iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heey hoi,

fiets met beetje geluk net langs de griep op...loop nog wel af en toe te proesten en te hoesten, maar als het daarbij blijft...
    Ow Twinny frustrerend telkens he!? Je wilt toch nooit naar jezelf luisteren...ik ook niet..haha.
    Oja, Damie ik wordt meestal wel binnen 14 dagen ongi, meestal ook wel vrij op tijd...1 keer na 15 dagen ....weinig variatie dus...evenals die terugkerende ongi telkens :x .
    Maarre.....ik heb besloten dat we dat nu eens anders gaan doen hiero (en daarmee bedoel ik ook bij jullie)....die ongi blijft dus nu heerlijk wat maandjes weg en kletsen we straks gezellig verder bij het topic 'Ik ben zwanger!' Je wilt niet weten hoe vaak ik voor ons hier boeddha over zijn buik en bolletje aai ...en de nodige wierook brand.
    Dus Damie ik hoop echt dat de test negatief was omdat het HCG nog te laag was...toi toi toi.
    Minou hoe ging de pregnyl? Voor jou ook heel veel succes!

Hier verder vanavond beetje hetzelfde recept..op de bank, onder dekbed en vroeg naar bed...Ben kapot van het korte slapen, drukke dagdiensten...en gewoon....het wachten op...
    Allemaal dikke knuffel!

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Damie, ik hoop ook dat je gewoon een beetje te vroeg testte en het HCG-gehalte gewoon te laag was... Ik blijf dus nog even duimen voor je!
    Ik word normaal altijd 14 dagen na mijn Pregnyl ongesteld, behalve dan vorige cyclus...

Aldonza, gezond blijven he meid!

Minou, heel veel succes met je inseminatie morgen enneuh veel plezier met je huiswerk :D

Ik kan eigenlijk al die symptoompjes goed van me afzetten gewoon omdat ik weet dat het zo vroeg eigenlijk niet kan, kan maar vanaf 4 dagen voor je NOD of zo, maar natuurlijk voelen wij ook vanalles door die Pregnyl hé.

Pfffffff... die buikpijn! Maandag ging het redelijk, dinsdag ietsje beter maar gisteren kon ik dus gewoon niet rechtstaan en mijn buik was precies een ballon! Echt hé, die was gewoon even dik als toen ik meer dan vier maand zwanger was! Vandaag is het gelukkig weer ietsje beter, maar ik moet zo heel voorzichtig rondlopen want anders doet het echt pijn! Ook mij neerzetten moet ik heel voorzichtig doen! Zal de volgende keer bij de gyn toch maar eens vragen of dit normaal is!

En btw, ik HAAT het wachtbankje :) En ik heb besloten dat ik dus NIET test voor ik tien dagen overtijd ga! (als ik dat kan volhouden) Dus nog lekker max 20 daagjes afwachten!

Liefs

Kirby

3. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Kirby,ik ben benieuwd of je dat volhoud....hihi.

Aldonza ,kruip maar lekker onder de wol .

Damie,ik was 15 dagen na de IUI ongi geworden de vorige keer.
    Ze vertelden in ZH wel als je langer dan 21 dagen na IUI nog steeds negatief test even contact moest opnemen.Dan kunnen ze medicijnen geven om ongi op te wekken.
    Hopelijk heb jij gewoon te vroeg getest en is ie straks wel positief.

De pregnylspuit viel wel weer mee gisteravond.
    Ik had later wel steeds wt hoofdpijn,maar dat kan ook goed van de nachtdienst komen.

Hopelijk hebben we morgen weer veel zwemmers en dat ze dan ook de goede kant op zwemmen...

4. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Hello lieverds, hier nog steeds geen duivels. Ik heb iedere ochtend opkomende menstruatie gevoel. Nu dus ook. Zit nu op dag 18 na mijn ei. Misschien is mijn ei later geweest..en ik daarom nog niet ongi ben. Kan dat eigenlijk? Want ik heb wel pregnyl injectie gehad.

Denk dat ik morgenochtend weereens ga testen. Ik voel me verder wel normaal...

MOEDERNATUUR wat wilt gij van ons!

Kirby, en toch zit je op hatelijke wachtbankje. Zit niets anders op. ff volhouden en niet gek laten maken. Makkelijk gezegd he!

Minou, heel veel succes vandaag. Tweede IUI en de LAATSTE oke!

Aldonza, nog bedankt voor je pb ennuh Kijk je uit dat je de boeddha buik niet plat wrijft?

5. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Hey,

Nou ik heb de 2e IUI erop zitten.
    Ik heb nu wel veel bloedverlies,doordat de dr de baarmoeder met klemmetje vast heeft gepakt.
    Dit was wel even vervelend.
    Ik kruip nu maar op het wachtbankje en hopelijk de laatste keer.
    Prettig weekend.

6. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Fijn Minou, het zit erop! Prettig weekend.

Bij mij nog steeds hetzelfde... dit kan gewoon niet goed aflopen. Ik heb echt zo'n ongi gevoel...tis niet normaal....WAAR BLIJFT HET NOU!

7. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Nou minou, dat ken ik, dat had ik bij de 2e iui, toen ook met tangetje etc. en bloedverlies naderhand 2 daagies ongeveer..................

Damie: balen meid, hopelijk heb je vlug meer duidelijkheid......

Kirby: je hebt helemaal gelijk hoor, zo vroeg kun je nog helemaal niets voelen en de meeste dingen zijn inderdaad afkomstig van de pregnyl denk ik!

Hoe is het eigenlijk met jaycey?

Aldonzo: fijn dat de griep net voorbij is gefietst, kruip nog maar lekker op de bank......

hier alles rustig, de meeste gevoelens zijn beetje weg geloof ik. Nu komt weer zo'n moment waarin ik het zwart zie en denk: tis weer niet gelukt hoor!
    MAar we moeten gewoon afwachten......ppfff ik haat het ook hoor........

Fijn weekend alvast allemaal. Ik moet morgen wel nog werken, maar ach.......weer een dagje wat vlugger om!

Grtjs
    Twinny

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Damie, we blijven nog even duimen voor je. Test je morgen opnieuw?

Minou, echt niet fijn hé dat klemmetje, nu maar hopen dat het raak mag zijn!

M'n buikpijn is eindelijk weg! Ben nu alleen weer verschrikkelijk moe maar dat komt door die utrogestan... nuja...

Liefs

Kirby

9. Nancy

Nancy Bekend lid

Oct 21, 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ik wil je heel veel succes wensen.
    Groetjes Nancy

10. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lief dat je naar me vraagt, Twinny. Ik heb jullie wel allemaal gevolgd, maar had niet de puf om te reageren.

Net wat je zegt, ik heb ook zoiets van: waarom zou het deze keer wel gelukt zijn. Het is al vier keer niet gelukt, dus ja, een vijfde keer kan er ook nog wel bij. Maar ik begin nu toch wel weer een beetje hoop te krijgen.

M'n temp gaat langzaam maar zeker omhoog. Het lijkt wel of ik een trap aan het beklimmen ben, telkens twee dagen dezelfde temp en dan 0,1 omhoog.

En ik heb al vanaf maandag zo'n zeurende buikpijn, helemaal onderin mijn buik. Dat heb ik nog nooit gehad, maar lijkt me niet echt een goed teken.

Ach ja, volgende week zaterdag kan ik testen, en weet ik meer.

Ik hoop voor je dat het deze keer allemaal voor ons gelukt is.

En Minou, hopelijk is 2x IUI precies genoeg voor je. Het zou zo maar kunnen.

Damie, wat een onzekerheid meid. Ik hoop voor je dat snel positief test, of dat anders die verdomde :evil: :evil: doorzetten, zodat je weet waar je aan toe bent en weer verder kunt.

Kirby, ik las dat jij ook al last van buikpijn had. Zou het een goed teken zijn voor ons? Ik hoop het zo......

En Aldonza, ik hoop voor je dat je inderdaad niet ziek gaat worden. Dat is geen pretje. Nou meid, ik duim voor je op een goede ronde.

Ik weet niet of ik nu iemand vergeten ben, in dat geval: sorry. Ook jullie succes.

Dames, ik ben er weer vantussen. Allemaal een fijn weekend en wie weet "spreken" we elkaar hier nog op deze topic.

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Jaycey, ik hoop maar dat het een goed teken is... vorige IUI had ik ook zo'n buikpijn, al was het nu nog ietsje erger, en toen was ik zwanger... helaas is het dan nog misgelopen maar dat had niks met die buikpijn te maken hoor.

Laat ons gewoon hopen dat we allemaal snel zwanger zijn!

Als je mijn tempkaartje van vorige cyclus wil zien, moet je maar eens in m'n album kijken, ik zet straks m'n kaartje van nu er ook in.

Liefs

Kirby

12. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Nou mijn temp. doet raar, anders dan de andere syclussen, maar ach........ laat ik me deze keer maar daar door gek maken........

Kirby heb ff naar je kaartje gekeken, de temp. gaat wel erg hoog...... denk je niet dat je ziek bent?

Alle andere maar weer veel succes met afwachten, bah wat heb ik daar toch een hekel aan!

Twinny

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Twinny, ik ben niet ziek hoor, mijn temp gaat gewoon elke cyclus zo hoog :)

14. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    He meiden,
    Hadden jullie direct na de IUI buikpijn ?
    Of begon dat wat later?
    xxx

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Jaycey: hoezo waarom de 5e keer niet!
    Kop op meid! We gaan allebei naar nr. 5 en beide hebben we alle kansen van de wereld oke!
    Koppie nou niet laten hangen meid! Jou lichaam heeft je nodig!

Alle andere meiden, ook onwijs veel succes hoor!
    Wat spannend zeg..pfff

Elmo

16. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Ik ben ongesteld.....
    Vrijdagavond heeft het doorgezet...vreselijk! Maargoed op naar de volgende ronde. ..

Iedereen veel successsssssssss

17. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieve Elmo,

bedankt voor je bemoedigende woorden! Ik begin toch weer een beetje hoop te krijgen. Heb nu een mooie constante temperatuur. Hopelijk zet dit door.

Maar ik wil wel samen met jou door naar de andere kant van dit forum. Afgesproken? Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen, dat je woensdag de tp hebt, en dat daar maar een geweldig wondertje uit mag voortvloeien.

@Damie...balen meid. Heel veel succes in de volgende ronde.

Liefs, Jaycey

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve lieve Damie,
    Ik leef ontzettend met je mee meis, ik weet (net zoals bijna iedereen hier) hoe vreselijk het is als de duiveltjes daadwerkelijk zijn aangekomen....
    Het is dan ineens definitief over. Terwijl je best nog een beetje hoop had.
    Ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven en op kan naar de volgende poging.
    Heel veel succes meid!
    Liefs Elmo

19. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Hey Damie,
    Klote zeg.Moed houden .Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden.

Heel veel succes de 2e ronde.
    Ben je alweer begonnen met de Clomid?
    Liefs Minou

20. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het doet me super goed! En fijn dat ik jullie niet hoef uit te leggen hoe je je voelt als je ongi wordt na een paar dagen overtijd te zijn...

Share This Page