IUI zonder hormonen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lacey0, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Mijn lf was juist altijd 16 a 17 dagen. Is net alsof ie steeds korter wordt. Maar wat je zegt als het maar niet te kort wordt. Dan is er nog niks aan de hand. Maar vraag me dan toch af hoe het opeens komt. Maar ja ons lijf doet waar die zelf zin in heeft haha.

Oh poedel dan zal het idd gewoon wel je menstruatie zijn, maar iets minder heftig.

Wel jammer hoor dat het nog bij niemand gelukt is :(
    Hopen dat Nena meer succes heeft! En de rest natuurlijk ook de volgende ronde.

2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ach lacey er is dan altijd de volgende ronde weer kans en idd t lichaam doet waar hij zelf zin in heeft als t maar niet te gek word komt vast goed

3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik vind het ook echt jammer hoor
    Dat er niemand tussen zit dat het gelukt is ik hoop dat we straks allemaal geluk hebben meiden ik hoop dat jullie weer snel op de wachtbank zitten hoor hier van mij een knuffel en positief blijven meiden ook al is het soms heel moeilijk
    Liefsss nena

4. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Dank je wel nena lief van je

5. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Mijn nicht appte me net (de zus van de zwangere waarvoor de babyshower was)
    Dat ze het super vond dat ik er toch was en dat ze het zo vervelend vindt dat ik ongesteld ben geworden.
    Toen zei ze dat haar dochtertje van 5 zei dat de volgende babyshower voor mij zou zijn. Dus mijn nicht zegt he hoezo dan? Zei ze nou dat weet ik gewoon. Hihi gek kind, hoop dat ze gelijk heeft haha.

6. speurneus

speurneus Lid

30 jun 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt balen meiden, die stomme ongesteldheid 😠

Hier gaan de dagen best snel. Ik zit op het werk midden in het piekseizoen dus lekker druk. Thuis heeft manlief nog het eea aan aandacht/verzorgen nodig ivm zn zweepslag. Dus lekker druk, voorlopig blijven wij nog rustig op het wachtbankje zitten.

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi lacey kinderen en zatte mensen zeggen de waarheid
    Dus dat gaat gewoon uit komen meid dat kleine meisje heeft gewoon gelijk Liefsss nena

8. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Kinderen zeggen de waarheid, ik ga voor je duimen. Het is je echt gegund!

9. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Dankjullie, super lief.

10. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ahh dat is wel heel lief

11. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het dames ? Nena hoeveel dpo zit je nu? Salie en lacey hoe is t met jullie
    ik heb hier iets geks temp is nig steeds 36.7 vrij hoog waar ik normaal een temp van 36.4 heb maar ja lichaam kan raar doen voor me gevoel anders ongesteld geweest als anders maar dat zegt niets op aan dringen van mijn man heb ik gisteren dan toch maar een test gedaan en daar stond een streepje maar heel licht dus beschouw hem als negatief aan gezien ik dan een duidelijke zou moeten hebben iemand hier ideeen over ?

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi poedel
    Ja met mij gaat het goed hoor ik zit nu 5 dpo maar voel helemaal niks
    Gisteren ochtend wel misselijk maar vandaag valt het wel mee
    Oooo Spanned meid voor je maar idd het streepje had dan denk ik wel duidelijker moeten zijn misschien dat er wel iets gebeurd is bij je in je buik maar dat het niet heeft doorgezet moet je nog bloedprikken want dan kunnen ze dat zien hé Liefsss nena

13. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooo meiden moet effe mijn ei kwijt hoor
    Krijg net te horen dat er weer iemand zwanger is die ik ken en gewoon blowt het is toch te gek dat ik mijn kindje kwijt raak en dat zo iemand zwanger word ik ben nu al zo bang gewoon dat het toch wel weer niet gelukt is mijn man is er ook al niet en heb gewoon zoveel verdriet nu effe sorry hoor meiden maar ik heb hem gewoon effe hangen
    Liefsss nena

14. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ohh lieve nena wij begrijpen je meid het leven is zo oneerlijk :(
    dikke knuffel , waarom die persoon wel en jij niet terwijl jij miss heel netjes leeft het is gewoon klote omdat soort dingen om je heen te hebben

15. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Het komt uiteindelijk echt wel goed Nena. Het is altijd rot dat soort nieuws. Maar probeer positief te blijven! Als je er al van te voren negatief in staat, zal het ook geen positief resultaat worden. Probeer gewoon positief te zijn. Is moeilijk ik weet het, maar laat je niet gek maken! Jullie baby komt er echt wel en dat wordt dan de leukste en knapste baby die er is! :D

Poedel dat is wel gek. Of het is een late innesteling en je temp dip was door innesteling, of het is vroeg mis gegaan en dat je daarom een vaag streepje hebt.
    Ik hoop het eerste! Ik zou morgen dan nog even een testje doen. Heb je een foto van de test van gisteren?
    Ik duim heel hard voor de eerste optie hoor!

16. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    In die eerste optie geloof ik niet echt denk dat t toch echt een ongesteldheid was :( ik heb helaas geen foto gemaakt van de test en deze ligt ondertussen onderin de prullenbak wij gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren en vergeten dit gewoon miss was t wel gewoon een indroogstreepje ik ga me er in elk geval niet druk om maken al doet mijn man dat wel hij vind t maar raar dat ik zo moe ben en zondag zo misselijk was ( kan ook wat verkeerds gegeten hebben ) maar in zijn ogen ben ik gelijk zwanger haha ik zeg nou heb toch echt bloed verloren zegt hij ja dat verlies ik ook als ik me snij met scheren:( Naja

17. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden voor jullie begrip
    Het gaat alweer een beetje mijn man komt zo naar huis
    Ja ik hoop het ook lacey dat het echt nog gaat lukken maar mijn klokje tikt zo hard nu vind het niet leuk
    Liefsss nena

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maar echt kon haar nek wel omdraaien ze zei gewoon Ja ik ga het maar heel rustig aan doen met het blowen want ze kon er niet mee stoppen erg toch wij meiden doen er alles voor om het te laten lukken en zo een zegt dan gewoon Ja ga het maar rustig aan doen nou echt op dat Moment kon ik haar nek omdraaien echt waar

19. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ja dat kan ik heel goed begrijpen Nena! Maar probeer je er niet al te druk om te maken. Ieder zijn eigen leven en keuzes. Steek je aandacht liever in iets leuks en positiefs. Zulke mensen zijn je aandacht op dat moment dan echt niet waard!
    Maar het is wel belachelijk daar heb je echt wel gelijk in hoor!!!

Poedel ik hoop dat het toch het eerste was, maar als je van het slechtste uitgaat kan het alleen maar meevallen uiteindelijk. Dus op zich niet verkeerd dat je er zo tegen aan staat. Maar ik zou dan toch stiekem wel hoop hebben.

20. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja jij heb helemaal gelijk hoor lacey
    Ze hebben ook der eigen leven maar het is gewoon te gek hoe zo iemand praat je heb gewoon een kindje in je buik grrrrr
    Maar goed ik mag van mijn man mij niet druk maken hahah hij is zo lief voor me en ja spannend hoor voor poedel ik hoop ook echt met haar mee en eerlijk sta ik nergens meer van te kijken wonders bestaan
    Mijn duimpjes draaien hoor voor haar
    Liefsss nena

Deel Deze Pagina