geduldik gebruik geen hormonen dus dat valt af...vannacht ook telkens weer buikkrampen...wel onzeker hoor dit...
Hoi Stien Dat kan ik me voorstellen dat het onzeker is. :-s Kon je maar ff een luikje opendoen en kijken he? Heb geen ideeën meer. Helaas.
Hoi allemaal, Pff... wat veel berichtjes weer, haha. Dit moet wel een zeer vruchtbare week worden. Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden. Dit wordt de laatste cyclus dat we spontaan zwanger kunnen worden. We hebben we een ietsiepietsie hoop, omdat het zaad iets beter was geworden. Maar na 3 mislukte IUI en aanmelding voor IVF ICSI is die kans natuurlijk erg klein, maar de hoop des te groter. Heel veel succes allemaal. Liefs Roca
geduld ja zo'n luikje leek mij ook wel handig, volgens mijn pendel is het innestelingsbloed, volgens de pendel van mijn moeder ook en die van mijn zus zegt hetzelfde maar die zegt ook dat de zwangerschap stopt na 2 maand...
Haha, optimist ik ga gewoon morgen testen, alhoewel, zou dat niet dom zijn? Er is misschien nog niets te zien
Nee joh niet testen! dat is echt veel te vroeg! 6 dagen na je ei toch? heeft echt geen zin joh! nog ff volhouden esther! Geduld hoe was het bij jou? @roca, nooit verkeerd om hoop te houden! knuff! Hier was alles goed. zaad was zelfs weer verbeterd! dit keer 5,6 miljoen! na bewerking (voor bewerking was het ook echt veel meer geworden, eerst elke keer ronde de 4/5 mil en nu 11,2 mil)
Oke, ik volg je advies...je hebt ook eigenlijk wel gelijk (grrrr) heeft nog geen nut maar mijn mannetje wil het zo graag weten....hij is deze keer niet zo geduldig... Hoe voel je je nu?
Je kan testen maar dan weet je mannetje nog niks . je moet nog 11 daagjes. maak je je zelf straks al verdrietig terwijl het misschien niet nodig is! Heb zo'n zeer aan mijn lies joh, als ik rechtop ga staan.. van mij mag de boel springen.. auwauwauw! moet nog wel gaan poetsen!, we hebben deze week namelijk al 2 bezichtigingen! huis staat sinds donderdag te koop! echt snel!
Kan manlief niet poetsen dan als ie terug is van zijn werk? Dit is niet goed voor jou hoor, jij moet rusten! Zeg maar dat ik dat heb gezegd! Dus jullie ook al kijkers, gaat snel zeg. Wij hadden afgelopen vrijdag voor de 2e keer kijkers, en nu belden ze mij vanochtend, ze wilden graag met ons om de tafel om te kijken of we het over een prijs eens kunnen worden...ben zeer benieuwd! 11 dagen dus nog mmm....dat is best lang voor iemand zonder geduld. Ondertussen is de dikte van mijn buik onmeunig geworden, en werd ik vannacht steeds wakker van buikkrampen. Dat mijn buik zo dik is snap ik niet dat is nergens voor nodig, dat kan namelijk nu nog niet, toch? Maar jij op de bank nu hoor! Hee sta je ook op hyves trouwens?
ik zit ook hihihihi mannetje is thuis, die is beneden al aan het poetsen. ik mag nog even blijven liggen. hey wat spannend zeg! ik hoop dat jullie er uit komen! je kunt het maar kwijt zijn toch? hahaha ja 11 dagen is heel lang.. ik moet er ook nog 16 komt goed! we trekken elkaar er wel doorheen. ja ik heb ook hyves. als je die wil hebben dan even pben. liefs
Ja, wel fijn zo'n forum er zijn altijd mensen zoals jij die je er doorheen slepen! Super is dat, hoe is 't nu met je lies?
hoi hoi Ben weer een beetje bij de mensen maar wel zo stoned als een garnaal van de pijnstillers. Wat een troep is dat zeg. Kon niet meer normaal praten. Als ik iets wilde zeggen was het zo veel moeite dus dacht ik ach laat maar. Verder van de spuiten nu 2 weken aan de bolletjes. Hahaha zie je een echte junk! Wij hebben in 2 weken tijd 5 bezichtigingen gehad. Om gek van te worden. Deze week staat er nog 1 gepland. Weer een modelwoning te voorschijn toveren! Stien het heeft geen zin om te testen. Veel te vroeg. Je moet echt nog ff wachten helaas. Natas goed nieuws van die zwemmers! Hoop dat er 1 direct een goeie duik in je ei heeft genomen! Stien hoop dat je je huis snel kwijt bent en natas hoop dat er voor jou 1 tussen zit die direct verliefd wordt op het huis!
Is ook wel een beetje waar wat jullie zeggen, niet testen is beter (kost ook minder geld) maar ja manlief wil heel graag weten of het zo is, hij spreekt me nu al aan met jullie (beetje voorbarig maar hij wil het zo graag)maar geduld is niet mijn sterkste kant, ik ben er hard mee aan het oefenen. Ach, vanavond weer een inloopavond over spreken met gidsen, wie weet wat ik daar te horen krijg. Maar wat vervelend dat je zo stoned bent zeg! Ken het gevoel wel een beetje, ik kreeg hele zware medicijnen bij gordelroos een aantal jaren terug, iedereen leek te zweven, kon amper op mijn stoel blijven zitten..hou vol meid het is voor een goed doel!
Oh ik had helemaal over je bezichtigingen heen gelezen, jeetje 5 dat is wel veel werk zeg, telkens opruimen, ik hoop dat je er gauw vanaf bent!
Lig lekker in mijn bedje. Val iedere keer weg. Mannetje moest terug naar zijn werk. Inloopavond spreken met gidsen? Klinkt interessant. Ik ben heel benieuwd wat je daarvan vindt. Je zal toch wat geduld moeten hebben meid. Hahaha je mannetje maakt het je er ook niet makkelijker op!
Spreken met gidsen is ook heel leuk, ik doe veel automatisch schrift, en pendelen en daar ontmoet je dan weer mensen die hetzelfde doen, en het is handig als je vragen hebt dat iemand anders ze voor je kan stellen, dan hoef je niet bang te zijn dat je je pendel stuurt met je gedachten ofzo, en anderen stellen mij weer vragen, echt leuk. zie www.sprekenmetgidsen.nl of www.cindy-bloemberg-breider.nl Ach ja, manlief is normaal heel geduldig, weet ie ook is wat zeer ongeduldig inhoudt! Blijf lekker in bed meid, eerst maar 'ns goed bijkomen van de medicijnen...
Hey geduld, lekker in bedje kruipen! bizar hoor dat je dan zo weg bent, lijkt me eng! even bij tanken! ik duim op een goede afloop! 5 in 2 weken! dat is veel! hopen dat je het snel kwijt bent. Mijn lies is nog steeds erg pijnlijk. kan soms niet rechtop staan. Ik ga wel even wat doen, want als ik blijf zitten en weer opsta doet het het meeste zeer. ghehehehe ja ongeduldig, ik snap het es, maar wat heeft het voor nut om nu negatief te testen terwijl dat niks zegt over of je wel of niet zwanger bent. Zeg maar tegen je mannetje!
Ik zal het hem vertellen, ik ben zelf in ieder geval nu wel vastbesloten om niet te gaan testen! Wat vervelend die pijn in je lies, is daar niets tegen te doen?