iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    he stien jeetje balen zeg Ben eigenlijk hardop aan het schelden hier maar durf ik niet neer te zetten. Nou zeg wat een domper meid.

2. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Had trouwens 2 follikels van ieder 15 mm en baarmoederslijm was 8 mm. Morgen terug voor ja wel wederom een echo.... Nog een dagje gespoten dus vandaag. Hoop nu echt voor de laatste keer!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :( dat is inderdaad een domper.
    dikke knuff!

@geduld, dat is mooi! '

Ik moet over een uurtje weer in de beugels. laat vanmiddag weten hoe groot enz.

4. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Natas en Geduld,succes met de echo vandaag!

Hippel,heel veel succes met jullie evaluatiegesprek!

Stienke....inderdaad...een flinke domper...!

Hier weinig nieuws....wachtenwachtenwachten :(

5. Hope2007

Hope2007 Lid

14 feb 2007
    63
    0
    0
    Hoi Meiden,

Het is alweer een paar dagen geleden....
    Hoe is het met jullie.
    Ik zag alweer dat het wachtbankje gevuld is. Heel veel succes meiden. Ik ga duimen voor jullie allemaal.

Ik moet nog steeds aan het idee wennen. ...

liefs

6. Hope2007

Hope2007 Lid

14 feb 2007
    63
    0
    0
    patricia,

heel veel succes met wachten meid.
    Het is niet anders....

groetjes

7. Hope2007

Hope2007 Lid

14 feb 2007
    63
    0
    0
    Geduld ik hoop het ook voor je meid.

succes !

groetjes

8. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hallo Meiden,

Stienke: balen zeg!

Geduld: Sterkte en hopelijk mag je vandaag beginnen

Ik mag morgen voor een FM. Eerste keer met chlomid deze IUI en ik heb het idee dat mijn eisprong hiermee ook bijna een week vervroegd is. Zo voelt het ten minste. Ik gok op 2de poging begin van volgende week.

Nog effe een vraagje: ik heb 1 samenlevingstest gedaan en die was negatief. Ik vermoed dat die test ook te vroeg gedaan is, omdat ik relatief een late eisprong heb en dat daardoor mijn slijm nog niet goed genoeg was.
    Tijdens mijn 1ste IUI kreeg ik te horen dat mijn slijm er op de echo prima uitzag. Prima dikte, e.d.. Betekent dit nu dat de uitslag van de samenlevingstest niet klopt?
    Zou wel mooi zijn, want mijn mannetje gelooft nu niet in het extra klussen, want "de zwemmers komen er toch niet doorheen".
    Oeps, is wel een lange vraag geworden, sorry.

liefs, Aurelie

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik weet niet hoe dat zit met de samenlevingstest, maar het zou natuurlijk best kunnen dat het zomaar ineens wel raak is, dus laat je vriend het klussen niet opgeven. En heel veel succes natuurlijk morgen.

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Is iemand van jullie ook wel eens ge-insemineerd met bijvoorbeeld 200.000 zaadjes?

11. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Aurelie Wij hebben 2 x samenlevingstest gehad en deze waren beide keren negatief. Vandaar dat wij vrij snel met IUI zijn begonnen. Ik vond het prettig om te weten dan hoef je ook niet meer op commando klussen.

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    samenlevingstest heeft niks met je baarmoeder slijmvlies te maken ;) Dit staat dus los van de uitslag van je samenlevingstest.

@stienke, ons laagste aantal was 600.000.

Hier alles goed, maandag onze 3de IUI!
    Had links niks zitten, maar rechts 3! 1 van 17 mm, 1 van 15 en 1 van 11. Die van 17 en 15 gaan beiden springen. die van 11 is nog klein, dus die zal wel niet meer veel groeien.
    verklaard wel de pijn aan mijn lies, alles zat dus aan die kant.

Liefs
    Natas

13. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Maandag dus, nou spannend zeg! Ik blijf je volgen hoor!

14. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Nou, Natas, dat is niet wat zij mij in het zk verteld hebben. Mijn baarmoederslijm was niet helder genoeg. Het was troebel en in je vruchbare periode hoort dit helder te zijn. De gyn vertelde verder dat de zaadjes, die toch al geen toppers waren, nooit door dit slijm zouden komen. Dan heeft die samenlevingstest toch wel degelijk te maken met het baarmoederslijm. Of snap ik er nu echt helemaal niks van. Is allemaal ook zo ingewikkeld.

In ieder geval bedankt voor je antwoord

liefs, Aurelie

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is niet je baarmoederslijmvlies.
    Dat is het slijm wat je baarmoeder afsluit en wat natter en toegankelijker word in je vruchtbare periode en zo de zaadjes helpt naar boven te zwemmen.

Je baarmoederslijmvlies is waar je baarmoeder mee "behangen" word om je baby in te laten nestelen en wat er weer uitkomt met je menstruatie.

Dus wat op de echo goed en dik was, is dus iets heel anders dan het slijm maar over gepraat werd met de samenlevingstest.

16. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hallo dames

Net terug Links 16 mm Rechts 16 mm! Helemaal happy. Baarmoederlijm ook helemaal top 8 mm. Groeit lekker mee dit keer.

Zondagochtend om 6 uur pregnyl zetten. Maandag half 1 de IUI. Hoop zo dat het mee gaat vallen. Uur er voor pijnstiller erin, kan geen kwaad want er is nog geen bloedband volgens de gyn, en gaan! Nou maar hopen dat het niet te laat is....

Natas hoe laat mag jij?

17. Babyzz

Babyzz Actief lid

24 apr 2007
    171
    0
    16
    Mother Earth
    Natas en Geduld ik wens jullie heel veel succes maandag ! ! ! !

go eitjes go ! ! go zaad go ! !

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mooi nieuws! ook 2 mooie eitjes! is al dat spuiten toch ergens goed voor geweest! :D

Ik mag tussen 12 en half 1. maar krijg wel al zaterdagavond de pregnyl om 22:00.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dank je babyzz!

20. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hoi Natas, bedankt voor de uitleg. Geen idee dat er nog op zoveel plekken slijm in mijn lichaam zit.
    Succes met de pregnyl spuit, die vind ik zelf erg vervelend. Maar ik lees weer 2 eitjes, dus dat is wel weer dubbele kans.

Geduld: ook dubbele kans, lees ik. Succes! En hopelijk zit ik zo weer bij jullie op het bankje. Ga morgen voor mijn eerste FM in deze poging.

liefs, Aurelie

Deel Deze Pagina