Waarom heb je dat nooit kunnen doen nena dat is idd wel heel erg jammer dames zouden jullie het geslacht willen weten ?
Ik heb hele erge dingen meegemaakt poedel ik moest altijd vluchten voor iemand Mijn ouders hebben toen binnen een dag een baby kamer moeten kopen maar praat er liever niet over meid Maar goed ja ik zou het geslacht zeker willen weten ja hahah kun je lekker veel inkopen doen hihihi
Maar ik denk dat ik al heel snel nu op de wachtbank zit meiden ik voel het al en de streep was ook al heel goed te zien ik denk dat ik morgenvroeg met echo al gelijk aan de slag kan hahaha had ook al slijm en dit bedoel ik dus pas dag 6 nu pffff snel hè
Ja dat is behoorlijk snel nena maar miss zegt de echo morgen wat anders ? En al wel dan kunje er mooi bij komen zitten zitten we met zn 3tjes gezellig ben benieuwd nena ik vandaag een beetje een beurs gevoel in mn buik dat vast door de behandeling komen
Oooo ik ben al meer keer zo snel geweest hoor dag 8 Iui al vaak gehad De arts zegt ook altijd ja jij bent een hele snelle hahaha
Nou beter zo als wat ik had dit x dan zit je maar te wachten en te wachten en begint toch langzaam de hoop te verliezen dat je lichaam t nog gaat doen maar het doet t nog en nena opzich is het super dat op jou leeftijd ( niet lullig bedoelt ) het t allemaal nog doet er zijn vrouwen genoeg die op dat moment al in de overgang zitten of er tegen aan hangen dat t allemaal niet zo soepel meer gaat dus je mag trots zijn !
Hoi meiden, zou ik met jullie mee mogen kletsen? Vandaag afspraak met de gynaecoloog gehad en ik mag op de dag van mijn menstruatie bellen voor een afspraak, dan gaan we beginnen met iui. Maar voor nu sta ik eerst de 14 ingepland voor een operatie. Vind het allemaal wel spannend en een beetje gek. Moet erg wennen aan het nodig hebben van het ziekenhuis om zwanger te worden. We zitten inmiddels in ronde 15. Ik lees later vandaag bij, als het goed is als ik mee kom kletsen iig.
Welkom joan kom gezellig mee kletsen ! Ik zie dat je al 2 kids heb zijn die ook doormiddel van t ziekenhuis tot stand gekomen of natuurlijk ? Vanwaar de operatie ? Een hele hoop vrage voor je haha maar welkom in ieder geval
Hoi joan gezellig hoor dat je komt mee kletsen Spannend is het zeker allemaal hoor pfff we willen het liever allemaal op de natuurlijke manier zwanger worden maar het is maar goed dat er zulke mensen bestaan die dit voor ons kunnen doen Liefs nena
Lieve dames uit dit topic nena lacey salie speurneus en joan ik heb vaak gezien dat er mensen meelezen die hier niet schrijvn dus heb een clubje aan gemaakt er zit een bericht in jullie postvak in ben ik nog iemand vergeten ?