hallo meiden sorry dat ik even niks van me heb laten horen. maar zat er echt door heen. en me man zie dat ik even rust moest nemen en aan leuke dingen denken. en dat heb ik gedaan en voel me al wat beter. ik ben ook van daag van het bankje gevallen jammer genoeg. we hebben besloten om even een maand geen hormonen enz te doen. en ook geen iui. even een maandje rust. we gaan namelijk ook over 2 weken op vak en ik wil kunnen genieten van me vak en niet moeten denken van o wie weet ben ik wel zwanger. en niks durven te drinken en t eten. ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en veel liefde van me. gr klazientje
Ow balen klazientje kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zat! Ga heerlijk van je vakantie genieten! en dan ben je weer helemaal opgeladen voor de volgende ronde! @geduld, hoop dat je bijna klaar ben met spuiten! kan me voorstellen dat dat je neus uikomt! zeker als het onhandig valt. Duimen dat er iets goed uit komt! Nee nog geen kijkers, officieel staat hij nog niet te koop, dat gaat hij dinsdag.
He Klazien Zat me al af te vragen hoe het met je ging. Balen dat je van de bank af bent gevallen. Maandje zonder hormonen is heerlijk. Heb ik vorige maand ook gedaan. Dan merk je pas het verschil. Echt aan te raden! Ga je lekker richten op je vakantie en geniet!
Lieve meiden, Ik hoop echt dat het deze maand raak is. Alleen ik ben er toch een beetje bang voor dat de duivels eraan komen, want ik heb het idee dat mijn cyclus langer is geworden door die clomid tabletten. Ik weet vanmezelf dat ik rond dag 12 van mijn cyclus eisprong heb, maar deze maand had ik het rond de 14e dag ook mede door de pregnyl spuit. Dus ik ben bang dat ik misschien nog over een paar dagen ongi zou kunnen worden. Ik ga daarom wachten tot volgende week met testen. Maar goed. We zien het wel. Hopen maar toch Groetjes
Ik ga daarheen omdat de verlpeegkundige bij de fert.arts vond dat ik er te veel mee bezig was, maar inmiddels wordt het al wel anders, heb al weer een keer aspiriene geslikt, (liep al weken elke dag met hoofdpijn maar wilde daar niets voor innemen) manlief heeft al weer een keer gezwommen en ach het wordt al weer wat normaler...ach en net als je zelf problemen hebt met zwanger raken lijkt het wel alsof de rest van de wereld ineens chronisch zwanger is...maar goed. Verder hadden we naast het zwanger worden wat niet lukt nog erg veel andere stressfactoren, schoonmoeder overleden, mijn ex die ons stalkt (ramen ingooien enzo) al anderhalf jaar lang, de ex van mijn vriend met wie hij samen een dochter heeft wil ons uit elkaar hebben, de vader van mijn vriend accepteert mij niet ach en dat is nog maar een kleine greep uit de bagger van de afgelopen periode...vandaar dat een beetje hulp soms wel handig is...
Pffff stienke,wat een ellende allemaal zeg! Kan me voorstellen dat een beetje extra hulp je goed doet! Veel sterkte ermee in ieder geval!
Hoi allemaal, Wat een slechte ronde deze keer he, de een na de ander valt van het wachtbankje af. Het zit niet mee. Het wordt toch echt weer eens tijd voor een IUI zwangere he. Hope, heel veel succes !!! Ik zit wel nog op het wachtbankje, maar ja, de kans dat het ons zelf gelukt is om deze ronde spontaan zwanger te raken is toch wel erg heeeeel klein. We zijn nu helemaal ingesteld op IVF/ICSI. We hebben dinsdag de info avond gehad, en we vonden het echt heel erg fijn, we zijn blij dat we er naar toe zijn geweest. Ik had ook al heel veel info etc gelezen, maar dit ging specifiek over het Catharina Ziekenhuis. Het was fijn om nog eeens precies uitgelegd te krijgen hoe en wat. Ook het ziekenhuis is me goed bevallen. Allemaal erg persoonlijk en er hangt een goede sfeer, niet echt een ziekenhuis sfeer. Ik weet nog niet wanneer we kunnen beginnen. De vakantie periode juli/augustus breekt aan en dan worden er wat minder behandelingen gedaan dan normaal. 29 mei krijgen we uitslagen etc en dan worden we aangemeld voor IVF. 3 weken later gesprek met IVF verpleegkundige, en samen met haar wordt gekeken wanneer er met de pil gestart kan worden. Volgende week weten we dus wanneer we intake IVF hebben in juni. We hebben allebei een week vakantie in juni en we willen last minute naar Mallorca gaan. Hopelijk valt dat intake gesprek niet net in die week. In augustus willen we 2 weken naar de Canarische Eilanden gaan, hopelijk kunnen de vakanties door gaan, in ieder geval 1 van de 2. En als dat niet gaat is dat jammer, maar behandelingen vinden we belangrijker dan vakantie. Meiden, heel veel succes de volgende ronde ! Liefs Roca
hey roca,wellicht treffen we elkaar dan wel,wij vertrekken op 17 juni naar mallorca voor 2 weken en je zit nog steeds op de bank,dus ik blijf duimen!
Hey Patrica, Naar welke plaats gaan jullie? Heb je suggesties? Ik ben nog aan het zoeken op internet, weet nog niet naar welke plaats we willen gaan. Groetjes Roca
Roca wij gaan naar playa de palma,ligt naast el arenal,de boulevards lopen in elkaar over. In El arenal is hét uitgaansgebied op het eiland(ben daar 10 jaar geleden geweest....toen alleen maar op stap geweest natuurlijk hahaha)en playa de palma is ietsje rustiger,maar wel behoorlijk levendig. Tsja,ben inmiddels 35 dus ik hoef nu niet meer zo nodig elke nacht in een club te hangen
Hoi Meiden Stienke wat krijg jij allemaal over je heen zeg. Groot gelijk dat je hulp gaat zoeken. Het is af en toe zo lekker om met iemand te praten die er buiten staat. Die vakantieplannen van jullie klinken goed! Zou ook wel willen maar zit er niet in voorlopig. Ben alweer aan vakantie toe en normaal geef ik daar ook aan toe maar nu is het ff afzien. Vandaag weer FM gehad. Denk er maar niet te veel bij na maar eigenlijk is het niet iets om vrolijk van te worden. Ben nu al 11 dagen aan het spuiten en nog niets. Weer dosis verhoogd. Dinsdag terug. Mijn eieren hebben last van warmte denk ik. (als ze maar niet gaan koken! ) Wens jullie allen een heel fijn weekend. Geniet van de leuke dingen van het leven!
Bedankt voor jullie support meiden. We merken het wel de komende dagen. Als het deze keer niet lukt moet ik 1 juni voor de HSG gaan. Ik zie daar zooooo tegenop na alle verhalen die ik heb gehoord en gelezen... Stienke ik wens je heel veel sterkte met alles. Na regen volgt er altijd zonneschijn. Moge die zonneschijn heel snel op jouw gaan schijnen. Trouwens nog even iets anders wat ik met jullie wil delen. Ik weet niet of jullie bekend zijn met Reiki. Het is in ieder geval een soort aanvullen spirituele behandeling dat zorgt ervoor dat je lekker gaat voelen. Ik dacht laat ik het 's een keer proberen. En ik voelde me achteraf zo lekker. Ik had gewoon een rustig moment in mijn hoofd. Lekker ontspannen. En ff nergens aan denken. Onbewust ben ik waarschijnlijk toch teveel bezig met het zwanger willen worden.. groetjes
Hoi hope Reiki is heerlijk. Doe het bijna iedere dag. Ik reiki mezelf vaak in slaap. Ook behandel ik andere mensen. En mijn kat. hahaha
Dank jullie wel voor de lieve reacties meiden! Dat doet goed, dat is ook al een beetje zonneschijn hoor! Over Reiki gesproken, dat doe ik ook iedere avond voordat ik ga slapen, is wel ontspannen. En gister naar een paragnost geweest, mijn mannetje de avond ervoor, hij wilde proberen de zaadkwaliteit te verbeteren en mij toegankelijker te maken, ben benieuwd, volgens hem zouden we geen iui of icsi nodig hebben maar zou het zo wel moeten kunnen. Verder gaf ie me wat energie, nou dat heeft gewerkt, ik werd vanochtend echt uitgerust wakker! Maar het blijft fijn om hier de ervaringen uit te wisselen, super! Nogmaals dank jullie wel!
Dank jullie wel voor de lieve reacties meiden! Dat doet goed, dat is ook al een beetje zonneschijn hoor! Over Reiki gesproken, dat doe ik ook iedere avond voordat ik ga slapen, is wel ontspannen. En gister naar een paragnost geweest, mijn mannetje de avond ervoor, hij wilde proberen de zaadkwaliteit te verbeteren en mij toegankelijker te maken, ben benieuwd, volgens hem zouden we geen iui of icsi nodig hebben maar zou het zo wel moeten kunnen. Verder gaf ie me wat energie, nou dat heeft gewerkt, ik werd vanochtend echt uitgerust wakker! Maar het blijft fijn om hier de ervaringen uit te wisselen, super! Nogmaals dank jullie wel!
Jee stien, dat is inderdaad wel een hoop op je bordje. Dan is hulp wel erg lekker in zo'n situatie. Hoop dat je er baat bij hebt! Dikke kus! @geduld.. hmmm groooooeeei ei groooei!
Dank je wel Natasja! Maar, het kan altijd erger, als ik het verhaal van Muuske lees, dan vind ik dat zij ook heel veel pech heeft. Dat gun je toch ook niemand... maar wij houden moed toch? Vanaf de 28e mag ik weer op LH gaan testen, en jij zeker vanaf 29?
Nee ik test niet ,ik krijg 1 juni een echo om te zien wat er groeit. Ja ben ik met je eens over muus, toch maak je je eigen geluk. Blijven bij een flapdrol man die zij heeft terwijl ze zoveel beter kan krijgen, een man die wel veel van haar houdt en ook normaal een gezin met haar wil vormen. ik kan er niet bij, dat een vrouw blijft in zo'n situatie.