iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Komt goed darling! ooit zullen we allemaal met dikke buikies rondlopen!

2. angel1978

angel1978 Actief lid

Sep 6, 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Hallo,

Vanmiddag de uitslag gekregen, het was slecht, het waren 100.000 zwemmers wat uitkomt op 0,1 en het moet bij ons 1 zijn voor IUI. De vorige keer was het 0,9.

We kregen de keuze, of meteen door voor IVF/ISCI of nog 1 keer IUI proberen omdat mijn man erg wisselt met zijn zaadkwaliteit. We gaan nog een 3e keer IUI doen mocht deze niet gelukt zijn.

Mijn wereld storte vanmiddag ineens inelkaar, maar nu gaat het weer een beetje. 12 mei hebben we onze 2 IUI gehad, maar 's avond hebben we nog flink geklust, dus wie weet. ;)

Groetjes Angele

3. angel1978

angel1978 Actief lid

Sep 6, 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Sorry ging even iets mis. :oops:

4. Niet meer actief

@Angel, he balen man jeetje dat is geen leuk nieuws nee. Veel sterkte nog met alles, en hopen dat de IUI wel aanslaat dit keer :D

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ach jeetje angel :(
    dat is geen fijne uitslag. He balen, had beter gehoopt.

@swissa, helaas is de kans met 0,1 erg klein, aangezien ze 900.000 onder de grens liggen. :(

6. hippel

hippel Actief lid

Mar 4, 2007
    210
    0
    0
    He bah, angel da's niet zo mooi nieuws.... :( Wie weet gebeurt er een wonder? Succes en ik duim voor je!
    liefs

7. angel1978

angel1978 Actief lid

Sep 6, 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Bedankt voor jullie reacties, iwe weten dat de kans heel erg klein is, maar we hebben nog een stille hoop, we hebben er 's avonds nog flink wat bij geklust, dus wie weet. ;)

Groetjes Angele

8. Hope2007

Hope2007 Lid

Feb 14, 2007
    63
    0
    0
    Angel1978. Ik hoop echt dat het deze maand jouw maand wordt. 100.000 is best weinig voor IUI.

Ik heb zelf 4 IUI's achter de rug. De zaad van mijn man is te weinig en te langzaam.
    de 1e IUI had hij 2 miljoen zaadcellen na bewerking, 2e keer, 500.000, 3e keer 1,2 miljoen en 4e keer 1,4 miljoen. Nu zitten we weer op het wachtbankje. Bij de 2e keer had de arts al zoiets van, je maakt toch weinig kans, maar we doen de inseminatie wel.

Ik wens je heel veel sterkte. Wonderen kunnen bestaan (denk ik). Wie weet....

Liefs

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Angel, zelfde schuitje voor ons, ook de zaadkwaliteit en hoeveelheid van mijn man wisselt erg sterk. Vanochtend waren de duivels bij mij weer met grote getale aanwezig helaas. Nu nog 1x iui in juni en anders in september pas met icsi verder...succes meid en jullie allemaal natuurlijk

10. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi meiden

Jeetje wat is het leven toch af en toe zwaar als ik jullie berichten zo lees. Ik leef erg met jullie mee.

Kop op!

11. hippel

hippel Actief lid

Mar 4, 2007
    210
    0
    0
    Balen Esther dat de ongi er weer is! :( Succes in de volgende ronde!
    liefs

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Dank je wel hippel, erg lief van je

13. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Stienke, ik hoop dat de zaadkwaliteit voor de volgende iui veel beter is, en dat 1 van de zaadjes het eitje gaat bereiken. Dat moet gewoon!

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ook 4,2 miljoen was niet genoeg. Het bruinverlies is al weer gestart, over een paar dagen ben ik ongesteld.

We gaan nu nog 1 keer IUI doen en dan een evaluatie. Ik weet niet wat de gyn er over denkt, maar wij willen hier niet mee verder. Voor ons gevoel heeft het niet veel zin. Als ik kijk naar patricia, 7 keer IUI met goed zaad van zal het bij ons niet goed uitpakken met slecht zaad.

We willen door met de volgende behandeling.

Liefs
    Natasja

15. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    natas wal klote dat het weer niet gelukt is!
    Ik heb zelf ook het gevoel dat het met ivf bij ons beter zal eindigen,maar de arts wil dit voorlopig nog niet.Wellicht dat er uit die hsg een oorzaak te halen valt...ik baal er in ieder geval goed van....inderdaad goed zaad,maar al 7x teleurgesteld....
    Meis,we laden ons weer op voor de volgende ronde,hopelijk mogen we erbij zitten!

knufff

16. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Natasja, wat balen zeg !
    Met zo'n mooi aantal goede zwemmers, en toch niet gelukt!
    De kansen met IUI zijn klein, maar ze zijn er wel.
    Zolang IUI mogelijk is, zou ik denk ik hier voor gaan. Voor IVF/ICSI krijg je namelijk maar 3 pogingen vergoedt. Maar aan de andere kant, ik kan me voorstellen dat je graag met een volgende behandeling willt gaan starten. Gevoelsmatig veel meer kans he.

Liefs Roca

17. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Thanks.
    ja we weten dat er maar 3 pogingen hebben maar ja 8% kans per keer of 36 % vind ik nog al wat uitmaken.
    En als het zaad weer zo is als de eerste keer.. dan is het voor ons duidelijk. Kijk als het zaad beter of gelijk is, wil ik het best nog wel een keer proberen maar dat wel als voorwaarde dat we de ivf gang van zaken in werking gaan zetten.

18. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Bij ons gebeurt dat ook Natas, wij gaan in juni nog wel een iui poging doen maar we krijgen ook alvast alle informatie over welke weg we met icsi gaan behandelen, en we mogen dan hopelijk ook al het chromosomenonderzoek doen. Het voelt wat zekerder ook vind ik dan ben je ook alvast met een eventueel volgende stap bezig, dat houdt je ook weer wat op de been. Hou vol meid!

19. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja precies!
    staan jullie dan ook al op de wachtlijst?

20. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    He natas wat een afknapper zeg. Hou je taai meid.

Dikke knuffel

Share This Page