iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Ben ook zo agressief in het verkeer. Iedereen moet opzij want ik kom eraan. Uh wat, had je wat? Rij dan tegen me aan dan stap ik uit en grijp je. Hahaha alsof ik daartoe in staat ben. Als ik uitstap maak ik echt geen indruk. Hahaha

Natas volgende week gaat alles beter!

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    voelde me vanmiddag al weer labiel worden, maar gelukkig trok ik weer bij toen het niet meer zo warm was.
    ghehehehe erg hoor die pregnyl

3. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Luisa: Ongelooflijk balen zeg! Zeker wanneer je er zelf een goed gevoel over had. En dat je je een beetje depri voelt, kan ik me goed voorstellen. Het gaat je allemaal ook niet in je koude kleren zitten. Succes!

Natas: vervelend dat de pregnyl je labiel maakt. Daar had ik de vorige keer gelukkig geen last van. Alleen het zetten vond ik erg vervelend. Daarna voelde ik ook nog een dag of 2.
    Nog meer krampjes gehad?

Angele en Hippel succes! Hopelijk wordt deze poging beloond met een klein wonder.

Patries: Spannend en zelfbescherming is alleen maar goed. Ik wilde na mijn IUI ook zo min mogelijk voelen, want je maakt jezelf helemaal gek. Je houdt ook geen energie meer over als je op alle kleine veranderingen, krampjes, e.d. in je lichaam gaat letten. Je maakt jezelf er helemaal gek mee en de bevestiging krijg je alleen maar als je niet ongsteld bent geworden na 2 weken een positieve zwangersschapstest natuurlijk!
    Geniet van je weekend!

Ester: bij is ook superspannend zeg! Is het nog een beetje uit te houden?

liefs, Aurelie

4. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Aurelie Hoe gaat het met je? Inseminatie al in zicht?

En wie is bij?

5. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Hallo allemaal,

Pfff.... het is weer druk op het wachtbankje zeg. Ik kom er ook weer bijzitten. Deze ronde weer een kleine hoop op een spontaan wondertje.

Vannacht gaan we lekker op vakantie, we gaan een weekje naar
    Gran Canaria toe. Even uitrusten en lekker genieten. Na de vakantie
    hebben we ons intake gesprek bij de IVF verpleegkundige.

Heel veel succes allemaal en tot over een weekje !

Ohja, alle huizenverkopers, ook veel succes he, hihi !

Liefs Roca

6. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Haha, ik gans, net een test gedaan (veel te vroeg i know) maar hij deed het niet, daar kan ik dan wel weer om lachen, ik vatte het een beetje op als God straft onmiddelijk! Hoe is het hier, Natas, toch niet nu al zwanger he, (Grapje hoor) ik hoop het eigenlijk wel voor je.
    Patries hoe is 't met jou? En Aurelie? Gek eigenlijk dat ik net toch een test deed want ik heb het idee dat al mijn mogelijke voortekenen zijn verdwenen...alhoewel ik wel overal zomaar in slaap val...maar verder is er niets meer....ik ga voor jullie allemaal weer een kaarsje branden hoor! Wel 1 grote kaars anders wordt het hier veel te warm ben ik bang :rolleyes:

7. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Roca Leuk je te lezen. Hele fijne vakantie! Hebben jullie verdiend!

Heerlijk om onder de zon op de bank te liggen! 8)

Veel plezier!

8. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Hee geduld, hoe is het met je?

9. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi gans hihihi

Oh ik ken het zo goed. En dan doe je die test en dan weet je nog niets. Zo frusti! Maar je moet het doen en dan doe je het en daar sta je dan met je "zie je wel" gedachte. Nog heel even geduld hebben!

Gaat hier helemaal super met me vandaag! (met af en toe een uithaal naar het mannetje) :oops: Druk druk druk pffff. Ons huis is helemaal dicht (kunnen er niet meer in) en zal binnenkort worden opgeleverd.

Verder nergens last van op wat vreetbuien en moeheid na en af en toe van die onredelijke buien.... Heb jij progestan?

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Hee ons huis is ook net dicht, laatste week voor de bouwvak willen ze gaan opleveren! Hebben jullie vrijstaand gebouwd, of 2 onder 1 kap?

Tja...dat testen dat is wat, en het stomme is, als je ze niet in huis hebt dan denk je er niet aan en dan heb je ze in huis en dan wil je ineens meteen testen...sterker nog ben al bijna geneigd om die andere dan nu ook maar te doen! Maar dan zou ik echt een onmeunige gans zijn, nog erger dan net...

Mijn mannetje heeft zelfs vanochtend voor mij gependeld dat ik zwanger zou zijn en dat het een meisje zou zijn....nou en ik maar afwachten! Grrrr....straks is het niets weet je wel, het hele scala aan kwaaltjes gewoon voor niets, om het simpele feit dat je er te veel mee bezig was... :(

11. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Het is een 2 onder 1 kap.

Ik heb testjes op voorraad. Via deze site besteld. Lekker makkelijk. Heb al een vermogen aan testjes uitgegeven! Ik heb paar maanden terug gependeld en daar kwam uit dat ik de 2e IUI zwanger zou worden van een meisje. Dat is deze poging. Spannend he?

Logisch dat je er mee bezig bent. Wachten is erger dan weten.

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Oei dus jij hebt ook zo'n spannende maand! Ben heel benieuwd meid! Wanneer mag jij testen?

13. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Maandag over een week. Kan er heel goed mee om gaan. Als je zelf pendelt is niet echt betrouwbaar toch?

14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Nee volgens mij niet, daarom hebben mijn moeder en mijn zus ook voor mij gependeld...

15. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Nee volgens mij niet, daarom hebben mijn moeder en mijn zus ook voor mij gependeld...

16. Babyzz

Babyzz Actief lid

Apr 24, 2007
    171
    0
    16
    Mother Earth
    Ladies,

Het is allemaal zo spannend. Weet niet wat ik moet denken, ik probeer me niet gek te maken. ! zelfbescherming !

Vanaf de inseminatie heb ik ongi krampen, gelukkige waren de meeste licht. Vanaf een paar dagen heb ik pijn in mijn borsten, gisteren was het ergst.

Ik probeer niet te veel van te maken vooral omdat ik ook krampjes in mijn buik heeft gehad. Ik moet wel zeggen zodra ik naar de WC ging had ik er geen last meer van.

Houd mijn lichaam me voor de gek ! zou niet de eerste keer zijn hihihi

Wat denken jullie ?

Verder wens ik jullie allemaal SUCCES !

17. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé hallo dames,

Ik wilde even laten weten dat ik gisteren ongesteld ben geworden en dat we vanaf nu dan ook aan IUI zouden mogen beginnen. Maar ja... we gaan komende donderdag op vakantie voor zes dagen en dan zou het allemaal wel heel krap worden. Dus we hebben besloten eerst maar een te gaan genieten van een weekje in Parijs. Ronde 14 wordt onze ronde!

@Babyzz, ik hoop dat je lichaam gelijk heeft! Maar laat je inderdaad niet gek maken... Ik heb dat ook zo vaak meegemaakt (nog niet bij IUI, maar wel in gewone rondes) en elke keer dacht ik weer dat het raak was. Maar ja... ons vrouwenlichaam... het is af en toe om gek van te worden...

Groetjes,
    Josien

18. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hey ladies!

Ik lig hier heerlijk in mijn bedje met de laptop.
    Gister de hele dag op pad geweest. om 7 uur al de deur uit, ging mijn zusje naar schiphol brengen. Om 9 uur was ik weer hier, heb even gegeten en toen naar Duinrell gegaan. Mijn ouders waren op de camping met mijn neefje en wij gingen gezellig langs. Hele dag in het park geslenterd, daarna lekker gegeten bij de camper en om 21:30 waren we weer thuis. ben helemaal afgedraaid in bed gedoken.

Heb me blauw gelachten om mijn neefje, hij durfde niet van de glijbanen, maar was wel in de achtbaan geweest hahahahah (net een week 3 jaar!)

Hier alles goed, heb nergens last van. de krampjes waren alleen op dag 4 na ei, verder niet meer.

@geduld, hoe is het met de mutseballen? hahahaha

@ Stienke nog 5 dagen! ghehehe gansje, deed je test het niet?

@babyzz nog 2 dagen!

@josien, ga heerlijk van je vakantie genieten, ronde 14 is een geluks ronde geweest voor veel mmm-ers!

@roca, ook fijne vakantie!

19. hippel

hippel Actief lid

Mar 4, 2007
    210
    0
    0
    Babyz en stienke; spannend! nog even volhouden!
    De komende tijd wordt het nonstop duimen want het bankje is zo vol! Succes allemaal!
    Ik zit zelf pas 2 dagen na de IUI.
    groetjes

20. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    He natas

De pillendoos wordt 3x daags gevuld! :)

Share This Page