Hoi Ladies, Een beetje bagger weer he zo in het weekend. Een beetje jammer... Ik ben nog steeds niet ongesteld. Dus ik wacht nog steeds met spanning af.... groetjes
Hope, al 3 dagen overtijd... Ik ben ook heel benieuwd wanneer jij gaat testen. Heel veel succes. Ik kan dinsdag testen. Hoewel de kans natuurlijk heeeel erg klein dat is dat ik deze ronde (20 geloof ik...) spontaan zwanger ben geraakt. Toch merk ik aan mezelf dat ik een ietsiepietsie hoop heb en daardoor zijn komende dagen voor mij ook klein beetje spannend. Groetjes Roca
Ik duim ook! Ik heb wel last van ei pijn (eigenlijk als sinds mijn laatste eisprong) zo'n druk in mijn lies en achter in mijn rug. Noem het maar eipijn wat zo voelt het. was tijdens de ongie weg en nu komt het weer op. ben een beetje bang voor een cycste. iemand ervaring met dit gevoel?
goedemorgen meiden! hope en roca: héél veel succes met het testen!Hoop dat het raak is! Natas,ik voel eigenlijk nooit iets van mn ei....laatste keer sprong er een follikel van 28,2 tijdens de echo,en de gyn vroeg nog: heb jij niks gevoeld? Uhm....nee.... ik voel dat dus nooit...aan de ene kant wel fijn natuurlijk,maar aan de andere kant.....ik moet zometeen voor de IUI,maar ik hoop telkens maar dat mn ei er nog zit! liefs
Patricia34; veel succes vandaag! Duim, duim, duim,duim... Hope; spannend! Wanneer ga je testen? Wie weet Roca is het bij jou ook wel spontaan raak? Ook al weet je dat de kans klein is je weet nooit en daarom ga ik ook voor jou duimen! Natasja; dat gevoel ken ik niet. Kan je dus helaas niet verder helpen. Misschien toch even het z'huis bellen voor zekerheid? Succes! Alle andere dames; ik duim ook voor jullie! liefs
Hoi natas Ik herken dat gevoel wel. Net of je een steek hebt die niet weggaat. Heb het sinds ik aan de hormonen zit eigenlijk iedere keer. Als je je zorgen maakt moet je idd het ziekenhuis ff bellen. Ik heb het nooit gevraagd wat dit is nl. Patricia Hoe is het gegaan?
@patricia, weer gelukt? ja ik zeg het vrijdag bij de echo wel. vorige keer had ik er ook last van, maar toen niet zo lang. de gyn zei toen dat alles er goed uitzag.
Hoi allemaal, Voordat ik begin met een vraag te stellen wil ik eerst het volgende ff kwijt. Het doet me goed om te zien dat al die gevoelens en twijfels die je hebt in de periode van de iui behandeling normaal zijn. Mijn man en ik hebben al drie jaar een kinderwens, nu zijn wij op dit moment bezig met onze eerste poging iui. Nu heb ik een vraag: ik ben al vanaf afgelopen dinsdag bezig met echo's maken. Dinsdag was de 9e dag. Vanmorgen weer geweest, 15e dag, en er is nog steeds niets te zien?! Terwijl ik altijd ongi wordt op de 27e dag, kan mijn klok er op gelijk zetten. Komt dit vaker voor of heeft één van jullie dit ook al eens meegemaakt? Of maak ik me gewoon te druk......... Verdere wil ik iedereen heel veel sterkte wensen!
Hai Iene, Slik je hormonen of gaat het eigen cyclus? Ik slik er namelijk hormonen bij, dus op dag 10 zijn mijn eitjes al groot genoeg voor de pregnyl spuit een dag later. Groetjes
dat deed de mijne ook hoor maar ik merk dat elk ziekenhuis anders werkt. Ik had gewoon een normale cyclus maar krijg toch clomid, zo kan er beter gepland worden en groeit er dus met zekerheid een ei. Wanneer moet je weer terug? ik hoop dan dat er wat gegroeid is!
Hoi, Ik mag woensdag weer terug komen voor een echo, dit is dan de 17e dag. Toch wel vreemd dat er nog steeds niets te zien is. Maar je krijgt nu wel een beter beeld van wanneer je eisprong ongeveer is. Niet zo vroeg dus als ik gedacht had. Zelf had ik zoiets van het moet ongeveer de 12e dag wel zijn. Maar goed dit is voor ons ook nog maar de eerste keer dat wij deze behandeling doen dus alles is nog nieuw. En ja....misschien is er deze maand wel helemaal geen eisprong, ik hoop het natuurlijk niet [-o< Groetjes
Hoi meiden! Iene,ik heb ook een cyclus van 27 dagen.Ik gebruik géén hormonen,alleen pregnyl om de eisprong te timen.Ik heb nu 8 x IUI gehad en ik ben al die keren tussen de 12-14e dag geinsemineerd.Maar misschien heb je wel een late eisprong?Of komt er iets anders aan het licht?In ieder geval veel succes woensdag! Hier is poging 8 in ieder geval een feit!De follikel was behoorlijk,volgens de arts zou die vandaag nog springen.Dussss,we zitten weer op de bank! Geduld:wanneer mag je weer voor de echo? Natas,hoe is het met je ei-pijn? Hope,hoe is het daar?Nog niets?
Hoi Meiden, Ik durf de test gewoon niet te doen, omdat ik iedere keer het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden. Ik ga morgen testen..... pffff. Ik hoop maar dat het positief is..Dankjewel voor alle duimpjes. Natasja: ik voelde iedere maand de pijn in mijn ei. Daardoor wist ik ook precies wanneer het zou springen.. groetjes
Hoi Iene, Ik had ook iedere keer een regelmatig, maar korte cyclus. IK heb ook clomid moeten gebruiken. Als er niks te zien is dan ga ik er bijna vanuit dat er geen eitje zich aan het ontwikkelen is..Maar ja, ik kan het natuurlijk niet zeker weten.. Ik moest trouwens maar iedere keer 1 keer echo doen en dan gelijk afspraak voor de inseminatie. groetjes
hoi patricia, ik hoop het maar ook . Als ik getest heb dan zijn jullie denk ik een van de eersten die het zullen lezen groetjes