IUI zonder hormonen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lacey0, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Nee dat snap ik ook wel, maar de dag dat ik ongesteld wordt is het wel altijd weer balen. Dat zou dan, als het gaat zoals ik heb uigerekend precies de dag zijn van de babyshower. En dat is best confronterend natuurlijk he. Heb normaal niet zo'n moeite hoor met het zien van zwangere vrouwen of wat dan ook. Maar blij vieren dat er een baby opkomst is tussen mensen die allemaal blij en vrolijk zijn, terwijl ik zelf vreselijk baal op dat moment zie ik echt niet zitten. Hoe blij ik dan ook ben voor mijn nicht dat er een kleine op komst is.

Dit wordt de 2e poging. Krijg er 3 zonder hormonen en dan 3 met hormonen.
    Ik ga naar St. Elisabeth in Tilburg. Waar ga jij naar het ziekenhuis?

2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wij zitten in het amc amsterdam waarom krijg je er maar 3 ? Hoe was jou test ?

3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi lacey0
    Ik heb vandaag negatief getest pfff niet gelukt dus
    Maar ik zie dat jij in het Elizabeth ziekenhuis Tilburg behandeld wordt
    Ik ook hahhah das toevallig
    Liefsss nena

4. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ze wilde in eerste instantie pas in september beginnen met iui ondat we dan 2 jaar bezig zijn. Dan zou het 4x met hormonen zijn.
    Maar omdat ik per se eerder wilde starten heeft de gynaecoloog besloten om te beginnen met 3 keer zonder hormonen en dan daarna 3 keer met hormonen. In mijn ogen beter, want dan zijn het 2 pogingen meer!

Hoeveel pogingen krijgen jullie dan?

Balen zeg Nena :(
    Maar wel toevallig idd. Misschien zijn we elkaar al is tegen gekomen zonder dat we het wisten haha

5. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd ja hahahha hah wie weet welke arts heb jij dan als ik vragen. Mag ik heb bernards

6. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik heb Drs. Geenen. Maar de inseminatie was iemand anders hoor. Een oudere vrouw, dat is denk niet eens echt een gynaecoloog die dat doet of zal dat wel een gynaecoloog geweest zijn? Zie haar namelijk nietnop de site tussen de foto's van de gynaecologen staan.

7. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wij hebben er 6 en dan hsg komt daar niets uit dan nog eens 6 dan gaan ze pas praten over hormonen tenzij er naruurlijk wat uit de hsg komt wat raar dat je anders maar 4 pogingen met hormonen zou hebben zo ie zo mag je volgens mij van de verzekering iui eindeloos uitvoeren tenzij het ziekenhuis niet meer instemd omdat t geen nut heeft maar ik hoor overal minstens 6 :(

8. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooo Ja die ken ik ook ja dokter geenen hahah heeft mij ook wel eens geholpen maar die oude vrouw ken ik ook ja maar die vind ik niet zo fijn als ik iui krijg pfff is ook altijd aan het zoeken bij mij niet fijn
    Maar die andere meiden zijn zo lief en die kunnen het veel beter vind ik hahaha

9. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Hsg heb ik al gehad als een van de eerste onderzoeken. Het heeft toch geen nut om eerst iui te doen en dan te kijken of er misschien iets niet goed is. Lijkt mij dan.
    Zo zie je wel dat het in elk ziekenhuis weer heel anders is. Gek toch.

10. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Nee ik heb er geen gehad moet zeggen dat ik dat ook best raar vond maar ja heb toch een dochter nu dus blijkbaar niets miss haha maar vind 4 bijzonder weinig als je voor hormonen zou kiezen dan heb je dus maar 4 maanden technisch gezien om zwanger te worden terwijl er aan gegeven word dat er koppels zijn die op de natuurlijke weg er ook 1 jaar over doen

11. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    En moet er ook wel jij zeggen dat elke patient anders is elke geval een ander verhaal heeft en situatie dus opzich kan een behandeling natuurlijk wel verschillen alsje maar zwanger raakt dat is de bedoeling ik duim voor ons allemaal !!ze hebben overigens wel gekeken door middel van echonof ik geen cyctes had en dat was niet t geval

12. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Bij ons is er geen oorzaak gevonden he. Dus we hebben al vanaf september 2014 zelf geprobeerd zonder succes. Als er een oorzaak is zullen er misschien wel meer pogingen zijn geweest.

13. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Dat is helemaal naar als je onverklaarbaar onvruchtbaar bent zoals ze dat zo leuk noemen frustrerend lijkt me ? Als je nu gewoon weet waar t aan ligt maar nu geen oorzaak het maakt het er niet makkelijker op om t wel te weten vind ik hoor want bij ons is t duidelijk maar even goed erg moeilijk want je gaat de ander ook niet steeds de schuld geven als de poging weer mislukt is , ik hoop gewoon dat er bij jullie ook zn mooi wondertje mag ontstaan :) het is het mooiste geschenk wat er bestaat het is magisch ik ga lekker slapen we wachten onze ovulatietestjes morgen maar weer af weltrusten iedereen !

14. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ja dat vind ik wel het meest frustrerende, dat er geen oorzaak is gevonden. Maar ach ik heb goede hoop dat iui net het zetje is dat we nodig hebben om zwanger te raken. Ik ben er ondertussen echt wel klaar voor hoor! haha

Ik ga ook maar is slapen en ik ben benieuwd naar onze testen morgen!

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wij hebben nu 2 iui's gehad. 1 zonder hormonen en de andere met pregnyl. We gaan nu over op gonal-f en pregnyl. Ze zeggen wel eens don't change THE winning team.

Ik plaste bij mijn 2de iui streepjes op een zwangerschapstest maar nu toch duidelijk ongesteld.

Ik wil jullie heel veel geluk wensen en ik hoop dat het jullie wel zonder hormonen lukt

16. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Die streepjes komen miss nog van de pregnyl ?
    Hoe was je test lacey ? Ik heb wel last van mn buik maar de rest vanvanmorgen geeft negatief aan ik hoop niet dat ie niet goed was heb namelijk pas vanavond weer tijd om te testen

@swimming wanneer mag je nu ongeveer weer ?

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @poedel we zitten nu 18 dagen na de pregnyl. Ik ga zometeen voor een uitgangsecho en vanaf morgen spuiten 💪. Over ongeveer 14 dagen een eisprong en weer iui-d 😃

18. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Oke , is wel raar als je 18 dagen na pregnyl nog streepjes plast n9u hopen op nog een mooi wondertje

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Na het zkh bezoek goedkeuring om te spuiten en alles is in huis. Het is wrs toch een zwangerschap geweest.

20. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik had vanochtend ook een negatieve ovulatietest, maar denk dat ie morgen wel positief zal zijn. Heb wel al sinds gisteren veel vruchtbaar slijm.

Jammer dat het niet gelukt is, maar hopelijk met hormonen meer succes!

Deel Deze Pagina