iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ja maar onze wachtlijst is niet zo lang geloof ik, we beginnen in september, ben je al weer een beetje van de :evil: :evil: schrik bekomen? Wel volhouden hoor!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ah ok! ja ik ga inderdad kijken of we dan al op de lijst kunnen.
    Ja hoor ben al weer van de schrik bekomen, balen hoor vanmorgen.
    Maar ja life goes on he? Mijn mannetje en ik zitten gezellig te xboxen.
    hihihi zenuwachtige klote spelletje hahahahah kan er niet goed tegen geloof ik.

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Quality time met je mannetje is ook belangrijk. Mijn mannetje en ik zijn de hele dag aan 't werk geweest in de tuin, ons huis staat te koop en we krijgen maandag kijkers dan moet het wel n beetje netjes zijn he. Nou laat je niet gek maken door de zenuwen, mijn mannetje kijkt The Matrix en ik zit er naast op de bank laptopje op schoot, beetje hyven af en toe hier 'ns kijken... hee fijn weekend verder en wie weet worden we wel op de zelfde dag ge-insemineerd...Groetjes Ester

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    He ons huis staat ook te koop! hihihi grappig!
    Ik ben benieuwd hoe het met de kijkers gaat maandag bij jullie!
    hahaha nee ik mag af en toe ook zelf wat spelen dan word ik minder nerveus hahahahah

JIj ook fijn weekend!

5. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    he natas, poffer... dat ik dit nu moet lezen zeg :(

had nog wel zon goed gevoel bij je :(
    mijn gevoel heeft me dus in de steek gelaten....

ik hoop dat alles nu verder beter gaat verlopen

knuffel

6. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    @@Natasja ...balen meid...
    Hopelijk kun je ook snel verder met ICSI.

@Stienke...wij mogen ook pas starten in september.
    We staan sinds 3 mei op de wachtlijst.

De kansen met IUI worden steeds kleiner hebben ze mij verteld

7. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hallo Meiden,

Net terug van een weekje Griekse zon en was erg benieuwd naar de verhalen die ik gemist had, maar daar word ik niet vrolijk van. Wat een pech allemaal zeg!

Natas, echt balen zeg! En je had nog wel 2 super eitjes.

Ik zit ondertussen nog op het wachtbankje. 1ste IUI was zaterdag 12 mei en tja, ik durf er niks over te zeggen. Ben bang voor een slechte afloop. Zeker nu ik jullie verhalen heb gelezen. Maar het is er nog hoop, zolang de rode duivels niet doorgebroken zijn. Ik verwacht deze eind van deze week.

Iedereen weer succes en ook met de huizenverkoop. Het zijn allemaal spannende tijden.

liefs, Aurelie

8. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Aurelie,heerlijk lijkt me dat,die griekse zon!Is altijd lekker om er ff tussenuit te gaan ;) Blijf voor je duimen op een goede afloop!

Ik ben me alvast druk aan het maken voor as. dinsdag...HSG :confused: pffff,ik heb me al allerlei scenario's en uitslagen in mn hoofd gehaald :oops:
    ik heb overigens nog steeds geen duidelijkheid of we gewoon IUI kunnen doen die maand.... :(
    Ik vrees dat ik dat dinsdag pas te horen krijg.....

Blijf duimen voor iedereen die nog op de bank zitten!

9. hippel

hippel Actief lid

4 mrt 2007
    210
    0
    0
    - Aurelie; lekker hoor een weekje zon! Fijn dat je het zo lekker hebt gehad. Veel succes van de week op het wachtbankje. We gaan bijna tegelijk op deze maand. Ik duim voor je!
    - Bloemetje; veel succes dinsdag met de HSG. Spannend hoor!
    alle andere dames ook veel succes en we houden de moed erin he! Ook al is dat soms erg moeilijk!
    Hier ook weer een spannende week. Zit op het wachtbankje van de 3e IUI alweer! Ik hoop zo dat het dit keer raak is! [-o<
    liefs

10. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    goedemorgen dames!

Hier staat ook een huis te koop! Pfff tuin ook gister helemaal gedaan. Stienke hoop dat de bezichtigers op je huis vallen! Iedere keer je huis opruimen en er een modelwoning van maken is ook niet alles :(

Aurelie Welkom terug. Heerlijk ff een weekje er tussenuit 8) . Dat deze week maar voorbij mag vliegen en je snel kan testen. Duimen gaan in het rond voor je.

Patricia suc6 met de HSG morgen. Hoop dat het meevalt.

Ladies op de bank. Duimen gaat ook voor jullie in het rond!

Moet vanmiddag weer voor een FM. Ben benieuwd. De hormonen doen z'n werk, ben af en toe niet te genieten en op en top onredelijk :oops: Ik lees jullie verhalen over zaadkwaliteit. Bij mijn mannetje is het 1 keer getest en dat was, volgens de gyn, helemaal top. Voor de IUI wordt er daarom niet getest. Ik weet dus niets over de kwaliteit op dat moment. Ga het toch vanmiddag eens vragen. Kan het een moment opname zijn geweest de vorige keer of is goed gewoon goed?

Fijne dag!

11. Hope2007

Hope2007 Lid

14 feb 2007
    63
    0
    0
    Ladies,

Nog ff. Ik kan bijna niet wachten om een test te doen. IK heb nog niet echt ongi kenmerken. maar ja, je kunt het nooit weten. Normaal gesproken zou ik over een paar dagen ongi moeten worden.

spannende tijd pffff

gr

12. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Voel kleine krampen in mijn onderbuik. Komt me veel te bekend voor om positief te blijven, maar mijn anders superpijnlijke borsten, zijn alleen gevoelig en niet pijnlijk. Houd mijzelf maar voor dat het nog alle kanten op kan gaan, maar het is oo zo spannend!

Misschien een stomme vraag, maar ik zie bij sommigen soms staan iui mislukt en daarna iui negatief, wat is het verschil? Telt een mislukte poging niet officieel mee?

liefs, Aurelie

13. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Mijn 1e IUI is mislukt en telt niet mee.

De 2e IUI telt wel mee maar de inseminatie was te laat.

Tja....

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoe mislukt dan? waarom telt die niet mee?

Hier 2 keer IUI gehad (negatief) en 1 keer wel hormonen geslikt en gespoten maar die IUI kon niet gedaan worden ivm weekend, die telt ook niet mee. zo mislukt?

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @hope2007 spannend nog een paar dagen!

@aurelie, balen he als je weer de bekende dingen op voelt komen.. grrrr duimen dat het iets goeds betekend.

16. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Heb 1e keer alleen de hormoonspuiten en de metingen gehad de rest niet. Omdat er geen inseminatie heeft plaatsgevonden worden de controles niet gezien als een 1e poging. Gelukkig!

Bij de 2e keer heeft er toch teveel tijd gezeten tussen de pregnyl en de inseminatie omdat ik 's-morgens al een ovulatiebloeding had en de inseminatie pas om 12 uur plaats vond. Tja soms zit het tegen.

Vandaag FM gehad maar was nog niet echt iets te zien. Vrolijk doorspuiten dus en vrijdag terug.

Hope: spannend spannend spannend!

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ah zo, net als mij dus.

Nou spuit ze! hopelijk groeit er snel een mooi ei! of 2!

18. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    patricia, heel veel succes met HSG vandaag !

hope2007 en Aurelie, heel veel succes !

Poeh hey, wat staan er veel huizen te koop hier, hihi.

Angele, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag !!!

Mijn vriend moet vanavond zwemmers inleveren en daarna hebben we info avond IVF/ICSI. Ben benieuwd.

Groetjes Roca

19. Hope2007

Hope2007 Lid

14 feb 2007
    63
    0
    0
    Met negatief bedoel ik dat het een negatief resultaat was. Bij mij was wel iedere keer de timing gewoon goed. Dat voelde ik ook, maar toch negatief.

Ik heb vandaag wel lichte krampen in mijn onderbuik. Hoop maar dat ik toch niet ongi wordt :(
    duimen maar !

groetjes

20. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden!
    Ik kom net terug uit het ziekenhuis en de uitslag van de HSG was positief,alles was goed!Het viel me achteraf gelukkig toch mee,had wel wat pijnstillers ingenomen vantevoren,maar heb nu nergens last van.Volgens de arts moet de IUI deze maand JUIST doorgaan,omdat alles nu zéker toegankelijk is.Vrijdag heb ik weer een FM en dan horen we wanneer de 8e poging is,ik heb weer helemaal goede moed!

Hope,Hippel en Aurelie,blijven zitten jullie he?!?Ik blijf duimen hoor!

Roca,heel veel succes met de informatie-avond,kan me voorstellen dat er veel op jullie afkomt!

Geduld,nog steeds flink aan het spuiten?Ik las dat ook jij vrijdag weer voor een FM mag,hoop dat er een mooie zit!

Natas hoe is het bij jou?
    En inderdaad,deze site is onderhand een dochterpagina van funda aan het worden :)

Hoop dat ik niemand vergeten ben!

Deel Deze Pagina