Ik nu ook niet meer, maar eerder was ik net zo, totdat ik een knop om heb gezet, en dacht ik ben de baas in mijn eigen leven, ik ben geen slachtoffer en als ik iets niet leuk vind dan verander ik dat of ik stop ermee. Oh dus jij gaat gewoon voor een echo, wist niet dat het ook op die manier kon, is dat meer zekerheid dan met LH testen?
Goedzo stien! baas over eigen leven! Trots op jou! Ja echo inderdaad, meestal op dag 12 van mijn cyclus. vorige ronde op dag 10 ivm weekend en toen had ik al dikke eieren hihihi Weet niet of het dan meer zekerheid geeft?
haha dikke eieren we zijn wel een stel broedmachines zo zeg! Ik hoop echt dat we straks samen kunnen zwangeren, dus pas goed op je eieren, hou ze heel!
Hope, bij mij viel het HSG-onderzoek afgelopen week erg mee. Was er vantevoren ook erg bang voor dat ik veel pijn zou hebben, had wel 2 pijnstillers genomen. Ik dacht, ik laat het je even weten dat het ook mee kan vallen. In ieder geval succes! Stienke, hoop voor je dat je wat minder stress zult hebben de komende tijd. Zou fijn zijn als reiki daarvoor een manier kan zijn! Roca, wij zitten ook in het Catherina-ziekenhuis. Ze houden goed de vaart in de onderzoeken, da's wel erg fijn. 6 juni krijgen we te horen wat er verder gaat gebeuren. Ik hoop op IUI, vandaar dat ik hier al een tijdje meelees. Veel succes met ICSI straks en alvast een fijne vakantie!
Hey meiden,ben net voor FM geweest en het is alweer bijna zover.....morgenavond pregnyl spuiten en 2e pinksterdag voor onze 8e IUI! Hope,ook ik heb dinsdag een HSG gehad en het viel mij achteraf mee,ik was ook behoorlijk bang voor het onderzoek na het lezen van allerlei verhalen,maar ik hoop natuurlijk dat het zover niet hoeft te komen voor jou!
Patricia: Die groeien hard bij jou! Dat kan niet anders dan iets positiefs opleveren. Spannend! Hope: Heb je een pb'tje gestuurd met persoonlijke ervaringen en stap voor stap beschreven wat ze doen. Valt echt reuze mee! liefs, Aurelie
Deze maand heeft niet veel geluk gebracht zie ik hier Ben zelf ook van het wachtbankje gevallen, au! Hmmm, volgende maand moet dan wel goed gaan toch? Wordt wel weer eens tijd voor een zwangere hier! Patricia34 veel succes maandag! Dat gaat snel! Allemaal veel succes en degene die nog op het bankje zitten; ik duim voor jullie! liefs
Hey Luisa, Mooi dat je weer een IUI hebt gehad. Je staat toch ook al op de wachtlijst voor IVF? Ik lees steeds hier wel mee,maar ik heb steeds ook niet veel te melden. Wij kunnen pas in september weer door. De andere meiden ..heel veel succes deze ronde...
hmmm,ben een beetje gaan nadenken over het volgende....ik heb maandagmorgen de IUI,maar ik moet vanavond al om 22:00 pregnyl spuiten volgens de arts....zit er dan niet teveel tijd tussen eigenlijk?
oeps,dacht dat het vandaag vrijdag was hahaha klopt toch wel qua aantal uren dan,zag dat het 36-40 na het prikken de eisprong plaatsvindt.
Nee, dit heb ik altijd. zaterdag om 22:00 pregnyl en maandag tussen 12 en half 1 de IUI Door de pregnyl springt je ei 36 tot 40 uur later.. precies goed dus.
thnx natas ben op vrijdag nl. ook altijd vrij dus ik heb me gewoon een dag vergist,het weekend is al langer aan de gang dan ik dacht hahaha
Hier zijn de er ook alweer bijna door..... Hebben jullie hier nog plannen deze pinksterdagen. Wat een rot weer zeg...
Hier erg druk met nieuwe woning. Badkamer, keuken, wc's, woonkamer (plavuizen of gietvloer?) en de tuin. Laatste is het moeilijkste. Wel of niet afgraven. Hoe zit het met drainage enz enz enz. Dus als iemand zich verveeld ik heb nog wel wat klusjes om uit te zoeken