IUI zonder hormonen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lacey0, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speurneus

speurneus Lid

30 jun 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn afgelopen vrijdag voor een echo geweest, toen rechts 1 eitje van 17 mm en links 2 kleinere. Afgesproken om zondagte beginnen met testen en ik testte zondag avond al positief. Nog even geduld, vandaag om 10.45 hebben wij de afspraak voor de iui staan. Spannend en fingers crossed!

Alle andere dames nog geduldig op het wachtbankje aan het wachten?

2. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooo spannend weer speurneus
    Succes ik ga voor je mee duimen
    Liefsss

3. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Alvast welkom op t wachtbankje speurneus ! Hoe is t met alle andere dames ?

4. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik ben nogsteeds wel relax, maar de testdrang begint weer haha. Zo van ja wat als ik zwanger ben, dan kan de test al positief uitslaan haha. Maar ik wacht nog wel even.

5. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Hoi dames!

Ik ben even weggeweest en ben alweer terug.
    Hoe is het hier met alle meiden? De meesten van het wachtbankje hebben denk ik deze week hun nod he? Ik heb morgen of donderdag mijn nod. Volgens het zh morgen, maar ik denk dat iui 1 dag te vroeg was dus dat nod donderdag is. Ik voel nog niets bijzonders behalve maandelijkse menstruatiekrampen al een paar dagen, dus ik vrees ervoor...

Hoe is het bij jou poedel? En lacey?
    En nena heb je al een positieve ovulatietest gehad? Hopelijk gauw meid!
    Wat spannend speurneus! Nog eventjes en dan de iui, succes!

6. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi salie
    Nee ik was nog niet positief vandaag hahahh grrrrr
    Maar hij komt eraan denk deze week zeker nog iui
    Oooo spannend voor jou dan meid ik ga duimpjes draaien voor je
    En die menstruatie krampjes heb je ook als je zwanger bent he dus dat wil niks zeggen meid kan ook iets heel moois zijn
    Liefsss nena

7. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    De menstruatiekrampen kunnen ook goed zijn salie
    Lacey die testdrang is vreselijk soms denk ik gewoon aan toe geven maar ja je hebt er zo weinig aan helaas wanneer is jou nod lacey ? Hier gaat het wel goed hoor alleen kijk ik wel uit naar mn nod die is waarschijnelijk morgen of donderdag weer niet zo goed haha nog even geduld

8. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooo oke spannend voor jou poedel
    Ik hoop met je mee meid 😄

9. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Mijn nod is zondag of maandag pas. Dus ik moet nog ff geduld hebben. Maandag de 15e mag ik bloed laten prikken, maar ze zei dat ik zelf zondag een test zou mogen doen. Dat liet ze verder aan mij over.

10. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik vrees voor t ergste hier wat krampjes en wat roze gespot dus denk dat het wel gaat komen helaas op naar de volgende ronde

11. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaaa meisje hier van mij een dikke knuffel
    Maar je weer nooit he meid begint het bij jou altijd met roze
    Anders laat je maar lekker verwennen door je mannetje meid
    Liefsss nena

12. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Balen zeg poedel :(
    Maar heb jij een korte lf dan? Want de IUI hadden we tegelijk toch?

13. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Klopt mijn lf is altijd 10 of 11 en met hoge uitzondering 12 het roze is nu ook al weer een paar uur weg en de buikpijn ook maar dat zal vast terug keren

14. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Oooh poedel dat is echt niet leuk :( moet je van het ziekenhuis testen of hoeft het niet als je denkt dat je al ongi wordt? Ik hoop echt dat het roze wegblijft!

Hier ook nog menstruatiekrampen en witte afscheiding. Zo gaat het iedere maand vlak voor nod, vandaar mn angst...hierna dan nog 1 iui zonder hormonen en waarschijnlijk vanaf de 4e met, dus het blijft nog even afwachten...

15. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Hopelijk blijft het nu gewoon weg poedel! En bij jou ook salie!

Ik heb niet echt het idee dat het nu raak is. Maarja we moeten nog even afwachten.

16. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik hoef niet te testen van het ziekenhuis , maar lacey die van jou is wel extreem lang dan je lf bedoel ik ik dacht dat tussen de 10 en 14 dagen zn beetje normaal is en salie het is idd niet leuk maar ben ook realistisch het kan ook gewoon even duren ;) volgende keer weer een kans en hoe staat het er nu bij jou voor ? Die witte afscheiding is best raar dan ik had dat in extreme vormen toen ik zwanger bleek maar anders heb ik bijna geen afscheiding voor de menstruatie soms wat wit korrelig maar dat is niet heel veel hoor hier nog 1 dagje werken dan gelukkig weer even 2 vrij fijne avond dames oh ja en nena test jij 1x per dag ? Ik doe t vaak wel 2x omdat ik ook wel eens een korte piek heb

17. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw

Ja heel goed dat je realistisch blijft, zo word je minder snel teleurgesteld. Ik wil ook in mn achterhoofd houden dat het nog wel even kan duren. Hier is het nog steeds hetzelfde, vlak voor nod doen mn borsten altijd minder pijn als daarvoor, en dat is nu ook het geval, ze voelen al veel slapper aan. En die witte melkachtige afscheiding heb ik iedere maand wel vlak voor nod, dus het voelt nu als afwachten tot het komt. Heb jij geen roze meer gespot?

18. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Tot nu toe niet maar ja dat kan ook net t uur veranderen maar de hoop is hier wel vervlogen laat ik nu dan maar gewoon ongesteld worden dan kan ik gewoon weer door , heel goed hoor salie dat je ook realistisch ben tuurlijk elke maand als je weer bent geweest hoop je toch en dat is heel normaal maar je voelt t echt wel of je zwanger bent of niet je weet in ieder geval hoe t elke maand is als je ibgesteld word dus als t dan afwijkt gaat er al gauw een belletje rinkelen de eerste paar dagen na de behandeling ben ik t meeste hyper en tussen 6dpo en 10 dpo eigenlijk het rustigst want dan weet ik eigenlijk al of ik zwanger ben of niet, heel raar hahaa ;)

19. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi poedel ik mag maar 1 keer per dag testen
    Smorgens met de tweede ochtend urine

20. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik zit op 9dpo nu dus dan zou mijn lf gewoon 14 dagen zijn hoor poedel. Dus dat is niet extreem lang.

Deel Deze Pagina