Ik moet zo naar het ziekenhuis voor gesprek Vind het best spannend met echo's maar hoop dat ik het mag Want heb maar tot januari pffff
Je zal toch wel gelijk door mogen ? Spannend idd nena maar het komt vast goed je legt wel druk op je zelf met tot januari maar ik zou geen ultimatum stellen zolang jullie er nog positief in staan zou ik me er geen druk om maken ingeaglcht je leeftijd maar ja thats me
Gelukkig poedel, dan toch eindelijk een smiley Nena succes straks. Ik zou inderdaad ook geen grens trekken qua tijd en gewoon zien hoe het allemaal loopt!
Ja ik mag echo's doen jippie vrijdag al echo Heb ovritelle gehad een keer prikken Ja we zien het wel meiden maar ben al 3 jaar bijna met ziekenhuis bezig hè ja en ik kan eigenlijk maar alleen Iui ja en je moet er toch een keer aan geloven dat zegt het ziekenhuis ook maar Mischien dat ik en mijn man zelf wel nog effe verdergaan maar niet meer het ziekenhuis snap je ze vertelde dat die ovritelle gewoon kan dat ik daar geen last van krijg hopen we maar ja mijn hulpverlener zei ook al ik help haar mee het team staat klaar hahaha ja want ik zei gewoon dat ik dan beter het gevoel heb dat ik er dan alles aan heb gedaan snap je Liefs nena
Ik mag morgen om 14.05 weer jeeeejj dan weer op t wacht bankje whoop whoop nena je moet doen waar jij je goed bij voelt meid ! Hou er wel rekening mee dat je met ovitrell positief test op je zwangerschaps test ja 10 a 12 dagen dat is t enige nadeel en je zal je waarschijnelijk behoorlijk zwanger voelen al ben je t niet maar dat kan uiteraard geen kwaad een vriendon van me heeft t ook gebruik heeft ee overigens een prachtig kindje aan overgehouden en daar doe je t voor
Oo spannend poedel ik steek een kaarsje voor je aan morgen Ja dat vertelde de arts ook al tegen mij je heb geen rare bijwerkingen maar je voelt je wel heeeel zwanger hahaha en dat willen we toch ook zei ze hahaha dus hoop dat het me gaat lukken Blijft dat zolang is je lijf dan Pffff maar kun je dan wel gewoon testen dan kun je zien dat het wegtrekt of oploopt toch is Mischien wel een keer leuk om te doen hahah
Nou eindelijk op t wachtbankje nu net pas weer terug was een beetje druk op de weg maar ja ach geeft niet had de tijd nu masr hopen dat ze de goeie kant op zwemmen lacey hoe is het bij jou nog een beetje hoopvol ?
Ja ik heb nog steeds goede hoop! Nu mag je ook weer op het wachtbankje. Ik ben het wachten nu al weer zat en zit nog maar op 3dpo haha. Dat het maar snel een week verder is. Dan waag ik al een testje. Mijn vakantie zou toch wel super beginnen als blijkt dat ik zwanger ben! 10 september begint mijn vakantie.
Dat zou toch een mooi kadotje zijn idd mooier kan die vakantie niet beginnen , dat wachten is idd vreselijk maar ja als je wel positief test moet je ook nog 9 maanden geduld hebben om je kleintje vast te houden en dat is pas langgg
Ik denk dat de tijd voorbij vliegt als ik eenmaal zwanger ben. Of naja iig bij andere vind ik het altijd zo snel gaan haha
Het kan je niet snel genoeg gaan dan hoor want je bent beneuwd hoe je kleintje eruit ziet althans dat had ik maar het zwanger worden is miss wel net zo spannend want dan is het zo van zal ik over een paar maanden een baby in mn armen hebben? Dat is dan gewoon hoop en als je zwanger bent dan is het nieuwgierigheid dat is toch wel iets anders wachten denk ik
Het moment dat je zwanger bent moet je koesteren meiden Ik was zwanger van mijn zoon maar heb helemaal niet kunnen genieten ik heb nooit met vriendinnen naar baby spulletjes kunnen kijken of met mijn kindje bezig kunnen zijn Dus ik hoop ook nog dat ik het nog een keer mag meemaken Liefsss nena