Aaah patries weer op de bank! Mijn duimen haal ik weer uit het vet! @hope, spannend wel 4 dagen overtijd! hoe was het zaad deze keer? Mijn "eipijn" is gezakt. Toch raar, al bijna 2 weken deze zeurende pijn. Zit nu pas op dag 6 en 2de clomid, dus een ei is het nog zeker niet. Maar ja het zal er wel bij horen denk ik. je hebt toch hormonen in je lijf. Gaat snel zeg de tijd, morgen al weer dinsdag en vrijdag al weer de echo! Ik gok maandag mijn IUI! yes!
Hoi Natasja, Zou die zeurende pijn overstimulatie kunnen zijn? Ik heb daar namelijk ook wel eens last van. gr vruchtje
thnx natas Maar euhm....2 weken al ei-pijn ....is wel lang hoor,zou je niet toch ff zhuis bellen?Voor de zekerheid?
ik heb al 4 weken geen hormonen meer geslikt, gister pas weer mee begonnen. Had maar 2 eitjes met de echo die groot waren, en die zijn gesprongen. Kan bijna niet toch? @ patries ja ik noem het eipijn maar weet niet hoe anders ik het moet noemen. gewoon een zeurpijn aan mijn rechterlies. tijdens mijn ongie was het weg, nu 2daagjes gehad en het is nu weer weg. Ik heb geen extreme pijnen dus ik vraag vrijdag wel wat het kan zijn.
hahahahhaa ja dat heb ik ook volgens mij! vorige keer had ik het ook al voor dag 10. (had toen ook de echo) toen heb ik het gevraagd, hij heeft gekeken voor cycste, dat zat er niet.
gheheh ik kreeg al de kriebels Maar had daar al een beetje op gezocht van de week, maar dat klinkt alemaal heel eng en accuut. zo voelt het in ieder geval niet. heb jij wel overstimulatie gehad?
Ja toen ik echo kreeg i.v.m positieve zwangerschapstest zagen ze niet in de baarmoeder en ze zagen toen wel dat ik overstimulatie ( 5 vrije grootte eitjes) had en had ook een hele grote cyste maar die is vanzelf weggegaan gelukkig. De zwangerschap zat dus buiten de baarmoeder en is gelukkig vanzelf afgebroken hoe rot dat ook is maar het is gewoon gevaarlijk. Nu wachten op ongesteldheid en dan 3 dag van menstruatie (bah) uitgangsecho om te kijken of overstimulatie weg is, maar dat zal haast wel want heb bijna geen pijn meer in buik. Wel raar eigenlijk dat ik met zo weinig 50 mg clomid dat heb gekregen, maar gyn zei je eierstokken reageren gewoon soms iets te enthousiast. gr vruchtje sorry voor het lange verhaal
geen sorry hoor! vind het interesant om te lezen. Dus er was al sprake van een zwangerschap, bb weliswaar, maar toch nog al die eitjes? die waren dan niet gesprongen toen die ander ging? of hoe werk dat?
Patricia; mijn duimen draaien weer! pffff lijkt me wel heftig hoor, 8 keer IUI. Ik duim extra hard! Hope; spannend hoor! snap dat je het eng vindt om te testen. Succes! duim, duim, duim.... liefs
Nou he? die patries voor 8ste keer! vind het ook knap hoe je je hier door heen slaat! Is niet makkelijk! Knuff voor jou!
Patricia, succes met wachten. Spannend! Even een vreemde vraag misschien, maar als je zo'n insemenatie gehad hebt, wat doe je dan de rest van de dag? Platliggen of doe je gewoon wat je anders ook zou doen? Zou je ook weer gaan werken als het op een werkdag valt? Natasja, bij jou gaat het ook alweer snel. Nog een weekje. Hope, ben benieuwd morgen! Ik blijf hier meelezen. Nog een andere vraag; wanneer kiezen artsen ervoor om met of zonder hormonen IUI te doen? Hangt dat van leeftijd, regelmatigheid van cyclus af of doen ze het standaard met hormonen?
Hope: Spannend! Ik blijf duimen! Patricia: bewonder je doorzettingsvermogen en 8x is vast bij jou scheepsrecht! Ben zaterdag begonnen met het slikken van chlomid en a.s. zaterdag eerst echo. Heb wel het idee dat ze groeien en nu maar hopen dat geen ovestimulatie wordt. Snap alleen niet helemaal waarom ik chlomid moet slikken, omdat ik het vorige in eigen cylus gedaan heb en ook toen een eisprong gehad heb. Ach, alles wat helpt, slik en spuit ik wel De rest ook succes met eitjes broeden! liefs, Aurelie
Iedere keer varieerde het aantal heel erg. Dit keer waren het er 1,2 miljoen na bewerking. Ik hoop maar dat 1 ervan zijn job heeft gedaan. Morgen kom ik er hopelijk achter. groetjes
Patricia: heel veel succes meid. Ik hoop dat dit keer voor jou de laatste keer wordt met een positief resultaat. Heel veel sterkte. Aurelie, Zonneschijn, Hippel, Natas: Bedankt meiden. heel veel liefs. Ik blijf voor jullie allemaal ook duimen. groetjes
Het ligt aan het beleid van het ziekenhuis. ik ben jong, normale cyclus enz. het is gewoon een extra stimulatie (meer eicellen eventueel) dus de kansen verhogen.
Hope wanneer ga je nu testen? Je houdt ons nu wel heel lang in spanning! 8-[ Straks FM. Dag 19 vandaag! Niet normaal. Gister de hele tijd steken in mijn buik. Het zou toch niet weer te laat zijn? Als dat zo is ga ik flippen denk ik. Patricia 8 is het chinese gelukgetal! Lekker ontspannen op de bank en hoop dat de tijd snel gaat.
Lieve meiden, Vanochtend nadat ik alle moed bij elkaar heb verzameld heb ik de test gedaan. en... IK BEN ZWANGER ! Ik barstte spontaan in tranen uit toen ik de twee blauwe strepen zag. Ik wens iedereen dat moment toe.. heel veel liefs. groetjes
GEFELICITEERD!!!!! Hope wat geweldig! Zit hier helemaal blij te zijn voor je! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Geniet van ieder moment!