hallo hallo, We zijn net terug geweest van het ziekenhuis. 10,5 miljoen zaadcellen na bewerking. Het viel wel erg allemaal mee. Nu maar hopen dat het raak is
ja, dat vonden ze ook, ze zeiden dat ze al blij zijn met 3miljoen. Ik heb alleen 1 eileider ( de andere is verstopt ) dus goede zaad heb ik gewoon heel erg nodig en gelukkig is dit ook het geval bij mij man. dus nu maar duimen ! hihi
Ik heb een eitje. Op maandag ochtend was ie ongeveer 18mm groot. Hij zat ook in/bij het niet verstopte eileider. Dus dat is ook heel erg mooi.
Ik had gehoopt op meerdere eitjes. Ik dacht hoe meer eitjes des te meer kansen maar ik ben tevreden geworden met één.
We hebben er 1x tje bij gepraat zeg maar. We hadden namelijk 1x slecht resultaat, namelijk helemaal geen zaad, en 1x 2 miljoen, vervolgens werd het veel minder, en wilden ze ons geen iui meer laten doen omdat het weer 1 x tje veel minder was. Dat vonden wij niet helemaal reeel, dus nu mogen we nog 1x iui en dan in september icsi....en hoe is het met jou?
Babyzz het duimen is voor je begonnen. Stienke suc6 morgen. Hier druk bezig Pfff morgen weer kijkers voor huis. Blijf poetsen om deze modelwoning/tuin in stand te houden. Hoe is het huizengedoe bij jou natas?
Kijk dat is toch mooi! toch een extra kans! en zie met 1,2 mil is het ook mogelijk (hope2007!) Ja hier alles ok, vrijdag voor de meting en ik gok maandag IUI. Ik hoop het! @geduld.. grrrr het gaat allemaal zo langzaam (naar mijn zin dan) vandaag zou ons huis moeten worden aangemeld bij funda en op hun eigen site. Dan staat het dus officieel in de verkoop. door al die vrije dagen in mei, is het niet zo snel gegaan. Nog geen kijkers dus.
Ik hoop ook dat het wat wordt deze keer, maar voor jou natuurlijk ook! Hopelijk krijgen jullie nu wel snel kijkers Natas! Bij ons bellen er wel mensen maar wij hebben ook nog maar 1x kijkers gehad, wel zelf een te koop bord in de tuin gezet en daardoor belden gister ook nog weer mensen, maar succes jullie met de verkoop! Bouwen jullie een nieuw huis? Ons huis (in aanbouw) kun je zien op www.zilverenrandje.nl Oei, ik moet werken! Fijne middag voor jullie hier!
Natas maandag al de IUI? Dat gaat snel. Heb zelf het idee dat ik al een maand aan het spuiten ben. Misschien vanavond de laatste keer!
@ stienke, ja het bord komt ook nog, die krijgen we van de makelaar. Zal wel gaan lopen, best een gewilde wijk. Ik ga eens neuzen op de site. Ons huis word ook gebouwd, wel in een project vorm. http://livorno.hoppe.nu (site door mijn man gemaakt) @geduld, ja dan zit ik alweer op dag 13. Vorige ronde ook dag 10 echo, en dag 13 IUI. Zaten vorige 2 eitjes al 1 van 19 mm en de ander van 15. Hoop dus dat het weer zo zal gaan. (dag 12 is de gebruikelijke dag, had toen echt elke keer al 22 mm en 24,5 mm best groot dus, vind het dus niet erg dat ik al op dag 10 mag komen door het weekend) hoelang spuit je nu al?
Toch nog even stiekum gauw gekeken! Mooi huis zeg! Grappig mijn vriend heeft onze website ook zelf gemaakt, en getekend...dat van jullie ziet er erg profesioneel uit zeg!
Nou jullie huis is echt helemaal geweldig! mooi zeg! jeetje! En wat ben jij een leuke vrouw! je vriend kan leuk tekenen zeg! thanks, ja man is IT-er dus moet dan helemaal perfect zijn.
Een eeuwigheid! Sinds 14 mei dus heb het ff nageken. Nog steeds op een onlogisch tijdstip. Voor mij komt het beste uit om 's-morgens te spuiten maar das niet handig als ik de dosis moet aanpassen na gyn bezoek. Leuke huizen! Heb wel site van ons huis maar daar moet je voor inloggen. Heeft dus geen zin. Wat een geregel he een nieuw huis? Wat een heerlijk bad natas! Zoek nog een bad. Mag ik het merk weten? We hebben de wc's en badkamer casco op laten leveren want we werden gek van de verkoper! Zaterdag zouden we een bezoek aan duitsland brengen voor de keuken maar waarschijnlijk moet in dan voor de inseminatie. Lekker handig weer allemaal....
Jeetje dat is al 16 dagen kan me voorstellen dat je al helemaal spuitmoe ben zeg! Ja zeker een geregel een nieuw huis! Wij hebben alleen de keuken casco, de badkamer word gedaan. (mijn man neemt overal fotos van, wel handig aagezien ik echt niet meer weet hoe het in het echt eruit zien, was in oktober) Het bad is van Villeroy en Boch. Heerlijk ruim, mijn man is namelijk best lang, dus die moet er lekker inpassen. Zijn keukens in duitsland goedkoper?