Ja dat dacht ik ook dat het aan de hormonen zou kunnen liggen...heb alleen nog geen hormonen gebruikt bij de iui, maar zou ook mn lichaamseigen hormonen kunnen zijn die in de war zijn. Brave puppie heb je lacey! Hij doet het al goed
Misschien toch voor de zekerheid canestan gebruiken. Dan weet je zeker dat als het wel een infectie zou zijn, het dan over is. Ik heb het ook een keer gebruikt omdat ik dacht dat ik een infectie had, omdat ik altijd zo veel afscheiding heb. Maar was dus geen infectie, heb gewoon veel last van afscheiding haha het stonk ook niet ofzo, maar dacht probeer het gewoon. Mocht het wel wat geweest zijn, was het dan over Ja pup doet het goed gelukkig! Vandaag verder geen ongelukjes gehad en als ik buiten sta en zeg plasje doen, doet ie dat ook (alleen als ie moet natuurlijk anders niet) Maar ik hoef geen half uur meer buiten te staan en te wachten haha.
Maar stel je bent wel zwanger in een heel vroeg stadiun en je gebruikt canestan, kan dat verder geen kwaad?
Hoi salie Ik kan je een hand geven hoor meid ik heb het dus ook elke maand Ik heb er alles met mijn arts over gesproken hoe ik het kan tegen gaan maar idd ik heb hetzelfde als jou meid en komt elke maand terug Het kan ook aan je afscheiding als je bijna je eisprong krijgt kun je er ook last van krijgen of klinkt heel raar maar van sex kan het dus ook en voor je man kan het ook heel erg vervelend zijn maar je kunt canestan gebruiken Ja wel 500 milligram en als je me verteld in welk stadium jij het heb en wanneer kan ik je tips geven meid maar idd het is heel erg vervelend ik heb het nu gelukkig onder de duim Liefsss nena
Oooh nena wat fijn om je tips hierover te lezen! Ik heb geprobeerf er zoveel info over op te zoeken maar ik kwam maar niets tegen en niemanf herkent het. Fijn dat je het begrijpt meid! Bij mij is het dus standaard 7 dagen na de eisprong tot een week later als mn menstruatie begint. Bij mij zorgt het voor veel witte afscheiding en een ontzettend jeukend gevoel. Heel lastig is het! Hoe is de pijn bij jou?
Hoi salie Ja bij mij jeukt het oook ontzettend erg en branden en veel afscheiding als je ongesteld bent geweest dat is een voedings bron voor die schimmeltjes en in het begin zijn er dat nog niet zoveel maar dat gaat super snel want als je je eisprong krijgt heb je ook wat laat weer van afscheiding dus ook weer een extra voeding bron dan gaat het ook heel erg jeuken dus wat ik nu doe ik doe is als ik ongesteld ben geweest gelijk zo'n canestan pilletje en die crème erbij kost samen iets van bijna 20 euro bij apotheek dan heb ik er geen last van heel de maand niet en kijk uit met inlegkruisjes dat vinden de schimmeltjes heerlijk hahahahha sorry hoor voor de uitleg dan word het heel erg Dus ik zou het proberen zo bij mij helpt het een als je er nu last van heb mag je het gewoon inbrengen hoor kan geen kwaat Gr nena
Dankjewel voor de tips nena! Dus direct na de menstruatir zo een bolletje canestan indoen? Gewoon 1 keer? En hoe heet de creme die je erbij doet?
Ja ik doe dat bolletje gelijk als ik niet meer bloei erin Ja idd maar ik krijg ook hele vroege eisprong maar als ik jou was zou ik hem voor je eisprong erin doen dan heb je er geen last van en voor het zaad kan het geen kwaad en vooral als je iui heb daar komt het zaad niet bij want het gaat gelijk de baarmoeder in dat zei de gynaecoloog tegen mij die crème heet gewoon hetzelfde canestan als je om het bolletje en de crème vraagt weten ze het wel hoor Liefsss nena
Goeiemorgen dames, salie ik zou niet zomaar canestan gebruiken ik zou gewoon even langs de huisarts met je klacht en miss kan hij je iets geven wat minder schadelijk is heb ook slechte verhalen gehoord over canestan dat het je ph waarde verstoort of dit echt zo is heb ik natuurlijk geen idee van maar voor het zelfde geld heb je helemaal geen schimmeltje en is dat bij jou gewoon een verschijnsel wat bij jou eigen hormonen hoort Melissa nee geen last van maar is 5dpo niet er vroeg om al misselijk te zijn miss iets verkeerds gegeten dat je je daarom zo voelt ? Is het alleen misselijk zijn of is er nog meer dat je denk uhm dit is nieuw? Lacey hoe voel jij je ? Nena hoe ver zit je nu in je cyclus al een positief of is t daar nog te vroeg voor nou dames ik ga werken fijne zaterdag
Hoi poedel2015 Ik ben vanaf vandaag aan het testen Ja maar nog niet positief We gaan het zien het zal wel een deze dagen zijn Liefsss
Canestan 500 milligram is echt niet schadelijk hoor krijgen zelf zwangere vrouwen maar je mag geen ander merk nemen Liefsss
Gaat nu wel weer prima hoor nena ben afleiding aan t zoeken en dat lukt eigenlijk prima ik denk ook steeds nou ik word vanzelf ongesteld en zo niet dan is tijd om te testen en let ook nu niet meer zoveel op mn lijf heb t wel redelijk los kunnen laten gelukkig vraag me af hoe het met lacey gaat en met melissa Jij mag ook wel bijna hoop ik dan kun je er bij komen zitten
Hoi poedel Ja ik ga zo testen net wakker lekker uitgeslapen vandaag Ja ben blij als ik weer op de wachtbank zit hihihi wat fijn voor je dat je afleiding heb Melissa87 Ja wachten duurt lang meid ik ga kei hard mee duimen Liefsss nena
Het was nog niet positief dames maar het zit er al aan te komen pfff snel bij mij he hij zou best al morgenvroeg al positief kunnen zijn Liefsss nena
Hey dames, met mij is alles goed. Ben nog gewoon rustig en (nog) nergens last van. Ik zit vandaag op 7dpo.
Nog niet positief dames op naar morgen hahahahha zometeen is hij positief op mijn man zijn verjaardag hi hi hi misschien dat dat dan geluk brengt hij zei tegen mij dat moet gewoon geluk brengen hahahahha
Nena ik hoop dat je er gauw bij mag komen Salie hoe gaat bij jou ?? Al kwaaltjes if helemaal niets ? Melissa ook bij jou hoe gaat het En lacey nog steeds even relaxt Hier totaal geen anders gevoel als anders dus we wachten onze nod maar af meer kan ik niet testen doe ik niet voor die tijd jullie ?