een verklaring hiervoor ?
Hoe betrouwbaar zijn de huis tuin en keuken thermometers? Ik denk dat jullie er met het temperaturem veel te veel mee bezig zijn. Ik begrijp het goed, je grijpt alles aan en respecteer hierin alles hoor, maar naar mijn idee brengt het alleen verwarring en frustratie met zich mee.. Mijn advies als ik dat geven mag, zit de wachtweken gewoon uit en je krijgt vanzelf je antwoord. Straks ga je nog denken door een verhoogde temp dat je zwanger bent en blijkt het alsnog niet zo te zijn. Dan heb je alleen maar teleurstelling.. Sterkte op het wachtbankje..
Dank je melissa alleen moet ik eigenlijk de hele maand zelfs tempen van t zh dus ja dan ben je er idd erg veel mee bezig maar aan t einde van de maand dan zakt mijn temp altijd geleidelijk aan dus dan weet ik al genoeg dan waan ik me niet zwanger in ieder geval
Nena ik hoop t ook maar vorige maand ging het ook zo en toch ook ongesteld we wachten af ! En mn buik voelt niet anders dan anders dus durf eigenlijk niet te hopen time will tell hihi lacey hoe is het met jou temp ? En hoe gaat het met meneer of mevrouw pup ? En nena hoe ziet jou kaartje eruit tot nu toe wanneer mag je ook al weer ?
Mijn temperatuur is elke morgen 36.5 Ik ga vanaf zaterdag testen zit ik op dag 7 ik heb altijd een vroege eisprong maar heb de vorige keer een hele vroege gehad dus nu komt hij weer wat later altijd bij mij hetzelfde dus ik moet altijd op dag 7 beginnen ik heb hem ook wel soms op dag 8 al positief gehad daarom
Wij zijn inmiddels weer thuis, helaas hahaha. Ik heb heimwee terug naar Alaska! Contact gehad met wolvega, morgenochtend hebben we een afspraak voor een echo. Dan weten we precies hoever we zijn in deze cyclus en kunnen we dit weekend beginnen met testen. Ik verwacht ergens volgende week mn eisprong en dus de 2de iui
Ik temperatuur nu niet meer. Tenperatuur liet een eisprong zien en dan is het goed. En voor jou poedel hreft het ook niet zo'n nut als je het niet heel de maand gedaan hebt. Dan kan je er niks aan aflezen.
Meneer pup doet het goed. Vanochtend voor het eerst alleen geweest en toen ik thuis kwam lag hij lekker te slapen en had niks gedaan in zijn bench. Ik hoop dat ir noet heeft lopen janken of blaffen haha. Maar toen ik weg ging sliep hij en toen ik thuis kwam sliep hij. Vannacht heeft ie me 2x wakker gemaakt. 1e keer moest ie poepen 2e keer plassen, dus dat geeft ie dan wel netjes aan. Nu werken aan ongelukjes voorkomen buiten zijn bench haha. Maar het is wel leuk hoor een pup, veel werk maar je krijgt er zeker wat voor terug.
Ik heb mijn eerste IUI behandeling gehad en meteen zwanger en dat zonder hormonen. Belangrijk is dat je ontspannen en relax bent dan heb je sneller kans om zwanger te worden. Succes.
Gefeliciteerd! Het helpt natuurlijk altijd mee om relax te zijn, maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan haha. Al ben ik nu zelf eel heel rustig. Ik heb zoiets van we zien het allemaal wel, er wordt nu iig wat gedaan en dat geeft mij heel veel rust in mijn hoofd!
Dankjewel! Ik zou zeggen relax zijn is zo belangrijk, want stress zorgt ervoor dat je hormoonhuishouding ook in de war schopt. Veel sporten voor de behandeling en gewoon eten waar je zin in hebt en dan komt het goed.
Gefeliciteerd happymama! Ben je voorheen al eens zwanger geweest of ook nog nooit en ook nog nooit een miskraam of iets gehad? Ben benieuwd of iui ook werkt voor vrouwen met nog nooit een positieve test. Poedel ik heb het temperatuurprobleem ook . Het schommelt zo extreem van 36.9 naar 37.1 en dan weer 36.9. Ik snap er niets van. Ik zit nu op 7 of 8dpo, dus ik kan er nog geen wijs uithalen, maar ik voel me weer exactt zoals alle maanden dus ik vrees er alweer voor Ik heb ook een vreemd kwaaltje sinds een paar maanden...iedere cyclus vanaf 7dpo heb ik opeens het gevoel van een schimmelinfectie van onder, dan jeukt het plots enormm! En op dag 1 van de menstruatie verdwijnt dat weer, dus het houdt een week aan. (Sorry voor de details hihi) maar sinds vandaag is dat opeens weer begonnen dus mijn hoop is alweer weggevaagd omdat het iedere maand zo gaat.... Herkent iemand dit als een kwaaltje na de eisprong? Ik heb het idee dat het geen schimmelinfectie is, want het start altijdd op 7dpo en eindigt weer op cyclusdag 1 van de volgende cyclus.
Ik herken het niet salie maar miss heeft t te maken met je hormonen ? Dat zou een goeie verklaring zijn lijkt me verder zou ik het anders ook niet weten :x En lacey wat goed dat de pup zich goed gedraagd nu ammeen buiten de bench nog maar dat gaat ook vast goed komen