Ooh goedzo nena! Succes! Hier vandaag nod en nog steeds menstruatiekrampen. Temp is vandaag gedaald, dus ik verwacht dat het vndag of morgen doorbreekt. Hoe is het bij jullie?
Yeahh nena !succes morgen , welke cyclusdag zit je nu? hier nog niets wat doorbreekt salie nog geen roodbloed of iets buikpijn heb ik ook nog niet maar dat zal vandaag of morgen wel weer terug komen
Hoi poedel Ik zit nu op dag 11 wel spannend hoor van jou wie weet he Misschien late innesteling ik vind het spannend voor je meid Knuffel
Poedel mijn eisprong is de 31e geweest. De dag erna is dan 1dpo dat was de 1e van de maand. Nu is het de 10e en ben dan nu 10dpo. Vrijdag was mijn ovulatietest positief dus dan kan het wel kloppen dat zondag mijn eisprong geweest is. Ik hoop dat de buikpijn niet terug komt en het bloed ook wegblijft hoor! Balen Salie bij mij is het altijd slecht nieuws als mn temp daalt. Nena jeeeej succes met de IUI en dan zit je ook weer gezellig op het wachtbankje haha.
Normaal als ik positief test heb heb ik dat ook altijd morgen pas cervix slijm maar nu al kei veel wie geeft mij raad meiden
Ik zou toch wachten tot morgen nena want anders heeft manlief het wel heel moeilijk maar als hij dat wel kan en de opbrengst blijft goed zou ik t vanavond nog ff doen
Ik zou het risico niet nemen. Ik heb vaak al een aantal dagen van te voren vruchtbaarslijm. Dat begint niet pas op de dag van eisprong meestal. En zou zonde zijn als er straks heel weinig zaadjes zijn en het dan sowieso voor niks geweest is. Het gebeurt ook niet vaak dat je eisprong op dezelfde dag als positieve test is.
Hallo Meiden... Hier nog alles rustig.. Al voel ik mij af en toe wat misselijk en ben ik vreselijk emotioneel. Maarja kan overal aan liggen. Ik moet vrijdag ongesteld worden, maar door de zenuwen reken ik weer op later. Mag van mijzelf pas dinsdag testen. Dat is een beetje conform mijn vorige cyclus. Ik durf bijna niet te hopen... Al zie ik ook enorm op tegen ICSI. Hoorde van een collega die blijkbaar 5 jaar in traject heeft gezeten, dat dit behoorlijke nare behandelingen zijn... Sterkte dames met de laatste wachtdagen en jij speurneus met de wachtweken.. x
Ik mag vrijdag de 25ste testen. Maar ik denk dat ik wel eerder test, mijzelf kennende haha Ik vond deze keer de iui echt meevallen. De vorige keer had ik 2 dagen last van van steken en buikpijn, nu helemaal nergens last van. De hoeveelheid zaadjes waren deze keer ook beter, 7.4 miljoen terwijl ze de vorige keer met 2.5 miljoen waren. Eigenlijk heb ik deze ronde hele goede hoop, maarja je weet het niet. Tenzij dromen echt uitkomen, ik heb afgelopen nacht gedroomd over een positieve test met twee roze streepjes haha. We wachten rustig af, afleiding genoeg. Manlief heeft vandaag een zweepslag opgelopen op het werk, dus ik hoef me de komende 3 tot 8 weken niet te vervelen haha.
Zou leuk zijn dat het ene voorspellende droom was Speurneus! Ik zit er ff doorheen op het moment. Mijn gevoel zegt dat het niet raak is deze keer en zie erg op tegen zaterdag (babyshower). Normaal zou ik het wel leuk vinden, maar heb nu echt geen zin. Beetje blij lopen doen dat iemand een baby krijgt (ook nog is 1e ronde raak) en wij na bijna 2 jaar nog met lege handen staan. Klinkt egoïstisch, maar zo voelt het voor mij gewoon nu even! Heb dat jaloerse normaal niet zo erg... maar voel mezelf nu even heel zielig. Als iemand toch gewoon zou kunnen zeggen binnen zo en zo veel tijd ben je zwanger, wat zou dat toch fijn zijn he. Maar helaas niemand die het weet en het leven gaat gewoon door. Ik ga maar is slapen en hoop dat ik me morgen weer wat vrolijker/positiever voel....
Speurneus klinkt idd goed ! Fijn dat je geenast heb gehad van de iui ik hoop dat je droom waarheid mag worden Lacey waarom test je niet gewoon als hij negatief is zoals je denkt kun je dat alvast verwerken en miss helpt het je over je gevoel heen te komen voor die babyshower en kan je vol goeie moed denken kom maar op met die volgende ronde maar hopelijk is je gedachte gewoon je angst en is hij wel gewoon positief , maar vervelend zijn die gedachtes wel die heb ik ook gehad voor dat ik de eerste x zwanger werd en ondertussen zelf al een aantal jaren aan t proberen was zonder resultaat en je denkt dan ook echt het gaat nooit gebeuren dat geluk heb ik niet ( dat heb ik nu weer met die 2de zal er wel niet komen) dat zijn hele normale gedachtes alleen ben jij zo dapper om het gewoon eerlijk te zeggen kom op meid jou baby komt er echt en dan kan de rest van de zwangere jou gestolen worden want jij hebt de mooiste baby !
Nou dames zoals ik al had verwacht vandaag ongesteld geworden helaas op naar de volgende ronde al heb ik er niet echt zin in :x maar ja het is niet anders
Aaaa pff poedel2015 Hier een dikke knuffel van mij En zo is het meid op naar de volgende ronde Ik zit nu in de wachtkamer ik krijg om 11.40 iui Spannend weer
Ik heb vanochtend getest, was negatief zoals ik al dacht. Zit op 11dpo maar geloof niet dat ie opeens nog positief gaat worden. Er was in de verste verte geen streepje te bekennen. Ik heb wel wat last van mijn buik wat meestal de dag voor mijn menstruatie begint, maar op 12dpo ongesteld worden is wel vroeg voor mijn doen. Op naar de volgende ronde Poedel. Ik zie er ook wel tegen op hoor Dat wordt dan de laatste keer zonder hormonen voor mij. Het meeste waar ik me druk om maak is mn werk. Zou ik eigenlijk niet moeten doen, ik heb recht op vrij ervoor. Maar aangezien ze al lang geleden nieuw personeel aan hadden moeten nemen, zijn er nu echt niet veel mensen die kunnen bijspringen. Maarja mn collega's weten ervan en als ze wel kunnen springen ze bij voor me. Maar dat is toch ook niet gezond, ik loop dan daardoor hardstikke te stressen. Ze laten het mij dan lekker zelf oplossen terwijl ik dat eigenlijk niet eens zelf hoef te doen. Mijn baas doet zo begripvol, maar puntje bij paaltje is het ja regel zelf maar wat en anders ruil je toch? Weet je dat niet langer van te voren ofzo? Nou toen kookte ik echt toen hij dat zei! Hij was zo begripvol en zei dat het allemaal wel goed kwam en ik me niet druk moest maken. Nou niet dus....