hallo meiden DAmie: wat ontzettend balen meid, kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Hopelijk is het voor jou de volgende ronde gewoon lekker raak.... Minou: ik heb vaak zo ongi achtig gevoeletje in de buik tot paar dagen na de inseminatie... Jaycey: kop op meid, we gaan er deze maand voor... Hier alles rustig. Temp. is hoog en nu maar afwachten of blijft. Wel vroeg uit dip deze keer, moet nu nog 6 dagen hoog blijven! Verder allerlei kwaaltjes, maar zal wel tussen de oren in zitten, hihi....... Iedereen weer heel veel succes, ben zo benieuwd meiden...... Twinny
Hoi meiden....ff niet zoveel online geweest, was van de week echt helemaal kapot toen ik thuis kwam van me werk (erg drukke dagen geweest) Nu 2 dagen vrij gehad en redelijk bij kunnen tanken. Damie balen dat je ongi toch is doorgezet...zo'n spanning omdat je overtijd bent en dan komen die rotdevils toch weer om de hoek...knuffel. Minou jij inmiddels de inseminatie ook alweer gehad...ook voor jou weer spannende tijden. De ene voor de andere keer heb ik ook wat meer last van mijn buik, deze keer ook wat meer. Na paar dagen werd het wel minder. Nu heb ik met vlagen al ongi gevoel in mijn buik ...weet echt niet waar dit heen gaat...heb ook giga zere ti ta tovenaars (zoals zovaak voor ik ongi moet worden. Ach zullen toch af moeten wachten en er het beste van hopen....hoop dat ongi weg blijft voor 9 maand. Net als bij jullie en we samen nu door kunnen naar het zwanger ZIJN topic!
Aldonza,hoelang kun je nog wachten voor je kunt testen? Twinny ,ook spannend. Laten we die hele bank maar verhuizen dan naar zwanger topic. Ik heb nu geen last meer van mijn buik. Voel me niet anders of zo........
Ik heb vandaag mijn 2e IUI gehad, en het ging heel anders dan de eerste keer, rar... Nu dus 2 weken afwachten
Trolljenta, ik ben onderweg naar de tweede IUI en ben zeer benieuwd.Hoezo ging de tweede keer eigenlijk anders? Minou lieverd, even geduld met tetsten hi hi hi Aldonza, nog 3 dagen..... voel je al iets? Twinny, hoelang moet jij nog? Fijne dag iedereen
Damie: 1: hij vroeg niet of de naam klopte, van de buis met de swemmers, de vorige keer vroeg ze dat, om zeker te weten dat het niet fout was. 2. De eendenbek werd NIET warm gemaakt, vorige keer wel. 3. Hij gebruikte nu wel glijdmiddel, de vorige keer niet want ze zei dat ze niet wist wat dat kon doen met de befruchting. 4. Vorige keer moest ze wat slijm weghalen, omdat het was een hele hoop, nu niet. 5. Het deed minder pijn, gelukkig. 6. Hij wist niet eens hoe lang ik moest liggen na de IUI, en vroeg aan mij hoe lang ik de vorige keer moest liggen, en dat was 2 minuten, nu lag ik 10 minuten... Dus, als je ziet, ik vond het een groot verschil van de selvde ziekenhuis! Iemand anders die ook zoiets heeft meegemaakt?
ja, bij mij vroegen ze wel drie keer of de naam van de zwemmers klopte..... Het zal wel aan de gyn liggen. Ik hoop dat ik dezelde heb dat scheelt weer. Oh wacht eens, ik had een leerling gyn aaaaai de vorige keer dat heb ik nou altijd! Iedere keer als ik voor een Fm ga dan zit er zo'n leerling gyn erbij..... soms wel vervelend. Bij de IUI mocht de leerling alles doen maar hij werd wel gecorrigeerd dus de gyn.... Dat was wel minder maar hij was heel aardig
hoi meiden Aldonzo: het begint dus erg spannend te worden bij jou. Wanneer ga je testen? Minou:nog ff geduld... Trolljenta: heel veel succes. Kan me voorstellen dat het allemaal een rare bedoeling was. Bij ons controleren ze de naam op het buisje, maar of ze de eendebek warm maken, weet ik eigenlijk niet........... de 4e keer was bij mij de minst "pijnlijkste"......... nu maar duimen dat de bevruchting plaats gaat vinden...... Alle andere nog ff in spanning blijven, binnenkort gaan we allemaal verhuizen toch! Hier gister heel veel krampjes, maar vandaag weer over lijkt! Eergister kon bijna niet in slaap komen van de pijn aan mijn (.) (.)..... Ppff nog 5 daagjes wachten........... als nog niet ongi ben na het weekend, ga ik testen! Twinny
Haai, Bij mij werd beide keren gevraagd of de naam juist was. Eerste keer was minder pijnlijk. Tweede keer moest hij klemmetje gebruiken,hierdoor wat bloedverlies.Het duurde ook allemaal wat langer.
Damie: Volgens mij horen ze wel de naam te vragen, voor de zekerheid! Maar, toen de gyn naar buiten ging, ging mijn vriend kijken in de afval hahaha De leerlingen moet ook een keer leren, dus ja, ik ben nu echt zo gewend dat iemand daar kijkt, dat voor mij maakt het helemaal niks uit meer Ik heb elke keer iemand anders, en ik geloof dat ik tot nu toe 6 verschillende mensen hebben gehad! Ik zou wel liever niet een leerling hebben voor de IUI, gewoon FM maakt voor mij niks uit, maar de IUI... Twinny: Vorige keer heeft ze de eendenbek onder warm water gehouden, zodat die niet so ijskoud was, dat vond ik wel ardig
Hier gaat het goed hoor....komende dagen worden wel heel spannend. Voorgaande keren meestal al wat oud bloedverlies 2 dagen voor mijn NOD. Ik ga zeker niet eerder dan het weekend testen....als het lukt zelfs nog later, maar ik denk als er nog geen tekenen in mijn onderbroek te zien zijn ik zondag zou willen testen, dan zijn mannetje en ik nog samen hele dag thuis... Trolljenta inmiddels ook al de inseminatie weer gehad. Het gaat bij mij ook wel verschillend...meestal maken ze de eendebek ook even wat warmer door onder kraan te houden, maar laatste keer niet. Ik heb ook al 2 keer gehad dat ze eerst wat slijm weg moest halen omdat ze het niet goed kon zien (is ook bijwerking van Puregon denk ik, ik heb er met de Menopur ook meer last van dan anders). Hier gaat het dus ook wel elke keer wat anders...en meestal ook verschillende artsen gehad hoor. Heb ws volgende week toch wel gezinsuitbreiding te melden hier (positieve test of niet). Vanavond is nl. zwerfkatje aan komen lopen van paar weken oud..........super aanhankelijk, kroop bijna weg in mijn nek. Hij/zij is nu wel mee met dierenambulance maar als volgende week niemand zich gemeld heeft heb ik mannetje overgehaald om katje toch in huis te nemen. We hebben al wel 2 katjes, maar dit was soooooooo aandoenlijk. Ik houd jullie op de hoogte hoor. Spring nu nog even onder warme douche (katje had nog typisch luchtje bij zich) en dan kruip ik lekker mijn bedje in....spreek jullie snel weer.
Hey meiden, Alles goed met jullie? Heb nog niet veel tijd gehad om hier te komen schrijven, maar ik volg jullie op de voet hoor. Aldonza, Jaycey, Twinny, het begint te spannend te worden he voor ons viertjes! Er moet nu toch minstens een van ons zwanger zijn! Het liefste allemaal hé, kunnen we samen naar de juli mama's, want zo zou het toch zijn als ik mij niet vergis, een uitgerekende datum begin juli? Ik zal er denk ik jammergenoeg niet bij zijn, mijn tempkaartje ziet er niet zo goed uit twee dagen na elkaar een daling, wel nog boven de lijn en vandaag weer lichtjes omhoog. Och ja, we zullen wel zien... nog een paar dagen afwachten. Benieuwd wie als eerste zal testen Liefs Kirby
Hoi Kirby, Ja, het wordt inderdaad spannend voor ons vieren. Grappig dat we zo dicht bij elkaar zitten. Vanochtend was mijn temp met 0,1 gedaald. Als mijn temp morgen hetzelfde is, of gestegen, ga ik morgenvroeg testen. (Ik ga morgen naar Slagharen, vindt het toch wel prettig om te weten of ik dan zwanger ben of niet). Dames, allemaal heel veel succes met testen. Hopelijk zijn we allemaal zwanger. En inderdaad, dat worden dan juli-baby's. Ik geloof rond de 07-07-07. Da's een leuke datum, niet? Groetjes, Jaycey
Goedemorgen IUI-meiden! Aldonza, na het weekend willen wij goednieuws en niets anders. Is dat begrepen 8) Trolljenta, erg slim van je hubbie om het NA te controleren hahahahaah. You never know! Kirby, succes en ik ben het helemaal met je eens. 1 iemand van de 4 moet toch wel zwanger raken?! Minou, wanneer is je NOD? Ik zit vandaag op cd 8...vanavond de laatste clomidtab en dan volgende week eerste fm. Heb er weer zin in Groetjes en een fijne dag
Trolljenta, erg slim van je hubbie om het NA te controleren hahahahaah. You never know! Damie: Yah, i know Maar we dacht, het moet toch goed zijn! Nou, eerst keek hij in de afvalbak, en makte een raar gezicht, en zei zoits van "oh, maar mijn naam is toch niet Ahmed" !! HA! HA! Ik vond dat NIET grappig
hoi meiden Ja het wordt spannend , spannend, spannend! Kirby: heb jij je temp. grafiekje ook ergens staan? Jaycey: gewoon hoog hoouden hoor meid.... En 777 had ik ook al in gedachte, leek me wel leuk, hihi...... Hier alles rustig op krampjes ed na........ppffff Weet niet wat ik er deze keer van moet denken hoor. Mijn temp. is wel weer in stijgende lijn, maar doet ie meestal voordat ie, waarschijnlijk zondag, naar beneden keldert! We moeten maar afwachten, maar na het weekend hebben we gewoon lekker een aantal zwangeren! grtjs Twinny
Hoi Meiden, Ik wil even laten weten dat ik voor jullie duim en jullie heel veel succes wens. Liefs, Elvira
Damie,jij vroeg wanneer mijn NOD was. Mijn gyneacoloog vertelde dat 2 weken na de IUI ongi kan worden.Vorige keer was het 15 dagen na IUI.Dan zou het dus 4 november zijn. Hij vertelde dat ik 3 weken na IUI nog niet ongi was kon testen.Dat is 10 november. Mijn banner klopt dus ook helemaal niet meer......IUI dit keer al op CD 14 gehad.. Op welke dag zaten jullie met de IUI? Hoe berekenen jullie je NOD?
Mijn NOD is altijd precies 2 weken na de inseminatie. Ik heb op zaterdag 14 oktober de inseminatie gehad, dus a.s. zaterdag kan ik testen. Als mijn temp morgen niet daalt, test ik morgen al. Bij mij in het ziekenhuis houden ze 16 dagen aan. Volgens hen zou ik a.s. maandag kunnen testen, op mijn verjaardag. Maar zoveel geduld heb ik niet en daarbij, dan weet ik het al, want dan ben ik al lang ongesteld geworden. (Of niet hopelijk, maar dan weet ik het ook).