IUI zonder hormonen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lacey0, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Ooooh lieve nena! Ik snap je zo goed, op zo een moment is zo een reactie moeilijk te waarderen, maar hoe moeilijk het ook is, gewoon positief blijven meid! Die dingen gebeuren en wij moeten er sterker uit komen dan dat we al zijn. Dat probeer ik altijd in mn achterhoofd te houden, dat wij sterker zijn dan het verdriet!

Hoe is het met jullie meiden? Wat vreemd poedel van de test met een lichte streep.weet je zeker dat het een indroogstreep was? Wie weet heb je een vroege miskraam gehad. Ik zou positief proberen te blijven en gewoon verdergaan. En als het een echt streepje was zou ik in mn achterhoofd houden: de bevruchting was in ieder geval gelukt! Alweer een stapje verder en wie weet in een volgende ronde dat de innesteling lukt ;)

2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wie weet salie maar ik weet dat ik zwanger kan raken idd dus maar word nu ook een beetje ongeduldig want bij dochter was t ronde 3 raak en nu dus niet waar je dus een beetje vanuit gaat dus nu weer ronde 4 in t is ook gewoon stom dat ik die grens trek met bij 3 moet ik wem zwanger zijn maar dat is dus nog niet zonmoet dus meer geduld hebben voor kindje nr 2 en dat valt vies tegen ;) maar we gaan gewoon door naar de volgende rone en miss wel nog 1 ik zal geduld moeten hebben en of deze bevruchting nou daadwerkelijk is ontstaan of niet heb er weinig aan want t is er niet nu geduld geduld geduld

3. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Ja daar heb je gelijk in inderdaad, was je bij je dochter in ronde 3 met iui zwanger of gewoon in ronde 3 op natuurlijke wijze?

Geduld is inderdaad wat we moeten hebben. Ik hoop dat ons geduld gauw wat moois zal brengen ;)

4. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Met iui zonder hormonen ook
    ik ben gewoon een beetje ongeduldig

5. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Dames vannochtend had ik weer een normale temp 36.5 dus denk dat die laatste optie het wel had kunnen zijn lacey is maar goed dat ik niet voor die tijd test anders had ik miss een positief en had ik al blijdschap gevoel en nu weet ik t gewoon niet vind ik wel prettig ;) fijne dag dames

6. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de dames op het wachtbankje ?

7. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Hoi poedel, hoe is het bij jou? Wanneer begin je weer met ovulatietesten voor een nieuwe iui?

Hoe is het bij jou nena? Hoeveel dpo zit je nu?

Hier heb ik deze week weer de eerste follikelmeting, ik ben benieuwd :)

8. speurneus

speurneus Lid

30 jun 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht...en wacht....en wacht haha. Ik hen altijd zo'n beeld voor mij dat ik op een picknickbankje zit, bungelend met mn benen boven de grond, ongeduldig te wachten op de dag dat je mag testen hahaha.

Deze ronde merk ik nog helemaal niks. De eerste ronde ging ik echt overal op letten, nu doe ik alles zoals ik eerder ook gewoon deed en ik merk helemaal niks. Enige wat opvalt is dat ik ontzettende vreetbuien heb, de hele dag door. Maar dat zou ook net zo goed kunnen komen door de drukte op het werk, we zitten midden in het seizoen dus ik heb het qua werk erg druk. Af en toe voel ik een klein steekje, maar ook dat hoeft nog niks te zeggen.

Dus ik blijf nog lekker op het bankje zitten, bungelend met mn benen boven de grond, totdat ik ga testen. Ik denk dat ik dat dinsdag ga doen ipv donderdag. Nieuwsgierigheid hè 😛

9. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik begin over 3 dagen of zo weer net testen dan gaan we er maar weer voor op naar die positieve zwangerschapstest heb er nu een aantal in huis dus weet niet of ik me zou kunnen bedwingen afgelopen rondes had ik ze gewoon niet in huis dat was ook wel frustrerend want ik had wel die drang:D

10. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik zit op cd 6 dus het duurt nog een dag of 10 denk ik voordat mijn eisprong is. Ik begin toch voor de zekerheid wel op dag 12 met testen. Heb nog 1 testen zag ik en na deze ronde wordt het met hormonen. Dus heb nog genoeg testen iig haha.
    Zwangerschapstesten heb ik er nog 3 van liggen. Dus ik zal waarschijnlijk ook wel weer te vroeg gaan testen denk ik zo maar haha. Kan ze idd beter niet in huis hebben.

11. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik zit nu op 7 dpo het gaat goed hoor begint wel spannend te worden ik mag volgende week vrijdag bloed prikken dus ik weet niet of ik eerder ga testen

12. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Nog 1 week wachten nena voel je iets heb je last van rare dingen ? Ik duim voor je !

13. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja nog 1 week poedel ja heb wel een vreemd gevoel in mijn buik
    Maar je kunt jezelf zo voor de gek houden dus probeer gewoon eigenlijk niks te voelen hahaha
    Liefsss

14. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hoe bedoel je vreemd gevoel ? Omschrijf t is ?

15. speurneus

speurneus Lid

30 jun 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, ik heb wel even met een dingetje..... Vlak voordat ik naar huis ging van het werk, nog even naar het toilet en ik had met afvegen een beetje bloed/roze op het wcpapiertje. Ik zit nu op 10dpo dus laten we hopen dat dit een innestelingsbloeding is geweest. Het is in ieder geval veel te vroeg voor mn menstruatie, die zou pas over 1 a 1.5 week moeten beginnen. Normaal gesproken heb ik vlak voordat ik ongesteld moet worden ook last van mn borsten, maar dat heb ik nu nog niet. Pffff..... fingers crossed!

16. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Jeetje speurneus klinkt positief ! Daarna niets meer gehad ?

17. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi poedel ja heb echt buikpijn gehad 3 dagen leek net of ik moest poepen maar lukte niet misselijk smorgens maar sinds vandaag niet zo
    Echt een raar gevoel allemaal in mijn buik gewoon
    Liefs nena

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend speurneus ik ga super hard voor je mee duimen hoor
    Liefss nena

19. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wauw nena dat klinkt wel heel goed maar is de buikpijn echt helemaal verdwenen of nog steeds zeuren ? Dat misselijk zijn herken ik zelf niet nooit gehad maar hoor van vele net zwangere dat ze vaak s,ochtends misselijk zijn en als ze dan een cracker eten dat t dan minder word maar vaak komen en gaan de symptomen dus heel goed mogelijk geen pijn aan je borsten aan de zijkant ? ( bij je klieren) ohh meiden ik hoop t zo ik duim heel hard ! Over een dag of 5 of 6 mag ik waarschijnelijk ook weer op t bankje hebben jullie nou nooit is van waar begin ik aan ? Had ik t maar nooit gedaan ? Al dat gereis naar t ziekenhuis ons geval 1 uur heen 1 uur terug soms slaat de twijfel toe en elke maand denk ik nee ik ben klaar doe t niet meer maar toch doe ik t dan weer ;) wat is dat toch hihi

20. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd poedel wat jij zegt heb ik ook wel bij mij oksels dat heb ik sinds vandaag ja ik heb dat ook wel hoor elke maand weer hetzelfde en dan denk ik ik stop er maar mee dit is de 7 de keer weer na miskraam dan heb je er wel eff genoeg van maar als mijn dagen weer er aan komen gaat het weer kriebelen erg hè hahaha maar ja hoop nog op een wonder Liefsss nena

Deel Deze Pagina